Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қоғамдық өмірді ұйымдастыру
Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
11 Қазан 2018
737
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар: | Мектебі: «А.Қарсақбаев атындағы орта мектебі» КММ | |
Күні: 23.11.2017 | Мұғалімнің аты-жөні: Байшева Асел Умиржановна | |
СЫНЫП: 9 «А» | Қатысқандар саны:22 | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | § 9. Қоғамдық өмірді ұйымдастыру | |
Сабаққа негізделген оқумақсаты | Мемлекеттердің түрлерін,белгілерін,тұрпатын және қоғамдық өмір аялар ұғымын біледі. | |
Сабақтың мақсаты | Қоғамның негізгі басқару түрлерін ажыратады,қоғамдық өмір аяларын және олардың шеңберінде атқарылатын әрекеттер мен қатынастарды атайды,мемлекеттің түрлерін картадан көрсетеді. | |
Құндылықтарға баулу | ||
Адал жолмен жүруге, адалдыққа үйретуге, сыбайлас жемқорлық туралы қысқаша мағлұматтар беру, өз мемлекетіне жауапкершілікпен қарау. Қоғамның бір мүшесі ретінде сыбайлас жемқорлықтың алдын алу шараларын іске асыруға баулу. | ||
Бағалау критерийі | Екі жұлдыз бір ұсыныс, бағалау парағы, кері байланыс,«Желкенді кемені боя» | |
Тілдік мақсаттар | Негізігі терминдер мен ұғымдар:Мемлекет, Демокрит, аграрлық | |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, карта,плакаттар топтық тапсырмалар. | |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, кері байланыс, рефлексия. | |
Пәнаралық байланыс | дүниежүзі тарих,география | |
Алдыңғы білім | Қоғам туралы түсінік | |
Жоспарланғануақыт | Жоспар | Ресурстар |
Сабақтың басы8 минут | Ынтымақтастық атмосферасын құру: Есім- акроним арқылы оқушылар есімдерінің бас әріптерін қатыстырып жақсы сөздер айтады. Конверттегі сұрақтар арқылы оқушылардың білімдерін тексеру. | Оқулық 9-сынып Конверт сұрақтары |
Сабақтың ортасы 20 минут Тыңдалым Оқылым Топтық жұмыс Айтылым Жазылым | Бейнеролик Азаматтық қоғам және отбасы қоғам туралы бейнеролик көредіОй қозғау Стикерлер арқылы топқа бөлу . Адам.Қоғам.ҚұқықТоптық жұмыс 1-топ «Адам»Қоғамның негізгі басқару институттарының бірі мемлекет белгілерін атау.1. Мемлекеттің орталық және жергілікті билік органдары жүйесі, оған заңды, атқарушы және сот органдары, әскер, полиция жатады.2. Мемлекеттің ең маңызды белгісі – оның өзге мемлекеттерден тәуелсіздігі, егемендігі Дескриптор1.Мемлекеттің орталық және жергілікті билік органдарының жүйесін біледі2. Мемлекеттің негізгі белгісін атай алады.2-топ «Қоғам» «Әлемді шарлау әдісі» | Суреттер,плакат, слайд |
Мемлекеттік қызмет пен сыбайлас жемқорлық пен қарсы іс-қимылдар туралы бейнеролик Осы бейнероликті көрген кезде қандай сезімде болдыңдар?Бейнероликтегі адамдардың әрекеті дұрыс па? ТренингСыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат жөніндегі барлық алынған білімдері бойынша, әр топқа жеке тапсырма беріледі.1 жағдай: Колледж оқытушысы емтиханда сізді үшінші рет құлатты. Өзінің барлық келбетімен, пара беруіңізді сұрайды. Сіздің әрекетіңіз.2 жағдай: Сізге, қызмет жетекшісіне, заңнамаға сәйкес емес арнайы қызмет үшін ақшалай көмек ұсынады. Сіздің әрекетіңіз.3 жағдай: Ыстық жақта демалу үшін, сізге жедел түрінде шетелдік құжат қажет. Бірақ оны бір айдан кейін алаласыз. Сіздің әрекетіңіз. | ||
Аяқталуы Кері байланысБағалауҮйге тапсырма | «Желкенді кеме»Жұптық бағалау§ 9. оқу, хронологиялық кесте құру. | Оқушылар кестемен жұмыс жасайды |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Үй тапсырмасы §8 Конверттегі сұрақтар арқылы сұрау.Екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бағалау. | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | Сабақ оқу мақсаттары шынайы. Бүгін оқушылар Қоғамның негізгі басқару түрлерін ажыратты,қоғамдық өмір аяларын және олардың шеңберінде атқарылатын әрекеттер мен қатынастарды атады,мемлекеттің түрлерін картадан көрсетті.Сыныптағы ахуал қалыптасты есімдерінің бас әріптерінен келетін жақсы сөздер айтты.Тиімді болды, берілген уақыт ішінде үлгердім. | |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Бейнероликтен көргендерін ой қозғау да жақсы үлес қосты.2:БағалауҚандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Топтық жұмыста оқушылар белсене қатысып,карта мен жұмыс жасады.2:Үй тапсырмасында слайдтар жасап келгені тиімді болды.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |
«А.Қарсақбаев атындағы орта мектебі» КММ
БекітемінМектеп директоры Г.Т.Жилангозова
Сабақтың тақырыбы:§9. Қоғамдық өмірді ұйымдастыру
Тарих пәнінің мұғалімі: Байшева А.У
Жаңақұрылыс ауылы2017-2018 оқу жылы
Қысқа мерзімді жоспар: | Мектебі: «А.Қарсақбаев атындағы орта мектебі» КММ | |
Күні: 23.11.2017 | Мұғалімнің аты-жөні: Байшева Асел Умиржановна | |
СЫНЫП: 9 «А» | Қатысқандар саны:22 | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | § 9. Қоғамдық өмірді ұйымдастыру | |
Сабаққа негізделген оқумақсаты | Мемлекеттердің түрлерін,белгілерін,тұрпатын және қоғамдық өмір аялар ұғымын біледі. | |
Сабақтың мақсаты | Қоғамның негізгі басқару түрлерін ажыратады,қоғамдық өмір аяларын және олардың шеңберінде атқарылатын әрекеттер мен қатынастарды атайды,мемлекеттің түрлерін картадан көрсетеді. |
Есім- акроним арқылы оқушылар есімдерініңбас әріптерін қатыстырып жақсы сөздер айтады.
Конверттегі сұрақтар арқылы оқушылардыңбілімдерін тексеру.
Сабақтың мақсатын түсіндіруде
Бейнетаспадан көру үстінде
Ой қозғау үстінде бейнероликтен көргенін айтуда
Адам тобының топпен жұмысы
Қоғам тобының топтық жұмысы
Құқық тобының топтық жұмысы
Топтық тапсырмаларды орындауда
Мұғалімдер сабаққа қатысуда
Картамен жұмыс
Үлгерімі төмен оқушы сабаққа белсенді қатысты
Топтық жұмысты талқылауда
Мемлекеттік қызмет пен сыбайлас жемқорлық пен қарсы іс-қимылдар туралы бейнеролик
Жұппен жұмыс жасаудаБағалау парақшасын толтырудаКері байланыс «Желкенді кеме»Бағалау парағыҮй тапсырмасы. § 9. оқу, хронологиялық кесте құру.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)