Жағымды ахуал қалыптастыру
«Сиқырлы заттар
супермаркеті»
Оқушыларға сыныптың қабырғаларына ілінген әртүрлі
фигурадағы заттар ұсынылады. Солардың арасынан өздеріне керекті
заттарды таңдап, өз мінез-құлықтарына қатысты жағымды мінездеме
тыңдайды
Топқа бөлу: Таңдаған суреттері
арқылы топқа бөлініп отыруларын
ұсынамын
1-сурет: шеңбер пішініндегі заттардың
суреттері
2-сурет: үшбұрыш пішініндегі заттардың
суреттері
3-сурет: төртбұрыш пішініндегі заттардың
суреттері

-
топ: шеңберлер
-
топ: төртбұрыштар
-
топ: үшбұрыштар
1. Мұғалімнің
түсіндірмесі
(тыңдалым)
2. Қызығушылықты
ояту.
Тапсырма 1.Топтық жұмыс.
«Карточкалар иерархиясы» әдісі. Топтарға қауіпсіздік белгілері
бейнеленген карточкалар таратылады.
Оқушылар
оларды оқулықты пайдалана отырып, маңыздылық/басымдығына қарай
орналастырады. Оларды тігінен немесе қатарлап қоюға болады. Жасаған
жұмыстарын топпен қорғайды.
Дескриптор
Топтық жұмыс: «Адасқан
белгілер» әдісі
Тапсырма 2. Топтарға өздерінің
топтарынының атымен сәйкес келетін белгілерді тауып, олардың
мағынасын түсіндіруді ұсынамын.

Топтарда өздерінің фигураларымен сәйкес
белгілерді түсіндіреді
Дескриптор.
-
Химия кабинетінде және химия лабораториясында
жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін белгілер
арқылы таниды
|
-
Химиялық экспериментті жүргізуге қажетті
ережелерді біледі
|
|
АКТ
«Сиқырлы заттар супермаркеті»
слайдтар
суреттер
Кабинеттегі техника
қауіпсіздігі стенді

Қауіпсіздік ережелері
белгілері

|