Қол добы. Екі жақты ойын

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қол добы. Екі жақты ойын

Материал туралы қысқаша түсінік
Мен осы ұстаздар тілігі арқылы көп матероял жинаймын
Материалдың қысқаша нұсқасы

Педагогтың аты-жөні

Кожахметова Ажар

Күні

16-17.01.2024ж

Сынып

8

А.Ә.Б.В.Г

Сабақтың тақырыбы

Шабуылдау техникасы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8. 9.2.7.1 ¬ жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсету және түсіндіру;

Сабақтың мақсаты


  • Теориялық құрылымда ойынның техникасын үйрету

  • Қолдобы допты дұрыс алып жүруді үйрету

  • Шабуылдау техникасын үйрету

Бағалау критерииі

  • Қолдобы ойынында техникалық әдіс тәсілдерін үйрету

  • Қолдобы ойынының негізгі ережелерін және қауіпсіздік ережелерін біледі

  • Шабуылдау кезінде техникалық іс-қимылды көрсетуді біледі

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Ұйымдастыру кезеңі

Бір қатарлы сапқа тұрғызу, сәлемдесу. Сабақтың тақырыбын айтып түсіндіру, теориялық түсінік.

1. Саптағы жаттығулар Оңға, солға бұрылу . Кері айналу.

2. Жүрістің түрлері А) Аяқтың ұшымен жүру Б) Өкшелей жүру В) Бір жақ қырынмен жүру оң, сол жақ қырынмен жүру. Г)Жартылай отырып жүру Жүгіру жаттығулары · Бір қалыпты,аяқты алға сермеп жүгіру · Аяқты артқа сермеп жүгіру. Әр түрлі бағытқа аяқты айқастырып, кең адымдап жүгіру. Жәй жүріс

З. Тыныс алуды қалпына келтіру ,жалпы дамыту жаттығулары.

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ





Ортасы

Шабуылдай соғуда жүгіру, секіру және жерге түсу сәттері ерекше бөлінеді. Жүгірген кезде бір адымнан үш адымға дейін орындалады.
Секірген кезде қолдың қимылын аяқтың жазылуымен сәйкестенділген жөн. Доп секірудің ең жоғарғы нүктесінде соғылады. Жерге жұмсақ түскен дұрыс.Шабуылдай соғуды үйрену үшін:
Оқушылар көп жағдайда допты қаттырақ соғуға құмар болады. Алайда мұның өзі қозғалысты тежеп, дұрыс дағдылануға зиянын тигізеді. Ең бастысы қозғалысты доптың үшу траекториясымен сәйкестендіре білу. Әбден дағдыланған соң барып допты соғу күшін арттыруға болады. Шабуылдай соғу әдісін дұрыс игере алмағандарға тор арқылы әріптесі лақтырған допты соғу сияқты жаттығулар орындалады.
Тосқауыл қою, шабуылдаушы соққыдан қорғанудың сенімді жолы
.
Оның мәні доптың келе жатқан бағытына тордың үстіне қолды уақтылы қоя білу. Шабуылдай соғуға доптың берілу бағытына және шабуылшының тұрған қалпына қарай тосқауыл қоюшы секіруге дайындалып, сонымен қатар шабуылшының қозғалысын қалт жібермей бақылайды. Тосқауыл қоюшы қолдары соғылған доппен тордың үстіне кездесетіндей есеппен секіреді және қол мен саусақтар жоғарыдан төмен қарай бағытталады.

Екпін алып немесе орнынан бойлап жасалады.

Оқушылар тірек-қозғалыс дағдыларының не екенін түсінгендіктерін сипаттай және көрсете алады.

.


Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау







: «Бас бармақ» арқылы бағалайды





Үлкен бос кеңістік, қолдобыдоптары, ысқырық


Сабақтыңсоңы


Сабақ соңында оқушыларға қойылатын сұрақтар:

Үй тапсырмалары беріледі;

Мұғалім тарапынан кері байланыс жүргізіледі (сабақ барысында кеткен қателіктер мен артықшылықтар ауызша айтылады)

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

Рефлексия парағы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.02.2024
581
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі