Сабақтың басы
|
Қайырлы күн, қымбатты
оқушылар, бүгінгі сабағымыздың құрметті қонақтары.Бүгінгі сабақта
сіздерді көргеніме аса қуаныштымын! Олай болса оқушылар «Қал қалай»
әдісі арқылы сендердің көңіл күйлерінді біліп алайық.. Ал бастайық
.Қал қалай,Жүріс қандай,Жүгіріс ше?,Бергенде қалай?,Алғанда
ше?,Жылағанда қалай?,Күлгенде ше?,Көріскенде қалай?, Ұрысқанда ше?
Ал қазіргі көңіл күйлеріңіз
қалай?
Тамаша
алтындарым,жарайсыңдар!Олай болса, келесі әрекетке көшсек. Бүгінгі
тапсырмаларды мен топпен жоспарладым. Топта жұмыс жасау үшін олай
болса, бірігіп алайық. Орай келіп тұрғанда бағалау туралы
айтсам.Мын «Ашық хат»әдісі арқылы 10 балдық шкала бойынша
тапсырмалар жүйеленген. Тапсырмаларға жауап бере отырып, бір –
біреуден бояп отырып,сабақ аяқталғанда кері байлыныс бересіңдер
және осы бағалау парағының артына жазылған сандар арқылы 2 топқа
отырып алайық .
Керемет , алтын оқушыларым,
жарайсыңдар. Балалар жаңа сабақты бастамас бұрын өткен сабақты
бірсыпыра еске түсіру үшін «Кір Ілгіш» әдісі арқылы сұрақтарға
жауап береміз.
Ал, оқушылар , олай болса, жаңа сабаққа кіріспе
жасау үшін бір сәтке қиялдап көрейік.
Көздеріңді жұмыт, елестетіңдер сендер Қожаның
дәуріне түсіп қалдыңдар,Қожаммен бір сыныпта оқисыңдар,Қожамен
амандастыңдар, Қожа ішкен қымызды сендерде іштіңдер,Қожа ағаштан
құлап түсті,сол кезде қоңырау шырылдап қалды,Қожа сабаққа
оралды.Керемет , оқушылар, олай болса,
назарымызды бейнебаянға қаратсақ
|

Оқушылар берілген сұрақтарға барлығы бірдей жауап
беріп,қимылмен көрсетіп отырады.

Топтарға бірігеді:
1
топ: «Жас ұлан» тобы
2
топ: «Жас қыран» тобы

-
-
Зат есім
дегеніміз не?
-
Деректі зат есім деген не?
-
Дерексіз зат есім деген не?
-
Сезім қандай зат есім?
-
Кітап қандай зат есім?
-
Деректі зат есімге мысал келтір.
-
Дерексіз зат есімге мысал келтір.
-
Мектеп қандай зат есім?

|
Мадақтау сөздері
Сұрақтарға жауап береді,қимылмен көрсетеді-1б
Мадақтау сөздері
Сұрақтарға жауап береді-1б
«Ашық хат бағалау»
|
Слайд
Слайд
Тапсырмалар парағы
Слайд
Тапсырмалар парағы
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сабаққа кіріспе
БЕЙНЕБАЯН
Ал, оқушылар рөліктен қандай ақпарат
алдыңдар.
1-тапсырма. «Кинометафора»
әдісі
Мәтінді оқыңдар. Алдыңғы
сабақтағы мәтінмен
жанрлық ерекшелігін
анықтаңдар
Ал, қымбатты оқушыларым ,
келесі тапсырмамыз 4-тапсырма жазылым тапсырмасы .Оны «Үш
қадам»әдісі бойынша топпен бірге орындайсыңдар
1-топ.
Қожының нені
армандады?
2-топ. Сендердің
армандарың.
Сергіту
сәті «Жүзім дәндері» Оқушылар бүгінгі сабағымыздың граматикалық
тақырыбы Көптік жалғау болғандықтан мына тақтада тұрған жүзім
дәндерінің ішінде көптік жалғауы жалғанған сөздер бар. Сіздер екі
топ жарысып сөз көптік жалғауы жалғанған сөздерді теріп алулырыңыз
керек болады. Ал кеттік.
|

Тыңдалым,айтылым.
Сөздерді оқиды, қайталайды
Алдыңғы сабақтағы мәтінмен
жанрлық ерекшелігін анықтайды

Топпен бірге «Үш қадам » тәсілі бойынша
жазады

Көптік жалғауы жалғанған
сөздерді топпен бірге теріп алыды.
|
Мәтінді оқиды, өткен сабақтаға
мәтінмен жанрлық ерекшелігін анықтайды-1б
«Ашық хат
бағалау»
Сұрақтарға жауап
жазады-1б
«Ашық хат
бағалау»
Сұрақтарға жауап
жазады-1б
«Ашық хат
бағалау»
|
Слайд
Слайд
Оқулық
73
бет
Слайд
Тапсырма
қағаздары
|
|
Оқиық және жауап берейік
Ал , ендеше оқушылар бүгінгі сабақты пысықтау үшін
3-тапсырманы орындасақ . 1 топ : Мәтіннен жалқы және жалпы
есімдерді теріп жазыңдар.
2 топ: Мәтіндегі деректі зат есімдерді тауып ,оған көптік
жалғауын жалғаңдар
|
3-тапсырма 1 топ : Мәтіннен жалқы және жалпы есімдерді
теріп жазады.
2 топ: Мәтіндегі деректі зат есімдерді тауып ,оған көптік
жалғауын жалғап жазады.
|
Дескриптор:
Берілген сөйлемдерді үлгі бойынша
жазады-1б
«Ашық хат бағалау»
|
|