Сабақ барысы |
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
| Ресурстар |
Сабақтың басы5 мин
10 мин | 1.Шаттық шеңберімен бастаймын2.Психологиялық ахуал туғызуОқушыларды санау арқылы 3 топқа бөлу1-топ «Саржайлау»2-топ «Сарыарқа»3-топ «Сарыагаш»Оқушыларды сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуын үй жұмысын «кубизм»әдісі арқылы тексеремін.1.М.Мағауин қай жылы дүниеге келген?2.М.Мағауинның қандай шығармалары бар?3. «Бір атаның балалары»повесі не туралы?
МК: Бейнетаспа арқылы жаңа сабаққа көңіл бөлу:Оқушылар,мына бейнетаспаға көңіл аударыңдар. Бейнетаспадан не көргендеріңді айтып беріңдер. Су,өзен,таулар,ағаштар,көл,бүркіт тірек сөздер арқылы болжау. «Дара диаграммасы»арқылы оқушылар табиғат сөзіне ассоциация жасайды.
|
Бейнежазба 1мин. |
Сабақтың ортасы
9 мин
5 мин
4 мин
4 мин
| 1-тапсырма МК: Қ.Мырзалиевтың «Табиғат-жаратылыс пернесі»өлеңін 2 рет оқимын оқушылар тыңдайды.1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақы- рыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.2. Мәтіналды жұмыс. А) Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 1-тапсырманы орындатады.Ә) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға ма- шықтандыру үшін 2-тапсырманы орындатады.3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады.Ә) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға ма- шықтандыру үшін 4-тапсырманы орындатады.4. Сергіту сәті. Күнделікті сергіту жаттығуын жасатады.5. Мәтінсоңы жұмыс. А) Жазылым. Айтылым. Оқулықтағы 5-тапсырманы орындатады.
Табиғат — жаратылыс пернесі О, далам, менің байтағым, Далам деп өлең айтамын.Ұлың боп ойлап барам да,Құлын боп ойнап қайтамын.
О, далам, менің байтағым,Далам деп өлең айтамын.Солған Ай болып барам да,Толған Ай болып қайтамын.
Қ. Мырзалиев
2-тапсырма. ӨЖ: Оқушылар,өлең шумағынан алынған сөздерден сөз тіркестерін және сөйлем құрап ,айту барысында қазақ тіліне тән төл дыбыстарын ескеріп айтадыКеректі сөздер: дала,байтақ,өлең,ұл,құлын,ай,барамын,қайтамынКБ: Смайликтер арқылы кері байланыс жасайдыСергіту сәті3-тапсырма.ЖЖ 1-топ.Оқушылар,өлеңнен алынған сөздердің антонимдерін табады Байтақ, құлын,ұлың,дала,өлең 2-топ.өлеңнің мазмұнын айтады3-топ.Өлеңнің мазмұны бойынша сурет салады
4-тапсырма ТЖ: Өлеңнің мазмұны бойынша «дұрыс-бұрыс» әдісін қолдану.
Балалар,берілген ақпаратта қаншасы дұрыс,қаншасы бұрыс екенін белгілеңіздер
|
Бейнежазба 1 мин |
Сабақтың соңы5мин | «Сөздерден әңгіме құрау» тәсілі бойынша ойсергек ұйымдастырады. Оқушылардың әрқайсысына бір-бір сөзден ойлауларын тапсырады, бірнеше секундтан кейін олсөздерді тақтаға жазғызады (жалпы саны 15-20 сөздей болу керек).Сөздерді тақтаға жазады, шағын топтар осы сөздерден тақырыпқа қатысты ауызша әңгіме құрастырады.Сабақты «конверт- сұрақ» әдісі арқылы қорытындылаймын«Табиғат-жаратылыс пернесі»өлеңнің авторы кім?Туған жеріміздің табиғаты қандай?Ол өлең не туралы?Сіздер табиғатқа не жатқызасыздар?Сабақта не үйрендіңдер?Тапсырмаларды орындауда қандай қиындық туды?Не себептен қиын болды?
Үйге тапсырма:Қ.Мырзалиевтың «Табиғат-жаратылыс пернесі»өлеңін жаттау
|
|
Сабақ бойынша рефлексия 3 мин |
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін«Алма ағашына» алмаларын іледі.Қызыл алма- түсіндім,жасыл алма-қиналамын,сары алма-түсінбедім
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Оқушыларға үзіліс кезінде көргісі келетін оң қылықтар мен көргісі келмейтін теріс қылықтарды әңгімелеу барысында мадақтаулар айтылып, қолдау көрсетіледі.Топпен жұмыс кезінде қабілеті жоғары оқшыларға ережені жазу ұсынылса, ал жазу қабілеті төмен оқушыларға ережені оқу ұсынылады. | - ереже ерекшеліктерін есте сақтаулары;- сөйлемдерді оқырман түсіне алатындай етіп жазулары;- тыныс белгілерін дұрыс қою білігі бағаланады. | Сергіту сәті өткізіледі.Үзіліс кезіндегі қауіпсіздік ережелері айтылады.
|