ҚМЖ Трапеция 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ Трапеция 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Геометрия 8 сынып Трапеция тақырыбы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:

Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеу.

Педагогтің аты-жөні:

Балтабаева Аққалау Сергейқызы

Пән/Сынып: 8 «Ә, Б»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні:

10.10.2023

Сабақтың тақырыбы:

Трапеция, оның түрлері мен қасиеттері. Трапеция мен үшбұрыштың орта сызықтары

Сабақтың оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

8.1.1.11

трапецияның анықтамасын, түрлерін және қасиеттерін білу;

Сабақтың мақсаты:

- трапецияның барлық түрлерін атайды, анықтамасын біледі және кескіндейді.

- сызбаны салмай тұрып, трапецияның түрлерін қабырғаларының сандық мәні бойынша ажыратады;

- трапецияның қасиеттерін пайдаланып, есептер шығарады, шығармашылық тапсырмалар орындайды.

Сабақ барысы:

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстыру;

Бейнероликті қолдана отырып, бекіту тапсырмаларын орындату

Бірлескен жұмыс (1,2,3 тапсырма)

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Бекітуге арналғантапсырмаларды орындату;

Тапсырмалардың жауаптарын жазу.

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

2 минут


Ұйым дас

тыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Трапеция, оның түрлері мен қасиеттері. Трапеция мен үшбұрыштың орта сызықтары тақырыптарын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- трапецияның анықтамасын, түрлерін және қасиеттерін білу

І.Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу, түгендеу, топқа бөлу.

Оқушыларды геометриялық фигуралардың ұқсастығы арқылы топқа бөлу. 1-топ: параллелограмм, 2-топ: тіктөртбұрыш; 3-топ: шаршы; 4-топ: трапеция.

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау.

Амандасу

Үй тапсырмасын айтады.


Сұрақтарға жауап береді.

Белсенді оқыту әдістері «Серпілген сауал»

  • Төртбұрыштар түрлеріне қарай қалай бөлінеді?

  • Дөңес төртбұрыштарға жататын фигураларды атаңыз?

  • Қандай фигура тік төртбұрыш деп аталады, элементтері қандай?

  • Параллелограмм туралы не білесіз? Белгілері мен қасиеттерін тұжырымдаңыз.

  • Шаршы деп қандай фигураны айтады?





ҚБ: «Қол шапалақтау»



Оқулық

10 мин

Негізгі бөлім

Анықтама.Екі қабырғасы ғана параллель болатын дөңес төртбұрыш трапеция деп аталады

AD мен ВС трапеция табандары деп, ал параллель емес қабырғалары бүйір қабырғалары деп аталады, АВ мен CD бүйір қабырғалары болып табылады.

Трапецияның бүйір қабырғалары тең болса, ол теңбүйірлі трапеция деп аталады.

Егер трапецияның бір бұрышы тік болса, онда ол тікбұрышты трапеция деп аталады.

Трапецияның төбесінен табанына түсірілген перпендикуляр оның биіктігі деп аталады. 2-суреттегі MNKF трапециясында ND MF , ND кесіндісі N төбесінен MF табанына түсірілген биіктік болып тұр. Трапецияның қарсы жатқан төбелерін қосатын кесінді трапецияның диагоналі деп аталады.4-суреттегіDEFK трапециясында EK мен DF диагональдар болады.

Теңбүйірлі трапецияның кейбір қасиеттері

1-қасиет. Теңбүйірлі трапецияның табанындағы бұрыштары тең болады.

2-қасиет. Теңбүйірлі трапецияның диагональдары тең болады.

Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады.

A BCD трапеция, AD // BC


1 –сурет


2 –суретMNKF теңбүйірлі трапеция

3 –суретDEFK тікбұрышты трапеция




ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы оқушылар бір-бірінің жұмысын бағалайды.




Оқулық









Слайд

Сызғыш

20

минут












Бекіту тапсырмасы

Топтық жұмыс. А деңгейі:

Тапсырма. №1.


В деңгейі: Тапсырма. №2.

С деңгейі: Тапсырма. №3.

Егер трапецияның табанындағы бұрыштары тең болса, онда ол тең бүйірлі трапеция екенін дәлелдеңдер.





Бағалау критерийі:сызбаны салмай тұрып, трапецияның түрлерін қабырғаларының сандық мәні бойынша ажыратады;



Өз бетімен жұмыс.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

Тапсырма орындату арқылы оқушының нені білгенін, нені үйренгенін, әлі не түсініксіз екенін анықтаймын.

Бағалау критерийі: - трапецияның қасиеттерін пайдаланып, есептер шығарады, шығармашылық тапсырмалар орындайды

Тапсырма:№1.

Тең бүйірлі трапецияның үлкен табаны 2,7 м, ал бүйір қабырғасы 1 м, олардың арасындағы бұрышы 600. Кіші табанынтабыңыз.

Шешуі:СҒ,ВЕ биіктіктерін жүргіземіз.ВС=ЕҒ ВС

АВЕ тікбұрышты үшбұрыш .Бұрыш В =90-60=30 АЕ=1/2АВ

АЕ=1/2см АЕ=ДҒ АҒ+ЕҒ+ҒД=2,7

ЕҒ=2,7-1

ЕҒ=ВС=1,7

Жауабы:ВС=1,7 см

Дескриптор: Білім алушы

  • есеп шартын қысқаша жазады, суретін салады

  • үшбұрыштың бұрыштарының қасиетін пайдаланады

  • белгісіз шаманы есептеп табады

ҚБ Екі жұлдыз ,бір тілек.


1.Дескриптор: - тікбұрышты трапецияның сызбасын салады;

- трапецияның қасиеттерін қолданады;

- белгісіз төбесін табады.

ҚБ:«-»«+» қызықты жұптар бірін –бірі тексереді



3.Дескриптор: -Берілген түзуге берілген нүкте арқылы параллель түзу жүргізе алады.

-параллель екі түзуді үшінші түзумен қиғанда шығатын бұрыштардың қасиетін пайдалана біледі.

-үшбұрыштың теңдігін пайдалана алады.

«Басбармақ» әдісімен бағалайды.







Интернет ресурс тары









6мин

Жеке жұмыс

Оқулықтан №1, №3, №4

Тапсырманы орындайды






2 минут








Бүгінгі сабақта: - трапецияның анықтамасын, түрлерін және қасиеттерін біледі.

Рефлексия. Не білдік? Не үйрендік? Нені білгім келеді? деген сұрақтарға жауап алу.



Тақырыпты меңгергенін анықтау




Үйге тапсырма. №2, №5.


Кері

байланыс




Оқулық






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.10.2023
506
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі