Материалдар / Қоғамдық өмірді ұйымдастыру

Қоғамдық өмірді ұйымдастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2018
737
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар:Мектебі: «А.Қарсақбаев атындағы орта мектебі» КММ




Күні: 23.11.2017Мұғалімнің аты-жөні: Байшева Асел Умиржановна
СЫНЫП: 9 «А»Қатысқандар саны:22Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы§ 9. Қоғамдық өмірді ұйымдастыру
Сабаққа негізделген оқумақсаты

Мемлекеттердің түрлерін,белгілерін,тұрпатын және қоғамдық өмір аялар ұғымын біледі.

Сабақтың мақсатыҚоғамның негізгі басқару түрлерін ажыратады,қоғамдық өмір аяларын және олардың шеңберінде атқарылатын әрекеттер мен қатынастарды атайды,мемлекеттің түрлерін картадан көрсетеді.
Құндылықтарға баулу



Адал жолмен жүруге, адалдыққа үйретуге, сыбайлас жемқорлық туралы қысқаша мағлұматтар беру, өз мемлекетіне жауапкершілікпен қарау. Қоғамның бір мүшесі ретінде сыбайлас жемқорлықтың алдын алу шараларын іске асыруға баулу.
Бағалау критерийіЕкі жұлдыз бір ұсыныс, бағалау парағы, кері байланыс,«Желкенді кемені боя»
Тілдік мақсаттарНегізігі терминдер мен ұғымдар:Мемлекет, Демокрит, аграрлық
  • Қоғамның негізгі басқару институты. оқулықпен жұмыс (оқылым)
  • Мемлекеттің түрлері. (Айтылым)
  • Мемлекеттердің түрлерін, аумағын, халқының санын жазады және оларды картадан көрсетеді (Жазылым)
  • Мемлекеттің тұрпатын, қоғамдық өмір аяларын постер арқылы түсіндіреді және қорғайды. (Тыңдалым)


  • РесурстарОқулық, суреттер, карта,плакаттар топтық тапсырмалар.
    Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, кері байланыс, рефлексия.
    Пәнаралық байланысдүниежүзі тарих,география
    Алдыңғы білімҚоғам туралы түсінік
    ЖоспарланғануақытЖоспар

    Ресурстар
    Сабақтың басы8 минутЫнтымақтастық атмосферасын құру: Есім- акроним арқылы оқушылар есімдерінің бас әріптерін қатыстырып жақсы сөздер айтады. Конверттегі сұрақтар арқылы оқушылардың білімдерін тексеру.
  • Қоғам дегенімізді қалай түсінесің?
  • Қоғамдық қатынастардың бағыты жағынан нешеге бөлінеді?
  • Қоғамды құраушы бөліктерді ата?
  • Мазмұнына қарай қоғамдық қатынастар қаншаға жіктелді?
  • «Адамзат қоғамы» деп нені айтамыз?
  • Оқулық 9-сынып



    Конверт сұрақтары
    Сабақтың ортасы 20 минут Тыңдалым









    Оқылым Топтық жұмыс















    Айтылым











    Жазылым
    Бейнеролик Азаматтық қоғам және отбасы қоғам туралы бейнеролик көредіОй қозғау Стикерлер арқылы топқа бөлу . Адам.Қоғам.ҚұқықТоптық жұмыс 1-топ «Адам»Қоғамның негізгі басқару институттарының бірі мемлекет белгілерін атау.1. Мемлекеттің орталық және жергілікті билік органдары жүйесі, оған заңды, атқарушы және сот органдары, әскер, полиция жатады.2. Мемлекеттің ең маңызды белгісі – оның өзге мемлекеттерден тәуелсіздігі, егемендігі Дескриптор1.Мемлекеттің орталық және жергілікті билік органдарының жүйесін біледі2. Мемлекеттің негізгі белгісін атай алады.2-топ «Қоғам» «Әлемді шарлау әдісі»
  • Мемлекеттердің түрлерін, аумағын, халқының санын атау және оларды картадан көрсету.
  • Дескриптор1.Мемлекеттің түрлерін атап, ерекшеліктерін түсіндіреді2.Оларды картадан көрсетеді. 3-топ «Құқық» 1.Мемлекеттің тұрпатын, қоғамдық өмір аяларын постер арқылы түсіндіру және қорғауДескриптор 1.Мемлекеттің тұрпатын түсіндіре алады2.Қоғамдық өмір аяларын сипаттайды
    Суреттер,плакат, слайд



    Мемлекеттік қызмет пен сыбайлас жемқорлық пен қарсы іс-қимылдар туралы бейнеролик

    Осы бейнероликті көрген кезде қандай сезімде болдыңдар?Бейнероликтегі адамдардың әрекеті дұрыс па?



    ТренингСыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат жөніндегі барлық алынған білімдері бойынша, әр топқа жеке тапсырма беріледі.1 жағдай: Колледж оқытушысы емтиханда сізді  үшінші рет құлатты. Өзінің барлық келбетімен, пара беруіңізді сұрайды. Сіздің әрекетіңіз.2 жағдай: Сізге, қызмет жетекшісіне, заңнамаға сәйкес емес арнайы қызмет үшін ақшалай көмек ұсынады. Сіздің әрекетіңіз.3 жағдай: Ыстық жақта демалу үшін, сізге жедел түрінде шетелдік құжат қажет. Бірақ оны бір айдан кейін алаласыз. Сіздің әрекетіңіз.



    Аяқталуы

















































    Кері байланысБағалауҮйге тапсырма
  • Қорытынды
  • « Кубизм»
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» заң қашан қабылданды? 2.07.1998 жыл
  • “Сыбайлас-жемқорлық” деген не? (“Сыбайлас - жемқорлық” деген “параға сатып алу”, “пара” ретінде, "corruptio" деген латын сөзін алып, анықтауға мүмкіндік береді.)
  • Халықаралық сыбайлас жемқорлыққа қарсы күн қашан жарияланды? (2003 ж 9 желтоқсан)
  •  “Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс қимыл туралы”   заң қашан қабылданды? (18 .11. 2015 жыл)
  • БҰҰ Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес Конвенциясы қашан қабылданды? (31.10.2003ж.)
  • Заң деген не?  (мемлекеттiң ең жоғарғы басқарушы органының шығарған, қабылдаған ең жоғары күшi бар нормативтiк кесiм. Барлық заңдар және заңға тәуелдi нормативтiк кесiмдердiң Конституцияға сәйкес болуын Заңның үстемдiгi дейдi.)


  • «Желкенді кеме»Жұптық бағалау§ 9. оқу, хронологиялық кесте құру.




    Оқушылар кестемен жұмыс жасайды
    Қосымша ақпарат
    СаралауСіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Үй тапсырмасы §8 Конверттегі сұрақтар арқылы сұрау.Екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бағалау.





















    Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
    РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?Сабақ оқу мақсаттары шынайы. Бүгін оқушылар Қоғамның негізгі басқару түрлерін ажыратты,қоғамдық өмір аяларын және олардың шеңберінде атқарылатын әрекеттер мен қатынастарды атады,мемлекеттің түрлерін картадан көрсетті.Сыныптағы ахуал қалыптасты есімдерінің бас әріптерінен келетін жақсы сөздер айтты.Тиімді болды, берілген уақыт ішінде үлгердім.

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Бейнероликтен көргендерін ой қозғау да жақсы үлес қосты.2:БағалауҚандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Топтық жұмыста оқушылар белсене қатысып,карта мен жұмыс жасады.2:Үй тапсырмасында слайдтар жасап келгені тиімді болды.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?














































    «А.Қарсақбаев атындағы орта мектебі» КММ

    БекітемінМектеп директоры Г.Т.Жилангозова









    Сабақтың тақырыбы:§9. Қоғамдық өмірді ұйымдастыру













    Тарих пәнінің мұғалімі: Байшева А.У





    Жаңақұрылыс ауылы2017-2018 оқу жылы

    Қысқа мерзімді жоспар:Мектебі: «А.Қарсақбаев атындағы орта мектебі» КММ




    Күні: 23.11.2017Мұғалімнің аты-жөні: Байшева Асел Умиржановна
    СЫНЫП: 9 «А»Қатысқандар саны:22Қатыспағандар:
    Сабақтың тақырыбы§ 9. Қоғамдық өмірді ұйымдастыру
    Сабаққа негізделген оқумақсаты

    Мемлекеттердің түрлерін,белгілерін,тұрпатын және қоғамдық өмір аялар ұғымын біледі.

    Сабақтың мақсатыҚоғамның негізгі басқару түрлерін ажыратады,қоғамдық өмір аяларын және олардың шеңберінде атқарылатын әрекеттер мен қатынастарды атайды,мемлекеттің түрлерін картадан көрсетеді.


    Есім- акроним арқылы оқушылар есімдерініңбас әріптерін қатыстырып жақсы сөздер айтады.









    Конверттегі сұрақтар арқылы оқушылардыңбілімдерін тексеру.

    Сабақтың мақсатын түсіндіруде



    Бейнетаспадан көру үстінде

    Ой қозғау үстінде бейнероликтен көргенін айтуда





    Адам тобының топпен жұмысы

    Қоғам тобының топтық жұмысы



    Құқық тобының топтық жұмысы

    Топтық тапсырмаларды орындауда







    Мұғалімдер сабаққа қатысуда

    Картамен жұмыс



    Үлгерімі төмен оқушы сабаққа белсенді қатысты

    Топтық жұмысты талқылауда





    Мемлекеттік қызмет пен сыбайлас жемқорлық пен қарсы іс-қимылдар туралы бейнеролик

    Жұппен жұмыс жасаудаБағалау парақшасын толтырудаКері байланыс «Желкенді кеме»Бағалау парағыҮй тапсырмасы. § 9. оқу, хронологиялық кесте құру.



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ