Сабақтың
мақсаты
|
Ұлы Жібек жолының пайда болуын
түсінеді және Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік
бірлестіктердің көрші елдермен қарым – қатынасын анықтай
алады;
Ұлы Жібек жолының тармақтарын
картадан көрсетіп, қаңлы жерінен табылған заттарды көрші елдермен
байланыстыра алады;
Ұлы Жібек жолының халықаралық
мәдениеттің, соның ішінде қаңлы мәдениетінің дамуына тигізген
әсеріне дәлелдер келтіріп, бағалай
алады.
|
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Ой
шақыру:
- Ұлы Жібек жолының тарихта
алатын орны қандай?
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
|
Оқушылар жауаптарын ұсынады:
бұл суреттер ежелгі адамдардың тұрмысымен және мәдени
жетістіктерімен
байланысты.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Мұғалім
презентациясы
|
Жаңа
білім
|
Ұлы Жібек жолының тарихи
атауы
Лазурит:Бадахшан тауы-Иран-
Жаркент дария – Қара теңіз жағалауы
-
Нефрит:Месопотамия-Мысыр- Шығыс Түркістан – Дон –
Оңтүстік Орал-
Дала:Сирия-Қытай Қытай Ертіс, Алтай-Зайсан
көлі
Ұлы Жібек жолы
бағыттары
|
Оңтүстік
бағыты
|
Солтүстік
бақыты
|
|
|
Жібек Жолын игерген
елдер
Жібек жолын игерген
елдер
|
|
Мәдениетке
әсері
|
|
Халықаралық байланысқа
әсері
|
|
Қорытынды
ой
|
Стикерлер
топтамасы әдісі
Ұлы Жібек Жолы арқылы
саудаланған тауарларды ата.
1. Жергілікті
саудагерлер
2. Әр елден келген
саудагерлер
Тақтадағы суреттерден өз
тауарын табады және
жарнамалайды.
|
Мәтінмен жұмыс
жасайды
Оқушылар мәтіннің негізгі
идеясын анықтайды
Оқушылар Ұлы Жібек Жолы туралы
сипаттайды
Оқушылар тақырып мазмұнына
талдау жасайды;
Оқушылар Ұлы Жібек Жолының
тарихи маңыздылыған талдау
жасайды;
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Дискриптор
лар:
мәтіннің негізгі идеясын
анықтайды
Дискриптор:-
Ұлы Жібек Жолы туралы
сипаттайды
Тақырып мазмұнына талдау
жасайды
-Ұлы Жібек Жолының тарихи
маңыздылыған талдау
жасайды
|
Сарматтар шайқасы туралы
мәтін. «Ұлы дала мемлекеттері», Алматы «Аруна» баспасы. 13-14
бб.
Конверт, сұрақтар жазылған
кеспе қағаздар,
стикер
Ақпараттық
карточка
лар
|
Кері
байланыс
|
Менің бүгін
білгенім...
Менің бүгін
үйренгенім...
Менің
байқағаным...
Мен келесі мәселелер бойынша
көбірек білгім келеді...
|
Тақырып
бойынша
не
білетінін,
не білгісі
келетінін,
не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалау
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|