Материалдар / ҚМЖ «Сан аралықтары» 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ «Сан аралықтары» 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмегі тиеді деп ойлаймын. Математика сабағы 6 сынып.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2018
2804
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Мектеп:«Матай орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Күні: 04.02.17

Мұғалімнің аты-жөні:Нуртулеуова А.Ж

Сынып: 6

Қатысқандар саны:21

Қатыспағандар саны:0

Сабақ тақырыбы

Сан аралықтары

Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдалану


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Сан аралықтарының аттарын біледі

Оқушылардың басым бөлігі: Сан аралықтарын координаталық түзуде

кескіндей алады

Кейбір оқушылар: Сан аралықтарына тиісті бүтін сандарды жаза алады

Жетістік критерийлері

Сан аралықтарының анықтамасын біледі.

Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндей алады.

Берілген сан аралықтарының тиісті атауларын жаза алады.

Тілдік мақсаттар

Сан аралықтарының белгіленуін жаза алады. Сан аралықтарының белгіленуін оқи алады.

Түйінді сөздер: Сан аралықтары,интервал, жартылай интервал, кесінді, сәуле, ашық сәуле, артық, кем

Құндылықтарды дарыту


Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір -бірінің пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі,сызу

АКТ қолдану дағдылары

Презентация

Бастапқы білім


Рационал сандар, сан түзуі, теңсіздік туралы ұғымдарды біледі

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин





Ұйымдастыру кезеңі

Сыныпта психологиялық жағдай туғызу

Топқа бөлу «Адасқан әріптер» әдісі

1топ- интервал, 2-кесінді,3- жартылай интервал, 4- сәуле

Топ басшыларын тағайындау.Логикалық сұрақтар

Үй тапсырмасын тексеру. «Мен көршіме сенемін» дәптерлерін алмастырады

Алдын ала даярлық тапсырманы тексеру (51-бет)



Қима қағаздар

Сабақтың ортасы











Оқулықпен жұмыс «Ойлан-жұптас-бөліс»стратегиясы

Әр топ берілген тапсырмаларды тақтаға шығып қорғайды

1-топ. Сан аралығы , интервал , 2-топ.Кесінді. 3-топ.Жартылай интервал 4-топ.Сәуле,ашық сәуле Дәптермен жұмыс «Түртіп алу» стратегиясы Сергіту сәті (3 мин) «Сиқырлы шаршы» логикалық тапсырмалар шығару

Оқулықпен жұмыс 1.Ауызша есеп шығару №990 «Кім жылдам» ойыны 2.Жеке жұмыс.Сан аралығын координаталық түзуде кескіндеңдер №991 өзара бағалау 3. Жұптық жұмыс. №992

Рефлексия: Бағдаршам түстері арқылы оқушылардың түсінгенін білу.

  • Қызыл түс – түсінген жоқпын;

  • Сары түс – әлі де практика қажет/сұрақтар бар;

  • Жасыл түс – барлығы түсінікті.

Бағалау. Әр топтың топ басшылары бағалау парағы бойынша топ мүшелерінің бағаларын айтады. Содан кейін мұғалім жүйелеп оқушыларды нақты бағалайды. Үйге тапсырма :№ 993.№ 995


Оқулық






Слайд



Оқулық



Сабақтың соңы


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға: Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!