Материалдар / ҚМЖ.d элементтерге жалпы сипаттама.10-сынып

ҚМЖ.d элементтерге жалпы сипаттама.10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Химия пәні мұғалімдері мен жас мамандарға көмегі бар
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

25 Г. Титов ЖОМ КММ

d-элементтердің химиялық элементтердің периодтық жүйесіндегі орны, атом құрылысының ерекшеліктері. Мыс, мырыш

Күні.6.04

Мұғалімнің есімі: Н.Спарханова

Сынып: 10 гум

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Мақсаты

d-элементтердің химиялық элементтердің периодтық жүйесіндегі орнын білу

Барлық оқушылардан күтілетін нәтижелер

Барлығы: d-элементтердің орнын біледі.

Көпшілігі: атом құрылысының ерекшеліктерін түсінеді.

Кейбіреуі: . Мыс пен мырыштың қасиеттерін айтады..

Тілдік мақсат

Оқушылар Мыс пен мырыштың қасиеттерін айтады..

Негізгі сөздер мен тіркестер: қосымша топ,цинкит,купрум

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: : металдар-металы-, бейметалдар-неметалы-

Талқылауға арналған тармақтар :Мыс пен мырыштың ерекшелігі мен ұқсастығы?

Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? Тәжірибе арқылы көз жеткізу

Жазылым бойынша ұсыныстар:Химиядан өзіндік жұмыс дәптерімен,сөздік дәптермен жұмыс жүргізу.

Алдыңғы оқу

d-элементтердің химиялық элементтердің периодтық жүйесіндегі орны, атом құрылысының ерекшеліктері өткен тақырыптарды формулаларды еске түсіреді

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар


Басталуы (Кіріспе)


(10мин)

1Ұйымдастыру кезеңі

а)Сәлемдесу;

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Оқушылар ЖАДА арқылы «көпірше» орнатамын

Серпілген сауалдар» әдісі бойынша .Шарты:Екі оқушы бір-біріне сұрақ қояды және жауап береді

Бүгінгі сабағымыз « d-элементтердің периодтық жүйедегі орны, атом құрылысының ерекшелігі »

Период,топ, элемент

Негізгі бөлім (30 мин)





Кім шапшаң?» әдісі

1. d-элементтердің периодтық жүйедегі орны

2. Олардың қандай ерекшеліктері бар?

3. Мына элементтердің электрондық және графиктік формулаларын құрыңдар. Қосылыстарында бұл элементтер қандай тотығу дәрежелерін көрсетеді? Неге?

4. Мырышқа қарағанда кальцийдің металдық қасиеті неге күшті екенін түсіндіріңдер.

5. Хром оксидтерінің бірінде 23,5% оттек бар. Осы оксидтің формуласын анықтаңдар



Қорытынды (5мин)

«Ыстық орындығы» арқылы бекітемін. Критерий бойынша бағалау «тазалық коды» арқылы Кері байланыс аламын

1.Сіз бүгін нені білдіңіз?

2.Сіз үшін не құнды болды?

3. Қандай тапсырманы орындау қиынға соқты?

Оқушылар өз пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланды.

Үйге тапсырма . d-элементтердің химиялық элементтердің периодтық жүйесіндегі орны, атом құрылысының ерекшеліктері. Мыс, мырыш


Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және қорғау ережелері

АКТ мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс


Мадақтау арқылы ынталандырамын.


Жұптасып ЖАДА арқылы «көпірше орнатамын.




« тазалық коды » арқылы Кері байланыс аламын.

Математика, физика,технология

Өз бетінше жұмыс ,іскерлікке ,

жылдамдыққа, ептілікке тәрбиелеу

Рефлексия (4мин)

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?









Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?











Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.


2.



Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.


2.



Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?








21 Желтоқсан 2017
1183
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі