Жағымды ахуал
қалыптастыру.
«Жақыныңа тілек
айт»
әдісі арқылы оқушылардың
бір-біріне деген жақсы лебіздерін тыңдау арқылы назарын сабаққа
аудару
Топқа бөлу.
«Мозайка» әдісі
Әр оқушы қызыл, көк,
сары түске боялған қиындылардағы әріптерді таңдап алады.Түсіне
қарай 3 топ болып отырады. Әріп қиындыларын құрастырғанда
қышқылдар, негіздер, индикаторлар деген сөз шығады. Осы бойынша 3
топқа бөлінеді
1-топ.
Қышқылдар
2-топ.
Негіздер
3-топ.
Индикаторлар.
Топтың аты арқылы
сабақтың тақырыбын ашамыз.
Қауіпсіздік
ережелерін белгілері арқылы қышқылдармен, негіздермен қалай жұмыс
жасау керектігі еске түсіріп
өтіледі.

І. «Ой
қозғау» әдісі бойынша өткен тақырыпты
еске түсіру
Тапсырма 1. Топтық
жұмыс.
(қолдана білу,
жүйелеу)
3
топқа сұрақтар беріледі сол бойынша оқушылар постер
құрастырады
1.Ауа құрамы неден
тұрады?
2.Жану реакциясы дегеніміз не? Мысал
келтір
3.
Ауа қандай?
Смайликтер арқылы
бағаланады
Дескриптор
1.Ауа құрамын
жазады
2.Жану реакциясына мысал
келтіреді
|
Тыңдалым
1
Мұғалімнің
түсіндірмесі.

1. Қышқыл ерітінділерінің қышқыл дәмі болады.
Мысалы, көптеген жемістерге олардың құрамындағы қышқылдар қышқыл
дәм береді. Лимон, алма қышқылы деген атаулар осылай пайда болған.
Көптеген минералды қышқылдар, мысалы, күкірт, азот, тұз қышқылдары
түссіз сұйықтықтар. Қышқыл ерітінділерімен жұмыс жасағанда
қауіпсіздік техникасы ережелерін мұқият орындау керек. Өйткені қыш
қылдардың күйдіргіш және уландырғыш қасиеті
бар.
2. Сілтілер көптеген органикалық заттарды
күйдіретін заттар. Олармен жұмыс істегенде қауіпсіздік техникасы
ережелерін қатаң сақтаған жөн. Сілті ерітіндісі қолға сабын тәрізді
білінеді.
3. Қышқыл және сілті ерітінділері әсерінен түсін
өзгертетін заттар болады. Ондай заттар индикаторлар ( лат.
Indicator — көр сеткіш) деп аталады. Олардың ішінде жиі
қолданылатыны — лакмус, метилоранж және
фенолфталеин.
Жазылым 1. Тапсырма 2. Топтық
жұмыс.
/оқиды, жазады,
түсіндіреді/
ІІ. «Фишбоун»
әдісі арқылы 3 топ
тапсырмасы
1топ - Қышқылдарға жалпы мағлұмат
береді
2топ - Негіздерге жалпы мағлұмат
береді
3топ - Индикаторларға мағлұмат
береді

Дескриптор
-
Қышқылдар мен негіздерге анықтама береді, ажырата
алады
-
Индикатолармен жұмыс
жасайды
Түрлі түсті қиындылар арқылы
бағаланады
Тапсырма 3.
( зерттеу)
ІІІ. «Оқы, түсін, жасап көр»
әдісі
бойынша
1 топ - қышқыл ерітіндісіне 2 тамшыдан индикатор
қосып кестені толтыр
2 топ - негіз ерітіндісіне 2 тамшы индикатор қосу
арқылы кестені толтыр
3 топ – бейтарап ортада индикатор қалай өзгереді
/ҚБ 45 бет/
Индикатордың
атауы
|
Индикатордың
түсі
|
Бейтарап
орта
|
Қышқыл
орта
|
Сілтілік
орта
|
лакмус
|
|
|
|
фенолфталин
|
|
|
|
метилоранж
|
|
|
|
Бағдаршам түстері арқылы
бағаланады
Дескриптор
1.Өздігінен жұмыс жасап, нәтижесін
жазады
Жеке жұмыс арқылы тақырыпты
пысықтау
(тұжырымдау,
саралау)
ІV. «Қар кесегі»
әдісі бойынша бір оқушы
тақырып бойынша бір тұжырым айтады. Екінші оқушы оның айтқанын
қайталап, өзінің тұжырымын айтады. Үшінші оқушы
алдыңғы екі оқушының айтқанын
қайталап, өзінің тұжырымын айтады. Сөйтіп жалғаса
береді.
Қышқылдар құрамында сутегі
кездеседі. .....
Смайликтер арқылы
бағаланады
|