1-тапсырма МК:
Қ.Мырзалиевтың «Табиғат-жаратылыс пернесі»өлеңін 2 рет оқимын
оқушылар тыңдайды.
1.
Сөздікпен жұмыс. А)
Мұғалім интерактивті тақтадан тақы-
рыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын
айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.
2. Мәтіналды жұмыс. А) Оқылым.
Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 1-тапсырманы
орындатады.
Ә)
Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға ма- шықтандыру үшін
2-тапсырманы орындатады.
3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады.
Ә) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға ма- шықтандыру үшін 4-тапсырманы
орындатады.
4.
Сергіту сәті. Күнделікті сергіту жаттығуын
жасатады.
5. Мәтінсоңы жұмыс. А) Жазылым. Айтылым.
Оқулықтағы 5-тапсырманы орындатады.
Табиғат — жаратылыс
пернесі
О, далам, менің
байтағым,
Далам деп өлең айтамын.
Ұлың боп ойлап барам да,
Құлын боп ойнап
қайтамын.
О,
далам, менің байтағым,
Далам деп өлең айтамын.
Солған Ай болып барам
да,
Толған Ай болып
қайтамын.
Қ. Мырзалиев
2-тапсырма. ӨЖ:
Оқушылар,өлең шумағынан алынған сөздерден сөз тіркестерін және
сөйлем құрап ,айту барысында қазақ тіліне тән төл дыбыстарын
ескеріп айтады
Керекті сөздер:
дала,байтақ,өлең,ұл,құлын,ай,барамын,қайтамын
КБ: Смайликтер арқылы кері
байланыс жасайды
Сергіту
сәті
3-тапсырма.ЖЖ
1-топ.Оқушылар,өлеңнен алынған
сөздердің антонимдерін табады
Байтақ,
құлын,ұлың,дала,өлең
2-топ.өлеңнің мазмұнын
айтады
3-топ.Өлеңнің мазмұны бойынша сурет
салады
4-тапсырма ТЖ: Өлеңнің
мазмұны бойынша «дұрыс-бұрыс» әдісін
қолдану.
Балалар,берілген ақпаратта
қаншасы дұрыс,қаншасы бұрыс екенін
белгілеңіздер
Ақпараттар
|
Дұрыс
|
Бұрыс
|
«Табиғат-жаратылыс
пернесі»өлеңін Қ.Мырзалиев жазды
|
+
|
|
Отан туралы
өлең
|
|
-
|
Дала,байтақ сөздері
бар
|
+
|
|
Бұл өлең дос
туралы
|
|
-
|
Бұл өлең табиғат
туралы
|
+
|
|
|