Сабақ
тақырыбы:
|
Сандық есептер
шығару
|
Күні
14.12.2016
|
Мұғалімнің
аты-жөні Жарқынбаева Гулзира
Тынысбекқызы
|
Сынып: 8
«ә»
|
Қатысып
отырғандары
|
Келмегендер
саны
|
Осы сабақта қол жеткізілуге
тиіс мақсаттар
|
6.1.2.20. Назарын
шоғырландырып тыңдау
6.2.1.20 Мәтіндегі
ақпаратты анықтау
6.3.4.24
Мәліметтерді жинақтау
6.4.2.30 Көркемдегіш
құралдарды пайдаланып жазу
|
Сабақтың
мақсаттары
Тыңдалған мәтіннің негізгі
мазмұнын түсіну,негізгі және қосымша ақпараттарды
анықтау.
Мәтіндегі негізгі
және жанама ақпаратты анықтау,өмірдегі кейбір жағдаяттармен
байланыстыру.
Жазба жұмыстарында
көркемдегіш құралдарды қолданып,ойын қысқаша
жазады.
|
Барлық оқушылар
істей алады: Тыңдалған мәтіннің негізгі
мазмұнын түсінеді.
|
|
Оқушылардың
көпшілігі істей алады: Мәтіннің негізгі мазмұнын
түсініп,қосымша ақпараттар жинақтай
алады.
|
|
Кейбір оқушылар
істей алады:Өмірдегі жағдаяттармен
байланыстыра отырып,көркемдегіш құралдарды пайдаланып,ойын қысқаша
жазады.
|
Тілдік
мақсат
|
Индекс,коэффициент,моль,массалық
үлес
|
Осының алдындағы
оқу
|
Химиялық байланыс
,электртерістілік, кристалдық торлар жайындағы білімдерін
пысықтайды
|
Жоспар
|
Жоспарлана
тын
уақыт
|
Жоспарланатын
жұмыс
(өз тапсырмаларыңызды
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басы
( 10
минут
)
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Амандасу
Түгендеу
Шаттық шеңбері «Бәрі
өз қолыңда»
І.« Фишбоун»
әдісі
Химиялық байланыс
түрлері арқылы топқа бөлу.
І.Электртерістілік
ұғымы жөнінде түсінік.Кім,қай жылы
ашқан?
2.Металдардың ЭТ
қаншаға тең?
3.Бейметалдардың ЭТ
қаншаға тең?
4..Коваленттік
байланыс дегеніміз не?
5.Коваленттік
байланыстың түрлері.
6.Иондық байланыс
дегеніміз не?
7.Металдық байланыс
дегеніміз не?
Топқа
бөлініп,сұрақтардың мағынасын
ашады.
ІІ.«Сен маған,
мен саған» әдісі бойынша яғни топ оқушылары
жұмсақ ойыншық лақтыру арқылы бір-біріне сұрақтар қою.Веерге
сұрақтар дайындап келу.
Жауап берген
оқушыларды бас бармақ арқылы бағалап
отыру.
|
Химиялық байланыс
түрлері жазылған қиынды қағаздар
Сұрақтарға жауап
беру
Бағалау
критерийлері:
-
Сұрақтардың мағынасын
ашу
-
Үй тапсырмасында сұрақтарға
жауап беру
Жұмсақ
ойыншық
« Бас
бармақ»
|
Ортасы
( 15 минут
)
|
ІІІ.Кубизм
стратегиясын пайдалана отырып,есептер
шығаруға баулу
Есеп шығару
алгоритмімен танысу
І
топ. 1.Массалық үлеске
есеп NaOH құрамындағы химиялық
элементтердің массалық үлестерін
есепте
2.Химиялық реакцияларды
теңестіру
Ca +
O2 →
CaO
Al +
Cl2 →
AlCl3
Fe +
O2 →
Fe3O4
FeCl3 +
NaOH→
Fe(OH)3+
NaCl
3.Химиялық реакция теңдеулері
бойынша есептер шығару
4 г NaOH хлорсутек
қышқылымен әрекеттескенде түзілген өнімнің
массасы
ІІ
топ.1.Массалық үлеске
есеп KOH құрамындағы химиялық
элементтердің массалық үлестерін
есепте
2.Химиялық реакцияларды
теңестіру
Al +
O2 →
Al2O3
Мg
+
O2 →
МgO
Al(OH)3→
Al2O3 +
H2O
FeCl2 +
NaOH→
Fe(OH)2+
NaCl
3.Химиялық реакция теңдеулері
бойынша есептер шығару
52 г темір күкіртпен
әрекеттескенде қанша FeS түзіледі?
ІІІ
топ .Массалық үлеске
есеп LiOH құрамындағы химиялық
элементтердің массалық үлестерін
есепте
2.Химиялық реакцияларды
теңестіру:
Al + S →
Al2S3
K +
O2→
K2O
Fe(OH)3→
Fe2O3 +
H2O
BaCl2 +
Na2SO4→
BaSO4 +
NaCl
3.Химиялық реакция теңдеулері
бойынша есептер шығару
27 г алюминий
күкіртпен әрекетескенде түзілген
Аl2S3- тің массасын
тап.
Барлық
топтарға «Синквеин» әдісі өлең
құрастыру
Смайликтер арқылы
бағалаймын
|
АКТ
Тапсырма
критерийлері:
1.Топтық жұмысқа ат
салысу
2.Есеп шығаруға
арналған критерий түзу
а)Есептің шартын
жаза білді.
ә) Реакцияны
теңестіре алды
б)Салыстырмалы
молекулалық массаларын таба алады
в)Шешімін таба
білді.
г)Толық шығарды және
дұрыс
Смайликтер
|
Cоңы
(
15 минут
)
|
«Стоп кадр»
әдісі.Балалар мәтіндегі үзіндіні
стоп кадр ретінде көрсетеді.
- Балалар,бізге
.Қанеки,хатты ашып,қандай тапсырма берілгенін
көрейік.
Берілген заттар
қандай кристалдық тор түзеді:
KCl HCl
O2
Na2SO4
Cu
Әр топ өздері
таңдаған конверттегі үзінді бойынша стоп-кадр
көрсетеді
Бармақтар арқылы
бағалаймын.
|
«Стоп
кадр»
Конверт,қима
қағаздар
Тапсырма
критерийлері:
1.Конверттегі тапсырманы
орындау деңгейі
|
Сабақты
қорыту
( 5
минут
)
Үйге тапсырма
беру
|
Үй
тапсырмасы
«Заттар.Жай және
күрделі заттар» тақырыбына эссе
жазу
Критерийлер бойынша
өз-өзін бағалау
Кері
байланыс
|
Стикерлер
|
Бағалау
парағы
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – сіз көбірек қолдауды
қалай көрсететін боласыз? Барынша қабілетті оқушыларға сіз қандай
тапсырма беретін боласыз?
|
Бағалау – сіз ілгері басуды
оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыстар,
денсаулық және қауіпсіздік, АКТ қолдау.
Құндылықтар.
|
Мен оқушыларға бағыт-бағдар
беріп отырамын.Қабілетті оқушыларға бес жолды өлең
шығартамын.
|
Әр тапсырма сайын оқушыларды формативті бағалап
отырамын.Яғни бас бармақ,смайликтер арқылы бағалап
отырамын.
|
Смайликтер,АКТ
|
Рефлексия
|
Сабаққа қатысу барысында өз
байқағандарыңызды жазу үшін пайдаланасыз. Сабағыңыз туралы берілген
сұрақтарға жауап беріңіз
|
- Оқу/сабақ
мақсаттарына қол жеткізілді ме?
- Оқушылар бүгін не
үйренді?
- Оқу ахуалдары
қандай болды?
- Оқушылар
арасындағы айырмашылықты анықтау бойынша іс-әрекеттер сәтті болды
ма?
- Мен уақытттық графикті дұрыс
ұстандым ба? Мен жоспардан қандай ауытқуларға жол бердім және
неліктен?
|
ҚР «жаңартылған
білім беру бағдарламасы» бойынша оқу мақсаттарын таңдадым.Бүгінгі
сабақта мен мақсатыма қол
жеткіздім.
Оқушылар бүгін
сандық есептер шығару алгоритмін талдай отырып, есептер шығарып
үйренді.
Оқу ахуалы жақсы
болды,себебі балалар белсенді жұмыс
жасады.
Оқушылар арасындағы
айырмашылықты анықтау бойынша іс-әрекеттер сәтті болды.Себебі әр
топ оқушылары өз деңгейлеріне қарай тапсырмаларды
орындады.
Мен уақытты дұрыс
пайдалана алмадым,себебі топқа бөлу кезінде көп уақыт жоғалтып
алдым.
|
Қорытынды
бағалау
|
Сабақтың қай
аспектісі оқыту мен оқу барысында жақсы
өтті?
1. «Сен маған,мен саған» әдісі
жақсы өтті.Оқушылар уйге берілген тапсырмалар бойынша сұрақтарды
ұтымды қоя білді.
2. Оқушылардың өздерін өздері
бағалауы жақсы болды.Өз – өздерін әділ бағалады,себебі табыс
критерийлеріне сүйенді
Оқыту мен оқу барысында қай
әдіс сабақты жақсартатын еді деп
ойлайсыз?
1. «Өрмекші торы» әдісі сабақты
жақсартатын еді деп ойлаймын.
2. «Стоп
кадр»
|