Сабағымыздың
тақырыбы: Қызыл кітапқа енген
жануарлар
Ұйымдасты рукезеңі.
Амандасу. Көтерiңкi көңiл-күй oрнaту
үшiн «Менің көңіл - күйім» жаттығуы орындалады.Мақсаты: оқушылардың
көңіл – күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс
бағалай білуге тәрбиелеу.
Оқушылар алдарыңдағы бланкіге
өз көңіл – күйлерін суреттеп
салады.
|
Оқушылар алдарыңдағы бланкіге
өз көңіл – күйлерін суреттеп
салады.
|

|
«Менің көңіл - күйім»
жаттығуы
|
Үй тапсырмасын
сұрау
Жаңа
сабақ
Тапсырмалар
Сабақтың
ортасы
|
«Миға шабуыл»
әдісі
Мұғалім тақтадан өткен сабаққа
байланысты жануарлардың дауыстарын
естіртеді.
Звуки диких
животных
Алдыңғы білімді
бекіту. «Сұрақ жауап»
әдісі
Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбы
мен сабақ мақсатын
жариялайды
«Ой қозғау»
әдісі
Жұмыс алды
тапсырма
Мұғалім
тақтадан жануарлар туралы видеодан
үзінді көрсетеді.
1-тапсырма.
Топтық жұмыс.
Заңгерлер «ПОПС»
әдісі
Экологтар «FILA»
әдісі
Орман
қызметкерлері «Кубизм»
әдісі
Броконьерлер
«Фишбоун» әдісі
1.Юристы- заңгерлер: поиск необходимых
законов для юридического противостояния с
браконьерами
Экологтар : человеческие факторы,
которые влияют на природу
Браконьеры:защитить свой черный бизнес от
экологов и юристов и простого народа, находить факты, почему и с
какой целью они это делают.
4.Орман шаруашылығының
қызметкерлері - придумывают новые системы
защиты заповедника, а также новую технику отлова
браконьеров
2-тапсырма.
Топтық жұмыс. «3-1-3 тоғысқан сұрақтар»
әдісі.
Топтар өзара бір
біріне қойылған қарсы сұрақтарға жауап
береді.
3-тапсырма.
Топтық жұмыс «Тілші»
әдісі.
Юристы:Питер Скотт опубликовал книгу,
предложив назвать ее «Красной
книгой»
Экологтар: Алғаш рет жануарларды қорғау
1948 жылы қолға алынды.
Лесники
:Первым животным, занесенным в Красную книгу был
волк
Броконьерлер: Мүлде жойылып кеткен жануарлар
мен өсімдіктер Қара кітапқа
тіркеледі
3-тапсырма. Жеке
жұмыс «Галерея» әдісі.

|
Оқушылар әрбір есіткен дауыстың қай жануарға тән дауыс
екенін табады
Оқушылар сұрақ жауапқа орыс және қазақ тілінде жауап
береді
Оқушылар жаңа тақырып пен сабақтың мақсатымен
танысады
Оқушылар видеодан үзінді көріп өз ойларын
айтады
Оқушылар топта бірлесіп берілген проблеманы шешу жолдарын
жазады
Заңгерлер,экологтар
мен орман қызметкерлері броконьерлерге сұрақ қояды, ал броконьерлер
өз сұрақтарын басқа топтарға
қояды
Оқушылар сөйлемдерді оқиды.
Сөйлемдерді аударады
Оқушылар тақтадан берілген
жануарлардың фотосына қарап мәлімет
айтады
|
ҚБ
Мадақтау
Әр дұрыс жауапқа - 1
балл
Топтық бағалау
Бағалау критерийлері:
-
Ой дәлдігін
сақтау -1б
-
Өмірмен байланыстыру - 1б
-
Аргумент,
фактілер, статистика келтіру- 1б
-
Проблеманы
шешу жолдарын ұсыну -1б
Жалпы 4 балл
Дескриптор
Зерттеу сұрағын
оқиды.
|
Жауап
іздейді,зерттейді
|
Проблема шешу жолдарын
ұсынады
|
Топтық бағалау
Бағалау критерийлері:
1.Ұтымды жауап беру 1б
2.Аргумент,фактілер,статистика келтіру
1б
3.Проблеманы шешу жолдарын ұсыну
1б
Жалпы 3 балл
Дескриптор
Сұрақты
тыңдайды.
|
Топта
талқылайды
|
Жауаптарын
айтады
|
Топтық бағалау
Бағалау критерийлері:
1.Сөйлем құрылымын сактайды
1б
2. Дұрыс аударады 1б
Жалпы 2 балл
Дескриптор
Сөйлемді
оқиды
|
Топта
аударады
|
Жауаптарын
айтады
|
Мадактау
|
Интербелсенді тақта
https://youtu.be/uc8mYNZ4Kf8?si=O25KlGEjoHGjIT2n
https://wordwall.net/ru/resource/69172937
https://youtu.be/zxPcDXRntdQ?si=efvuiq5gaWr1k1nT
Интербелсенді тақта
Кеспе қағаз
Тақта
|