Ұйымдастыру
кезеңі
«Тосын сый» қораптар
түрлі-түсті карындаш арқылы үш топқа бөлінеді, топтар өздеріне ат
қояды
«Миға
шабуыл»
Сұрақтар
қою:
-
Сәбидің дүниеге келуіне
байланысты қандай дәстүрлерді
білесіңдер?
-
Бұрынғы дәстүрлер мен қазіргі
отбасылық мерекелерде қандай ұқсастық пен айырмашылық
бар?
-
Отбасында қандай маңызды
мерекеледі тойлайсыңдар?
Қызығушылығын
ояту
Бірнеше суреттер, тірек сөздер
көрсетіледі
Ұсыныланатын тірек
сөздер: сыйлық, қонақ, мүшел жас,
мереке, құттықтау
-Балалар, балаға Наурызбай,
Ұлболсын, Сәкен, Арайлым есімдерінің қойылу себебі неде деп
ойлайсыңдар?
-Ат қоюда қазақ халқының
қандай дәстүрлерін байқауға болады?
1-тапсырма Мәтінмен жұмыс.Оқушылар
мәтінді оқиды.
Топтар осы сұрақтар
негізінде «Төрт сөйлем»
әдісі бойынша берілген мәтіндермен
жұмыс жүргізеді, оқушылар балаға ат қою жайында қосымша
мәліметтерімен бөліседі.
Пікір.Оқыған мәтін бойынша қойылған
сұрақтарға өзіндік пікірін айтады.
Дәлел. Өз пікірін
дәлелдейді.
Мысал.Пікірін өмірмен
байланыстырып, мысал келтіреді.
Қорытынды. Мәтін бойынша қорытынды
шығарады.
Постер арқылы ойларын
қорғайды
Дескриптор
2-тапсырма «Менің атым қалай қойылды?»
деген тақырыпта шағын әңгіме жазу«Автор орындығы»
әдісі арқылы көпшілікке назарына
ұсынады.
Дескриптор
3-тапсырма Сөздік жұмысы. Кесте
толтыру
Сөз
|
Сенің ойыңша, оның мағынасы
қандай?
|
Сөздіктегі
анықтама-
сы
|
Сөзді пайдалана отырып
құрылған сөйлем
|
Қолқа
салу
|
|
|
|
Ырым-
дау
|
|
|
|
Азан
шақыру
|
|
|
|
Дескриптор
4- тапсырма
ЖЖ.
Саралау
тапсырмасы
1-деңгей Жұлдызнама бойынша
сыныптастарыңның туған күні қай жұлдызға сәйкес келетінін
жазыңдар
2-деңгей Отбасы мүшелерінің
жасын мүшел жаспен байланыстырып
жазыңдар.
3-деңгей Ата-аналарыңның ,
бауырлырыңның не достарыңның туған күндеріне құттықтаухат
жазыңдар.
Дескриптор:
-
туған күнді жұлдыздама бойынша
жазады
-
мүшел жаспен баланыстырып
жазады
-
құттықтаухат жазады, сөздердің
дұрыс жазылуын қадағалайды
ҚБ оқушылар смайликтермен
бір-бірін бағалайды
Үйге
тапсырма
1.Өзге елдерде балаға ат қою
туралы мәліметтер іздестіру
2.«Мектебімізде жиі кездесетін
есімдер» зерттеу жұмысын жалғастыру
Кері
байланыс
«Бұрыннан білетінмін, жаңадан
білдім, сұрағым бар» кестесін толтырады .
Бұрыннан
білетінмін
|
Жаңадан
білдім
|
Сұрағым
бар
|
|
|
|
|
|
|
|