№31 орта мектеп мұғалімдерінің кәсіби қоғамдастығының жұмыс жоспары
Қоғамдастық атауы: «777 аллеясы»
Қоғамдастық мақсаты: 7 модульді іс-тәжірибеге енгізе отырып, тәжірибе бөлісу мен алмасуға бағытталған орта құру және сапалы білім жүйесін дамытуға арналған оқу кеңістігін ұйымдастыру
Қоғамдастық міндеттері:
-Қоғамдастық мүшелерімен сенімді қарым-қатынас құру, қауымдастық ішінде жағымды ахуалды қалыптастыру, кәсіби қызығушылықтары бойынша мұғалімдердің жұмыстарын жандандыру, кәсіби-әдістемелік біліктілігін жетілдіру;
-7 модульді тәжірибеге енгізуге әдістемелік қолдау көрсету;
-7 модульді тәжірибеге енгізу бойынша тәжірибесін тарату;
-7 модульді тәжірибеге енгізу бойынша әдістемелік жинақтарды «777 аллеясы» кәсіби қоғамдастығы папкасына жинау;
-Қатысушылар санын кеңейту, мектептегі қамтылмаған мұғалімдерді кәсіби қоғамдастыққа тарту.
Күтілетін нәтиже: Кәсіби қоғамдастық туралы ұғым қалыптасады, оқытудағы жаңа идеяларды ұсынады, 7 модульді іс-тәжірибеге енгізе отырып, оқушы мотивациясын арттырады.
Қоғамдастықтың тиімділігін бағалау критерийлері:
-Мақсат-міндеттерге сәйкес іс-әрекеттің әр түрлілігі;
-Белсенді қатысушылардың санын арттыру, жас мамандарды тарту;
-Іс-шаралар бойынша кері байланыс ұсыну;
-Сұрақ-жауапқа тарту арқылы қоғамдастық мүшелерінің оң пікірлері.
Қоғамдастық құрамы: әр түрлі санаттағы 7 мұғалім
Ұйымдастырушы топ: Мектеп әкімшілігі, I, II және III деңгей мұғалімдері, тәлім алушы. Бұл топтың міндеті қоғамдастық жоспарында көрсетілген шаралардың орындалуын басқарып, бақылайды
Дамытушы топ: бастауыш сынып мұғалімдері, жас мамандар, оқушылар. Бұл топтың міндеті кәсіби қоғамдастық жоспарына сәйкес коучингтер және тәлімгерлік жұмыстарды ұйымдастыру
Үйлестіруші топ: пән мұғалімдері, әдістемелік бірлестік жетекшілері, психолог, әлеуметтік педагог. Бұл топтың міндеті мұғалімдердің 7 модульді сабақтарына қолданып, жұмыс жасауына ықпал етеді.
Жұмыс істеу қағидаттары: сенімділік, жауапкершілік, өзара қолдау.
|
№ |
Нақты іс-шаралар |
Міндеттері |
Шараны өткізу әдіс-тәсілдері |
Күтілетін нәтиже |
Дәлелдеме |
Жауаптылар |
|
1 |
7 модуль ұғымын талқылау |
7 модульды қолдану |
Сұрақ-жауап |
7 модуль ұғымын талқылайды |
Фотосуреттер |
Көшбасшы |
|
2 |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер |
Талдау |
Коучинг |
Талқылау |
Фотосуреттер |
Көшбасшы |
|
3 |
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету |
Талдау |
Коучинг |
Талқылау |
Фотосуреттер |
Көшбасшы |
|
4 |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Талдау |
Коучинг |
Талқылау |
Фотосуреттер |
Көшбасшы |
|
5 |
Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану |
Талдау |
Коучинг |
Талқылау |
Фотосуреттер |
Көшбасшы |
|
6 |
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу |
Талдау |
Коучинг |
Талқылау |
Фотосуреттер |
Көшбасшы |
|
7 |
Талантты және дарынды балаларды оқыту |
Талдау |
Коучинг |
Талқылау |
Фотосуреттер |
Көшбасшы |
|
8 |
Оқытуды басқару және көшбасшылық |
Талдау |
Коучинг |
Талқылау |
Фотосуреттер |
Көшбасшы |
|
9 |
Орта және қысқа мерзімді жоспарлар құру арқылы сабақ үрдісін жүйелеу |
Орта және қысқа мерзімді жоспарлауды түзуді қалыптастыру |
Сұрақ-жауап, «Ойлан- жұптас-бөліс» әдісі |
Қысқа және орта мерзімді жоспарларды түзе алады |
Фотосуреттер |
Көшбасшы |
|
10 |
«Lesson Study» мұғалім тәжірибесін дамытудағы ынтымақтастық тәсілі |
Сабақты зерттеу мақсатында бірлесе жұмыс жасауға дағдыландыру |
Миға шабуыл» әдісі «Тікелей радио эфир» әдісі |
Сабақты бірлесе зерттеу арқылы оқу үдерісін, оқушы көрсеткішін жақсарту |
Бейнежазба |
Көшбасшы, тәлімгер |
|
11 |
Мектептің даму жоспарының басымдылығын талқылау |
Мектептің стратегиялық даму жоспарын жақсартуға кәсіби қоғамдастықтың ықпалын айқындау |
Ой бөлісу |
Іс-шаралар SWOT, фишбоун сараптамасы арқылы айқындалады |
Фотосуреттер |
Көшбасшы |
|
12 |
"Не істедік, неге қол жеткіздік?", жаңа оқу жылына ұсыныстар, жоспарлар |
Талдау |
Еркін әңгіме |
Жоспар |
Аналитикалық талдау |
Қоғамдастық мүшелері |
Қоғамдастық жетекшісі: Романова Айман Сериковна
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қоғамдастық жоспар
Қоғамдастық жоспар
№31 орта мектеп мұғалімдерінің кәсіби қоғамдастығының жұмыс жоспары
Қоғамдастық атауы: «777 аллеясы»
Қоғамдастық мақсаты: 7 модульді іс-тәжірибеге енгізе отырып, тәжірибе бөлісу мен алмасуға бағытталған орта құру және сапалы білім жүйесін дамытуға арналған оқу кеңістігін ұйымдастыру
Қоғамдастық міндеттері:
-Қоғамдастық мүшелерімен сенімді қарым-қатынас құру, қауымдастық ішінде жағымды ахуалды қалыптастыру, кәсіби қызығушылықтары бойынша мұғалімдердің жұмыстарын жандандыру, кәсіби-әдістемелік біліктілігін жетілдіру;
-7 модульді тәжірибеге енгізуге әдістемелік қолдау көрсету;
-7 модульді тәжірибеге енгізу бойынша тәжірибесін тарату;
-7 модульді тәжірибеге енгізу бойынша әдістемелік жинақтарды «777 аллеясы» кәсіби қоғамдастығы папкасына жинау;
-Қатысушылар санын кеңейту, мектептегі қамтылмаған мұғалімдерді кәсіби қоғамдастыққа тарту.
Күтілетін нәтиже: Кәсіби қоғамдастық туралы ұғым қалыптасады, оқытудағы жаңа идеяларды ұсынады, 7 модульді іс-тәжірибеге енгізе отырып, оқушы мотивациясын арттырады.
Қоғамдастықтың тиімділігін бағалау критерийлері:
-Мақсат-міндеттерге сәйкес іс-әрекеттің әр түрлілігі;
-Белсенді қатысушылардың санын арттыру, жас мамандарды тарту;
-Іс-шаралар бойынша кері байланыс ұсыну;
-Сұрақ-жауапқа тарту арқылы қоғамдастық мүшелерінің оң пікірлері.
Қоғамдастық құрамы: әр түрлі санаттағы 7 мұғалім
Ұйымдастырушы топ: Мектеп әкімшілігі, I, II және III деңгей мұғалімдері, тәлім алушы. Бұл топтың міндеті қоғамдастық жоспарында көрсетілген шаралардың орындалуын басқарып, бақылайды
Дамытушы топ: бастауыш сынып мұғалімдері, жас мамандар, оқушылар. Бұл топтың міндеті кәсіби қоғамдастық жоспарына сәйкес коучингтер және тәлімгерлік жұмыстарды ұйымдастыру
Үйлестіруші топ: пән мұғалімдері, әдістемелік бірлестік жетекшілері, психолог, әлеуметтік педагог. Бұл топтың міндеті мұғалімдердің 7 модульді сабақтарына қолданып, жұмыс жасауына ықпал етеді.
Жұмыс істеу қағидаттары: сенімділік, жауапкершілік, өзара қолдау.
|
№ |
Нақты іс-шаралар |
Міндеттері |
Шараны өткізу әдіс-тәсілдері |
Күтілетін нәтиже |
Дәлелдеме |
Жауаптылар |
|
1 |
7 модуль ұғымын талқылау |
7 модульды қолдану |
Сұрақ-жауап |
7 модуль ұғымын талқылайды |
Фотосуреттер |
Көшбасшы |
|
2 |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер |
Талдау |
Коучинг |
Талқылау |
Фотосуреттер |
Көшбасшы |
|
3 |
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету |
Талдау |
Коучинг |
Талқылау |
Фотосуреттер |
Көшбасшы |
|
4 |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Талдау |
Коучинг |
Талқылау |
Фотосуреттер |
Көшбасшы |
|
5 |
Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану |
Талдау |
Коучинг |
Талқылау |
Фотосуреттер |
Көшбасшы |
|
6 |
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу |
Талдау |
Коучинг |
Талқылау |
Фотосуреттер |
Көшбасшы |
|
7 |
Талантты және дарынды балаларды оқыту |
Талдау |
Коучинг |
Талқылау |
Фотосуреттер |
Көшбасшы |
|
8 |
Оқытуды басқару және көшбасшылық |
Талдау |
Коучинг |
Талқылау |
Фотосуреттер |
Көшбасшы |
|
9 |
Орта және қысқа мерзімді жоспарлар құру арқылы сабақ үрдісін жүйелеу |
Орта және қысқа мерзімді жоспарлауды түзуді қалыптастыру |
Сұрақ-жауап, «Ойлан- жұптас-бөліс» әдісі |
Қысқа және орта мерзімді жоспарларды түзе алады |
Фотосуреттер |
Көшбасшы |
|
10 |
«Lesson Study» мұғалім тәжірибесін дамытудағы ынтымақтастық тәсілі |
Сабақты зерттеу мақсатында бірлесе жұмыс жасауға дағдыландыру |
Миға шабуыл» әдісі «Тікелей радио эфир» әдісі |
Сабақты бірлесе зерттеу арқылы оқу үдерісін, оқушы көрсеткішін жақсарту |
Бейнежазба |
Көшбасшы, тәлімгер |
|
11 |
Мектептің даму жоспарының басымдылығын талқылау |
Мектептің стратегиялық даму жоспарын жақсартуға кәсіби қоғамдастықтың ықпалын айқындау |
Ой бөлісу |
Іс-шаралар SWOT, фишбоун сараптамасы арқылы айқындалады |
Фотосуреттер |
Көшбасшы |
|
12 |
"Не істедік, неге қол жеткіздік?", жаңа оқу жылына ұсыныстар, жоспарлар |
Талдау |
Еркін әңгіме |
Жоспар |
Аналитикалық талдау |
Қоғамдастық мүшелері |
Қоғамдастық жетекшісі: Романова Айман Сериковна
шағым қалдыра аласыз













