Пәні: қазақ тілі сыныбы: күні:
Сабақтың тақырыбы: Қожанасырдың тойға баруы
Сабақтың мақсаты: а) Оқушыларға мәтінді мәнерлеп оқып бере отырып, мазмұнын сұрақ-жауап арқылы түсіндіру.Мәтінді мәнерлеп сауатты оқуға машықтандыру ә) Оқушылардың сөздік қорын молайту ,сөйлеу тілдерін дамыту. б) Ұқыптылыққа, әдептілікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақта пайдаланатын көрнекті-құралдар: суреттер,сұрақтар
Пайдаланатын әдіс-тәсілдер; сұрақ-жауап, әңгімелеу
Пәнаралық байланыс: әдебиет
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, класс бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу,сабаққа дайындау.
II.Үй тапсырмасын сұрау:
III.Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі:
IV Жаңа сабақ. Ендеше бүгінгі сабағымыз осы Қожанасырдың тойға барғанда тапқан қулығы туралы айтылмақ.Оқулықтың 142-бетіндегі мәтінге қараймыз.Мұғалім мәтінді мәнерлеп оқып беріп мазмұнын сұрақ қою арқылы түсіндіреді.Алғаш рет Қожанасырды үй иесі неліктен құрметтемеді?-Ал екінші рет не үшін сыйлады? Жаңа сөздермен танысу.
Әңгіме-рассказ
Баяғыда-давным-давно
Біреу-кто-то
Ешкім елемепті-никто не заметил, не обратил внимания
Төр-почетное место
Сыйламау-не уважать
Жең-рукав
Құрметтеу-уважать, оказывать почести
Шапан-верхняя мужская одежда
Нақыл сөз. Түріне қарап кісі алма, сөзіне қарап кісі ал. Қожанасыр мен үй иесі туралы ойларыңды білдіріңдер
|
Қожанасыр |
Үй иесі |
|
Қандай? |
|
|
Өте қу, айлакер, шешен, ақылды |
Сараң, кісіні сыйламайды |
V.Жаңа материалды пысықтау:-Бүгін біздің мәтініміз кім туралы болды?- Мәтіндегі негізгі ой қандай?Адамды құрметтеу-Адамның бәрін бірдей көру туралы айтылған.
VI.Бекіту кезеңі: Мәтінді тізбектей оқыту.
VII. Үйге тапсырма, бағалау: Мадақтау.мақтау
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Қожанасырдың тойға баруы" 6 сынып
"Қожанасырдың тойға баруы" 6 сынып
Пәні: қазақ тілі сыныбы: күні:
Сабақтың тақырыбы: Қожанасырдың тойға баруы
Сабақтың мақсаты: а) Оқушыларға мәтінді мәнерлеп оқып бере отырып, мазмұнын сұрақ-жауап арқылы түсіндіру.Мәтінді мәнерлеп сауатты оқуға машықтандыру ә) Оқушылардың сөздік қорын молайту ,сөйлеу тілдерін дамыту. б) Ұқыптылыққа, әдептілікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақта пайдаланатын көрнекті-құралдар: суреттер,сұрақтар
Пайдаланатын әдіс-тәсілдер; сұрақ-жауап, әңгімелеу
Пәнаралық байланыс: әдебиет
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, класс бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу,сабаққа дайындау.
II.Үй тапсырмасын сұрау:
III.Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі:
IV Жаңа сабақ. Ендеше бүгінгі сабағымыз осы Қожанасырдың тойға барғанда тапқан қулығы туралы айтылмақ.Оқулықтың 142-бетіндегі мәтінге қараймыз.Мұғалім мәтінді мәнерлеп оқып беріп мазмұнын сұрақ қою арқылы түсіндіреді.Алғаш рет Қожанасырды үй иесі неліктен құрметтемеді?-Ал екінші рет не үшін сыйлады? Жаңа сөздермен танысу.
Әңгіме-рассказ
Баяғыда-давным-давно
Біреу-кто-то
Ешкім елемепті-никто не заметил, не обратил внимания
Төр-почетное место
Сыйламау-не уважать
Жең-рукав
Құрметтеу-уважать, оказывать почести
Шапан-верхняя мужская одежда
Нақыл сөз. Түріне қарап кісі алма, сөзіне қарап кісі ал. Қожанасыр мен үй иесі туралы ойларыңды білдіріңдер
|
Қожанасыр |
Үй иесі |
|
Қандай? |
|
|
Өте қу, айлакер, шешен, ақылды |
Сараң, кісіні сыйламайды |
V.Жаңа материалды пысықтау:-Бүгін біздің мәтініміз кім туралы болды?- Мәтіндегі негізгі ой қандай?Адамды құрметтеу-Адамның бәрін бірдей көру туралы айтылған.
VI.Бекіту кезеңі: Мәтінді тізбектей оқыту.
VII. Үйге тапсырма, бағалау: Мадақтау.мақтау
шағым қалдыра аласыз













