Материалдар / ҚМЖ Тақырыбы:Ертегішіл Аян. С.Мұратбеков "Жусан иісі"

ҚМЖ Тақырыбы:Ертегішіл Аян. С.Мұратбеков "Жусан иісі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы Ертегішіл Аян Оқу мақсаттары 6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау 6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; Оқу мақсатына сәйкес тапсырмалар құрастырылған.
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлімі: 3-бөлім. «Мен балаң жарық күнде сәуле қуған...»



Мектеп:

Күні: 30.01.2025

Мұғалімнің ТАӘ:


Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы

Ертегішіл Аян

Оқу мақсаттары

6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау

6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау;

Сабақтың мақсаты

  • Әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтайды;

  • Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасайды.

Бағалау критерийлері

  • Әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтайды;

  • Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасайды.

Тілдік мақсаттар

Тірек сөздер:

Жусан, ауыл балалары

Құндылықтар

Ынтымақтастық, еңбек

Осыған дейін меңгерілген білім

С. Мұратбеков «Жусан иісі»

Сабақтың барысы

Сабақтың басы

3 минут



Ұйымдастыру кезеңі:

  • Оқушылармен амандасу, түгендеу;

  • Оқу мақсаты, сабақ мақсатымен таныстыру.




Сабақтың

ортасы



15 минут












































23 минут











1-тапсырма. Үй жұмысы бойынша повесті мазмұндау.

Дескриптор: 4 балл

Білім алушы:

  • Повестің мазмұнын толықтай айтып береді. 4 балл


Сонымен шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтап көрейік.

-Бұл шығарманың жанры қандай? Повесть дегеніміз ше?

- Фабула дегенді қалай түсінеміз?

-Сюжет деп нені айтамыз?

Қосымша ақпарат айтылады.


2-тапсырма. «Таңда да таста» әдісі . Шығарманың мазмұнын, сюжетін анықтау.

-Ендеше, бір парақ қағаз аламыз. Повесть сюжетіне сәйкес бір сұрақ жазамыз.

Нұсқау: -Сұрақ анық жазылу керек. Оқушылар ауызша бір-біріне қояды.

Дескриптор: 2 балл

Білім алушы:

  • Повесть сюжетіне сәйкес бір сұрақ жазады. 1 балл

  • Қойылған сұраққа жауап береді. 1 балл


Эпизод — көркем шығарма сюжетіндегі өз алдына мәні бар, өзара байланысқан оқиғаның бір бөлшегі, көрінісі. Әр эпизод кейіпкердің белгілі уақыт аралығында өткен қимылын, ісін, екі не одан көп кейіпкерлердің арасында болып жатқан құбылыстардың біткен кезеңін көрсетеді.

3-тапсырма. Жұптық жұмыс.

Сары карточка тапсырмасы. Өздері таңдаған бір эпизодқа қатысты өз ойын жазу.

Көк карточка тапсырмасы. Өздері маңызды деп таңдаған эпизодтың маңыздылығына негіздеме жазу.

Жасыл карточка тапсырмасы. Өздері маңызды деп таныған эпизодтың маңыздылығын дәлелдеп жазады.

Дескриптор: 2 балл

Білім алушы:

Таңдаған карточкалары бойынша бір реттен бағаланады.

  • Өздері таңдаған бір эпизодқа қатысты өз ойын жазады. 2 балл

  • Көк карточка тапсырмасы. Өздері маңызды деп таңдаған эпизодтың маңыздылығына негіздеме жазады. 2 балл

  • Өздері маңызды деп таныған эпизодтың маңыздылығын дәлелдеп жазады. 2 балл

4-тапсырма. Сатылай кешенді талдау жаса.

Авторы:

Тақырыбы:

Идеясы:

Жанры:

Композициялық құрылым:

Басталуы:

Байланысуы:

Дамуы:

Шиеленісуі:

Шарықтау шегі:

Шешімі:

Кейіпкерлер:

Тәрбиелік мәні:

Дескриптор: 2 балл

Білім алушы:

  • Сатылай кешенді талдау жасайды. 2 балл

Жауабы:

Тақырыбы: Тағдыр талқысын кешкен жетім бала

Идеясы: Соғыс кезіндегі ауылдың тұрмысы мен жағдайын суреттеп көрсету,

жетім баланың тағдыры
Жанры: повесть

Композициялық құрылым:

Басталуы: Кекілді бала - Аян немесе алғашқы кездесу. Аянның балалармен

тез тіл табысып кетуі, Есікбаймен төбелесі.

Байланысуы: Балалардың алғаш оқу оқып, хат тануы. Аянның тобығын

тайдырып алуы.

Дамуы: Аянның әжесінің қаза болуы, «Ертеде бір жетім бала болыпты».

Аянның қызық мінезі.

Шиеленісуі: Жусан иісі. Жалғыз көзді дәу туралы ертегі мен Аянның

соққыға жығылуы.

Шарықтау шегі: Бапай үйіндегі Аянның өмірі, аяғының тайғыштығы. Колхоз жұмысы кезінде болған жайттар.

Шешімі: Аянға келген қаралы қағаз. Қимастық пен көңілсіз қоштасу.

Кейіпкерлер: Аян, әжесі, Садық, Бапай, Иманжанов, Есікбай, автор бала.

Тәрбиелік мәні: Жетімді жылатпай, қамқор болу.


Үй жұмысы: 8,11-тапсырмалар 74-75 беттер























Оқулықпен жұмыс

















«Үш шапалақ»














«Жүйрік жауап»



Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс.

«Сөйлемді жалғастыр» әдісі.

Бағалау

«Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды;

Сабақтың соңында мұғалім бағалау критерийлері мен сабақ мақсаттарына қайта оралады. Бағалау критерийлеріне қаншалықты қол жеткізгендері туралы бірге талқылайды.

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?


Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі