Қмж. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту/Қазақ халқының ұлы ағартушылары.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қмж. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту/Қазақ халқының ұлы ағартушылары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып оқушыларға
Материалдың қысқаша нұсқасы

104-сабақ. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту / Қазақ халқының ұлы ағартушылары

Тақырып: Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту/Қазақ халқының ұлы ағартушылары.

Мектеп:


Күні:10.02.21ж

Машықкердің аты-жөні: Айтжанова М.Д


Сынып: 3

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу

мақсаттары

3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану.

Күтілетін

нәтижелер

Барлықоқушылар:

-мына жағдайда: 123∙2үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолданады.

Бірқатар оқушылар:

-мына жағдайда: 123∙2 үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритміне сәйкес түсінік береді.

Кейбіроқушылар:

-мына жағдайда: 123∙2 үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмін түсіндіре алады.

Тілдік

мақсаттар

Оқушылар:

үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлудің жазбаша тәсілдерін түсіндіреді.

Пәндік лексика және терминология:

Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтудің жазбаша тәсілдері.

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланатын тіл.

Талқылау:

Үштаңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуді баған түрінде жазу ыңғайлы.

Бірліктерді бірлікке көбейтіп, бірліктердің астына жазады.

Ондықтарды ондықтарға көбейтіп, ондықтардың астына жазады.

Жүздіктерді көбейтіп, жүздіктердің астына жазады.

Хат:

Үштаңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуді жазбаша жазыңдар.

Тірекбілім,

білік, дағдылар

Разрядтан атамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту, үш таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеу, қосындыны санға көбейту.

Жоспар

Жоспарлан-ғануақыт

Жоспарланғаніс-әрекет

Қоры



0-3 мин




Ұйымдастыру кезеңі:

- Оқушылармен амандасу. Машықкер өзін таныстыру.

Психологиялық ахуал:

Бір, екі, үш,

Сынып іші тып-тыныш.

Жалқаулықты тастаймыз,

Сабақты біз бастаймыз.

Ынталандыру.

Мұғалім қазақ ағартушылары туралы әңгімелеу.

XIX ғасырдың екінші жартысында Ш.Уәлиханов, Ы.Алтынсарин сынды қазақ мәдениетінің айтулы ағартушылары өмір сүріп, шығармашылықпен айналысқаны жайлы айту.









Оқулық, портреттер: https://www.zharar.com/kz/biography/1292-altynsarin.html

3-4-слайдтар




4-6 мин


Белсендіру.

1-тапсырма «Ойлан,есепте,тап»

Шарты: Есептеудің ауызша тәсілдерін есіңе түсір және түсіндір. Есепте. Өрнектің жұп мәндерін атасаң, Ш.Уәлихановтың кім болғанын, ал тақ сандарды атасаң, Ы.Алтынсариннің кім болғанын білесің.

Shape3

Тарихшы 142*2

142*2




Shape2

Журналист 21*4


Shape1

Педагог 221*3




Shape5

Жазушы 32*3

Shape4

Саяхатшы 32*3




5-слайд



7-11 мин


Мақсат қою (проблемалық жағдаят)

Оқушылардан оқулықта берілген көбейтудің жазбаша үлгісін түсіндіре аласыңдар ма? –деп сұрау.

Оқушылар екі таңбалы санды бір таңбалы санға баған түрінде жазбаша көбейтумен таныс екендерін, жазбаша тәсілдің бұл жазбасымен таныс екеніне көз жеткізеді. Бұл жағдайда – үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуге тоқталу.

Оқулық




12-40 мин


Жаңаны ашу.

143-ті 2-ге көбейтуді көбейту алгоритмі бойынша түсіндіру.

1.Бірліктерді көбейтіп,бірліктердің астына жазады.

2.Ондықтарды көбейтіп,ондықтардың астына жазады.

3.Жүздіктерді көбейтіп,жүздіктердің асына жазамын.

4.Жауабын оқиды.(286)









Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.

2- тапсырма

Шарты:Өрнекті баған түрінде жазып, есептейді. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтудің алгоритмін пайдаланып орындайды.

142*2 122*4 242*2 321*2

134*2 132*3 312*3 143*2

Дескриптор:

Екі,үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай көбейтеді;

- Бірліктерді көбейтіп,бірліктердің астына жазады;

- Ондықтарды көбейтіп,ондықтардың астына жазады;

- Жүздіктерді көбейтіп,жүздіктердің астына жазады;

ҚБ: Шапалақ әдісі арқылы бағалау.


3- тапсырма

Шарты: Тапсырманы орындайды, оның жанама есеп екеніне мән бере отырып, есепті екі амалмен орындайды, оқушылар қандай есеп жанама есеп деп аталатынын атайды.

Егер есептің шарттары жанама түрде көрсетілген болса, жанама түрде жазылған мәтін есептерді қысқаша жазбаға дұрыс ауыстыру маңызды.

ҚБ: Отшашу әдісімен бағалау.

5-тапсырма.

Шарты:Тапсырманы жұпта орындайды. Оқушылар тапсырманы жұпта орындау кезінде меңгерген дағдыларды бекітеді.Тапсырманы орындайды, амалдардың орындалу ретін анықтайды, баған түрінде жазып, разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту алгоритмі бойынша әрекет етіп, есептейді.

609+(12+21)*3 (401-112*3)+214

213*3-122*3 314*2+123*3

980-141*2 1000-212*4+81

Өткенді қайталау.

7-тапсырма

Шарты:Тапсырманы дәптерге орындайды, үш таңбалы сандарды жазбаша қосу мен азайту алгоритмін қолданып, өрнекті баған түрінде жазып, үш таңбалы сандардың айырымы мен қосындысының мәнін есептейді.Есепті бірінші аяқтаған оқушы,орындаған тапсырмасын оқиды.

318+498 300-195 1000-654

676-167 784-206 68+525

ҚБ: Шапалақ әдісі арқылы бағалау.


8-тапсырма

Шарты:Геометриялық фигураның әрбір қабырғасындағы сандардың қосындысы ортасында тұрған санға тең болатындай, бос орындарға сандар жаз.

ҚБ: Отшашу әдісімен бағалау.

Дәптер, оқулық,


6-слайд

























7-слайд










Парақша









9 слайд



41-45 мин


-Балалар, сабақты қорытындылау үшін «Дұрыс, Бұрыс» ойынын ойнайық.

1) Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейткенде жүздіктен бастап көбейтеміз. (бұрыс)

2) Баған түрінде жазғанда бірлікті бірліктің астына жазамыз.(дұрыс)

3) Ондықтарды көбейтіп,жүздіктің астына жазамыз.(бұрыс)


Р ефлексия. «Бас бармақ» әдісі.

Анықтау текшелері














































































разрядтық құрамын қайталайды. Санды шешетін оқушы сыныптан шығады. Қалған оқушылар қандай санды жасыратындарына келісіп алады. Шешетін оқушыны шақырады. Ол орындыққа тақтаға арқасын беріп отырады. Оқушылардың біреуі тақтаға ойлаған санды жазады. Орындықта отырған ойыншы оған ойлаған санды табуға көмектесетін сұрақтарды қояды. Үлгі сұрақтар: Бұл сан үш таңбалы ма? Санның жазуында 0 саны бар ма? Бірліктер разрядындағы қандай сан? Егер разрядтар құрамы туралы қойылған сұрақтар бойынша санды табу мүмкін болмаса, оның тізбектегі орны бойынша сұрақтар қой: Бұл санның алдындағы (келесі) қандай сан? Ойлаған санды шешкен соң (немесе шеше алмаса) шешуші-оқушының тақтаға қарауына болады және оны басқа оқушы ауыстырады. Ойынды бірнеше рет қайталатыңыз.

Содан

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.05.2021
810
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі