№31 орта мектеп
мұғалімдерінің кәсіби қоғамдастығының жұмыс
жоспары
Қоғамдастық атауы: «777
аллеясы»
Қоғамдастық
мақсаты: 7 модульді іс-тәжірибеге
енгізе отырып, тәжірибе бөлісу мен алмасуға бағытталған орта құру
және сапалы білім жүйесін дамытуға арналған оқу кеңістігін
ұйымдастыру
Қоғамдастық
міндеттері:
-Қоғамдастық мүшелерімен
сенімді қарым-қатынас құру, қауымдастық ішінде жағымды ахуалды
қалыптастыру, кәсіби қызығушылықтары бойынша мұғалімдердің
жұмыстарын жандандыру, кәсіби-әдістемелік біліктілігін
жетілдіру;
-7 модульді тәжірибеге
енгізуге әдістемелік қолдау көрсету;
-7 модульді тәжірибеге енгізу
бойынша тәжірибесін тарату;
-7 модульді тәжірибеге енгізу
бойынша әдістемелік жинақтарды «777 аллеясы» кәсіби қоғамдастығы
папкасына жинау;
-Қатысушылар санын кеңейту,
мектептегі қамтылмаған мұғалімдерді кәсіби қоғамдастыққа
тарту.
Күтілетін
нәтиже: Кәсіби қоғамдастық туралы
ұғым қалыптасады, оқытудағы жаңа идеяларды ұсынады, 7 модульді
іс-тәжірибеге енгізе отырып, оқушы мотивациясын
арттырады.
Қоғамдастықтың тиімділігін
бағалау критерийлері:
-Мақсат-міндеттерге сәйкес
іс-әрекеттің әр түрлілігі;
-Белсенді қатысушылардың санын
арттыру, жас мамандарды тарту;
-Іс-шаралар бойынша кері
байланыс ұсыну;
-Сұрақ-жауапқа тарту арқылы
қоғамдастық мүшелерінің оң пікірлері.
Қоғамдастық
құрамы: әр түрлі санаттағы 7
мұғалім
Ұйымдастырушы
топ: Мектеп әкімшілігі, I, II
және III деңгей мұғалімдері, тәлім алушы. Бұл топтың міндеті
қоғамдастық жоспарында көрсетілген шаралардың орындалуын
басқарып, бақылайды
Дамытушы
топ: бастауыш сынып мұғалімдері,
жас мамандар, оқушылар. Бұл топтың міндеті кәсіби қоғамдастық
жоспарына сәйкес коучингтер және тәлімгерлік жұмыстарды
ұйымдастыру
Үйлестіруші
топ: пән мұғалімдері, әдістемелік
бірлестік жетекшілері, психолог, әлеуметтік педагог. Бұл
топтың міндеті мұғалімдердің 7 модульді сабақтарына қолданып, жұмыс
жасауына ықпал етеді.
Жұмыс істеу
қағидаттары: сенімділік, жауапкершілік,
өзара қолдау.
№
|
Нақты
іс-шаралар
|
Міндеттері
|
Шараны өткізу
әдіс-тәсілдері
|
Күтілетін
нәтиже
|
Дәлелдеме
|
Жауаптылар
|
1
|
7 модуль ұғымын
талқылау
|
7 модульды
қолдану
|
Сұрақ-жауап
|
7 модуль ұғымын
талқылайды
|
Фотосуреттер
|
Көшбасшы
|
2
|
Оқыту мен оқудағы
жаңа тәсілдер
|
Талдау
|
Коучинг
|
Талқылау
|
Фотосуреттер
|
Көшбасшы
|
3
|
Сын тұрғысынан
ойлауға үйрету
|
Талдау
|
Коучинг
|
Талқылау
|
Фотосуреттер
|
Көшбасшы
|
4
|
Оқыту үшін бағалау
және оқуды бағалау
|
Талдау
|
Коучинг
|
Талқылау
|
Фотосуреттер
|
Көшбасшы
|
5
|
Оқыту мен оқуда АКТ
пайдалану
|
Талдау
|
Коучинг
|
Талқылау
|
Фотосуреттер
|
Көшбасшы
|
6
|
Оқушылардың жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және
оқу
|
Талдау
|
Коучинг
|
Талқылау
|
Фотосуреттер
|
Көшбасшы
|
7
|
Талантты және
дарынды балаларды оқыту
|
Талдау
|
Коучинг
|
Талқылау
|
Фотосуреттер
|
Көшбасшы
|
8
|
Оқытуды басқару және
көшбасшылық
|
Талдау
|
Коучинг
|
Талқылау
|
Фотосуреттер
|
Көшбасшы
|
9
|
Орта және қысқа
мерзімді жоспарлар құру арқылы сабақ үрдісін
жүйелеу
|
Орта және қысқа
мерзімді жоспарлауды түзуді
қалыптастыру
|
Сұрақ-жауап, «Ойлан-
жұптас-бөліс» әдісі
|
Қысқа және орта
мерзімді жоспарларды түзе
алады
|
Фотосуреттер
|
Көшбасшы
|
10
|
«Lesson Study»
мұғалім тәжірибесін дамытудағы ынтымақтастық
тәсілі
|
Сабақты зерттеу
мақсатында бірлесе жұмыс жасауға
дағдыландыру
|
Миға шабуыл»
әдісі
«Тікелей радио эфир»
әдісі
|
Сабақты бірлесе
зерттеу арқылы оқу үдерісін, оқушы көрсеткішін
жақсарту
|
Бейнежазба
|
Көшбасшы,
тәлімгер
|
11
|
Мектептің даму
жоспарының басымдылығын
талқылау
|
Мектептің
стратегиялық даму жоспарын жақсартуға кәсіби қоғамдастықтың ықпалын
айқындау
|
Ой
бөлісу
|
Іс-шаралар SWOT,
фишбоун сараптамасы арқылы
айқындалады
|
Фотосуреттер
|
Көшбасшы
|
12
|
"Не істедік, неге
қол жеткіздік?", жаңа оқу жылына ұсыныстар,
жоспарлар
|
Талдау
|
Еркін
әңгіме
|
Жоспар
|
Аналитикалық
талдау
|
Қоғамдастық
мүшелері
|
Қоғамдастық жетекшісі:
Романова Айман Сериковна