Ұ. «Болжау
әдісі»
Ашық сұрақтар арқылы
бүгінгі сабақтың тақырыбын
анықтау:
-
Бұл суреттердің бүгінгі
сабағымызға қандай қатысы бар деп
ойлайсыңдар?
-
Зер салып қараңыздар, бұл
суреттер нелерге, қандай әріптерге
ұқсайды?
Оқушылар әріпті өрнек және
теңдеуде кездесетінін айтады, топ өз үстеліндегі парақшаны
математикалық тілде оқиды.
1-қатар: а+с 2-қатар: с-7
3-қатар: с+5=9
Критерий: Білім
алушы
- суреттегі бейнені
атайды
- қай әріпке ұқсайтынын
анықтайды
- математикамен
байланыстырады
Дескриптор: Білім
алушы:
- банан, қарбыз, орақ бейнесін
айтады
- ай, глобус, таға бейнесін
айтады
-с әрпіне
ұқсатады
- әріпті өрнекте кездесетінін
атайды
-теңдеуде кездесетінін
атайды
ҚБ: «От шашу» әдісі арқылы
әр қатардың бірін-бірі
бағалауы.
Ұ.Оқулықпен
жұмыс:
Критерий: Білім
алушы
-Мәтіннен кім сұрағына жауап
беретін негізгі кейіпкерді табады.
-Мәтіннен не сұрағына жауап
беретін негізгі кейіпкерді табады.
-Жылынның дыбысын
анықтайды.
Дескриптор: Білім
алушы
-Санат сөзін
анықтайды
-Жылан сөзін
анықтайды
-Жыланның дыбысын
салады.
ҚБ: смайликтар сөйлейді
мұғалімнің оқушыларды бағалауы.
Ж. «Коктель таяқшасы»
әдісі
Жұбыңа қарап оқулықта берілген
сөйлемді сызбаның көмегімен оқы. Бірінші оң жақта отырған жұп,
содан соң сол жақта отырған жұп
оқиды.
ҚБ: «Білезік кигізу» әдісі
арқылы жұпта кері байланыс
беру.
Көз,
сергек!
Бейнероликпен қосылып, көзге
жаттығу жасау.
Ө: Жазылым
дағдысы: «Температураны-өлшеу»
әдісі
Мақсаты: оқушының әріпті әдемі
және каллиграфияға сай жазуына ықпал
ету.
С бастыру және
жазу
с бастыру және
жазу
Дәл қатармен
жазу
ҚБ:мұғалімнің түрлі
жапсырма түріндегі бағалауы
Саралау
тапсырмасы
С дыбысын бар суреттер
топтамасы.
С дыбысын пайдаланып қандай
суреттер салуға болады.
(мысалы: алма, гул, бұлт, ай,
таға салуы мүмкін)
А
деңгейі
Сурет
салады.
С өздің
сызбасын көрсетеді.
В
деңгейі
С ол сөзді
буынға бөледі.
Д
ыбыстық талдау жасайды.
С
деңгейі
3 сөзден тұратын сөйлем құрап
жазады, сөйлемін оқиды.
Суреттегі бейненің пайдалы
жағын айтады.
ҚБ: жұмыстарын қорыта
отырып, әр оқушы өздерін балмұздақ таяқшасындағы смайликтерден
көңіл-күйін көрсетеді.
Т. «Тақырыптық түйінді сөз»
әдісі
Ою,
сан.
с дыбысы, ас, көз, с
дауыссыз
Бірінші шеңберде бүгінгі
сабаққа қатысы бар және қатысы жоқ сөздер жапсырылады. Топта
ақылдаса отырып бүгінгі сабаққа қатысы бар суреттерді таңдап алып
екінші шеңберге орналастырады.
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек»
әдісі арқылы топты бағалау.
Сабақты
бекіту.
Әріпті тану, ажырату және
оны дыбыспен сәйкестендіру.
Бағалау
критерийі: Білім
алушы
Әріптерді таниды және
ажыратады.
Әріпті дыбыспен сәйкестендіріп
оқиды
Тапсырма
Берілген сөздерді оқыңыз. Көп
нүктенің орнына қай әріпті қоюға болады? Сол әріпті қоршап
сызыңыз.
Та...бақа а...а ... ырға
қа... қо...ақан
(қ, с, ш) (с, ш, р) (т, с, ш)
(ш, т, с) (с, ш, л)
Дескриптор: Білім
алушы
- сөздерді дұрыс
оқиды;
- көп нүктенің орнына
қойылатын әріпті анықтайды және
белгілейді.
Мұғалімнің кері
байланысы.
|