|
Сабақтың тақырыбы: Қола дәуіріндегі шаруашылық және қоғамдық мәдени өмірдегі өзгерістер |
Мұғалімнің аты-жөні: Раскелдина Аида Еркиновна Көксу ауданы Қазақстан ауылы «Рахметолла Толқымбекұлы» |
|||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: 8 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.2.2.5 – Ә.Марғұланның Қазақстан археологиясының дамуына қосқан үлесін айқындау. |
|||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық, жұптық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
|
Ресурстар |
Суреттер, интербелсенді тақта, бейне таспа, гипс құмы, мойыншақ тастары, ыдыс аяқ түрлері (тәрелке, кесе, шыны ыдыс, фарфор кесесі, көз мойншақты кесесі), балаларға арнайы киімдер (алшалғыш, қолбақ), ине-жіп. стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Баяндау, ішінара іздену, әңгімелеу, сұрақ - жауап, саралау. Сабаққа қолданылатың әдістер: «Кіріспе сұрақтар», «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» «Сұрақ қою, қайтадан сұрақ қою» «Тірек сызба», «Вендиограмма» «Шығармашылық жұмыс» , «Серпілі сауал» |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Андронов мәдениеті |
|||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөлу.
Сұрақ-жауап: -Біздің сыныпта ең білімді , әдемі, дарынды , алғыр оқушы бар, сол оқушыны сипаттап беріндер - Бірақ , ол кім екенің айтпандар . - оқушылар өз бейнесін айнадан көріп, өздерінің жағымды жақтарын айтады. 1-топ «Анронов» 2 ТОПТАР СҰРАҚТАРЫ: I топ – Андронов 1. Андрон мәдениетінің таралу аймағы? Андрондықтардың мойынға таққан тұмаршалары? ІІ топ - Памир 2. Анрондықтардың бапаналары тұрғұн үйлері? 1914 жылы алғашқы ескерткіш қай өңірде табылды? |
Оқушылар сандықшаның ішінен түрлі- түсті қағаздарды алып,топқа бөлініп , отырды.Алдыларында тұрған топтын аты жазылған ұйашықтын ішінде үй тапсырмасы жасырынған тапсырмаларға жауап берді. |
||||
|
Жаңа білім 5 минут |
Білу және түсіну «Серпілі сауал» ,«Сұрақ қою, қайтадан сұрақ қою» әдісін қолдана отырып , оқушылады жаңа білімді қабылдауға дайындау және тақырыпты бейнетаспа арқылы түсіну Бейнетаспа көру. Edu.kz сайтындағы кітапханасынан Рубикатор, Қазақстан тарихы , 5 сыныпты таңдап , «Қола дәуіріндегі шаруашылық пен қоғамдық кұрылысы» бейнетаспасын корсету . |
Бейнетаспа арқылы түсіну |
||||
|
Өзара бағалау 2 минут |
Оқушылар түстер арқылы бір-бірін бағалау |
|
||||
|
Ортасы 10 минут |
Комбайн, трактор
Орақ, Тесе,Соқа
2.
3.
4.
|
Оқулық, ватмандар, тірек сызба, вендиограмма , берілген терминді үш тілде аудармасын табу сұрақтарын орындық. |
||||
|
Өзара бағалау 2 минут |
Оқушылар смайликтер арқылы бір-бірін бағалау |
|
||||
|
Сергіту сәті 3 минут |
«Қыдырып қайтайық!» Интервью! «Тығырықтан шығу жағдайы». Екі оқушы 1-ші корреспондент , 2-сі фотогроф. Олар 4 мыңжылдықтын аяғында уақыт машинасымен саяхатқа аттанды. Қалған оқушылар Қола дәуіріндегі адамдары . Корреспондент пен фотогроф қызықты сұрақтармен Қола дәуіріндегі адамдардан интервью алады.
|
Уақыт машинасымен саяхаттап қайтады. |
||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
1.Берілген терминді үш тілде аудармасын табу
2.Шығармашылық жұмыс» Әр топтағы оқушылар арасында қыз балаларға мойыншақ тастары беріледі, ал ұл балаларға гипс құмы беріледі. Оқушылардың алдыларына таратылады және берілегн тапсырманы орындайды.
Әңгімелеу, сұрақ - жауап, саралау әдістерін қолдана отырып , оқушылар жасалынған шығармашылық жұмыстарын ( мойыншақ гипс құмымен жасалынған кесені ) көрсетеді, қорғайды. |
гипс құмы, мойыншақ тастары, ыдыс аяқ түрлері (тәрелке, кесе, шыны ыдыс, фарфор кесесі, көз мойншақты кесесі), балаларға арнайы киімдер (алшалғыш, қолбақ), ине-жіп колдандық |
||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
|
Кері байланыс білім қоржыны арқылы |
||||
|
Үйге тапсырма беру. |
Қалыптастырушы бағалауға арналған дәптерден тапсырманы орындау, картамен жұмыс |
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
Көксу аудан «Қазастан ауылы Рахметолла Толқымбекұлы» атындағы орта мектеп КММ
Тақырыбы: «Қола дәуіріндегі шаруашылық және қоғамдық мәдени өмірдегі өзгерістер»
Тарих пәнінің мұғалімі:Раскелдина Аида Еркиновна
2018-2019 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қола дәуіріндегі шаруашылық және қоғамдық мәдени өмірдегі өзгерістер
Қола дәуіріндегі шаруашылық және қоғамдық мәдени өмірдегі өзгерістер
|
Сабақтың тақырыбы: Қола дәуіріндегі шаруашылық және қоғамдық мәдени өмірдегі өзгерістер |
Мұғалімнің аты-жөні: Раскелдина Аида Еркиновна Көксу ауданы Қазақстан ауылы «Рахметолла Толқымбекұлы» |
|||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: 8 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.2.2.5 – Ә.Марғұланның Қазақстан археологиясының дамуына қосқан үлесін айқындау. |
|||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық, жұптық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
|
Ресурстар |
Суреттер, интербелсенді тақта, бейне таспа, гипс құмы, мойыншақ тастары, ыдыс аяқ түрлері (тәрелке, кесе, шыны ыдыс, фарфор кесесі, көз мойншақты кесесі), балаларға арнайы киімдер (алшалғыш, қолбақ), ине-жіп. стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Баяндау, ішінара іздену, әңгімелеу, сұрақ - жауап, саралау. Сабаққа қолданылатың әдістер: «Кіріспе сұрақтар», «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» «Сұрақ қою, қайтадан сұрақ қою» «Тірек сызба», «Вендиограмма» «Шығармашылық жұмыс» , «Серпілі сауал» |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Андронов мәдениеті |
|||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөлу.
Сұрақ-жауап: -Біздің сыныпта ең білімді , әдемі, дарынды , алғыр оқушы бар, сол оқушыны сипаттап беріндер - Бірақ , ол кім екенің айтпандар . - оқушылар өз бейнесін айнадан көріп, өздерінің жағымды жақтарын айтады. 1-топ «Анронов» 2 ТОПТАР СҰРАҚТАРЫ: I топ – Андронов 1. Андрон мәдениетінің таралу аймағы? Андрондықтардың мойынға таққан тұмаршалары? ІІ топ - Памир 2. Анрондықтардың бапаналары тұрғұн үйлері? 1914 жылы алғашқы ескерткіш қай өңірде табылды? |
Оқушылар сандықшаның ішінен түрлі- түсті қағаздарды алып,топқа бөлініп , отырды.Алдыларында тұрған топтын аты жазылған ұйашықтын ішінде үй тапсырмасы жасырынған тапсырмаларға жауап берді. |
||||
|
Жаңа білім 5 минут |
Білу және түсіну «Серпілі сауал» ,«Сұрақ қою, қайтадан сұрақ қою» әдісін қолдана отырып , оқушылады жаңа білімді қабылдауға дайындау және тақырыпты бейнетаспа арқылы түсіну Бейнетаспа көру. Edu.kz сайтындағы кітапханасынан Рубикатор, Қазақстан тарихы , 5 сыныпты таңдап , «Қола дәуіріндегі шаруашылық пен қоғамдық кұрылысы» бейнетаспасын корсету . |
Бейнетаспа арқылы түсіну |
||||
|
Өзара бағалау 2 минут |
Оқушылар түстер арқылы бір-бірін бағалау |
|
||||
|
Ортасы 10 минут |
Комбайн, трактор
Орақ, Тесе,Соқа
2.
3.
4.
|
Оқулық, ватмандар, тірек сызба, вендиограмма , берілген терминді үш тілде аудармасын табу сұрақтарын орындық. |
||||
|
Өзара бағалау 2 минут |
Оқушылар смайликтер арқылы бір-бірін бағалау |
|
||||
|
Сергіту сәті 3 минут |
«Қыдырып қайтайық!» Интервью! «Тығырықтан шығу жағдайы». Екі оқушы 1-ші корреспондент , 2-сі фотогроф. Олар 4 мыңжылдықтын аяғында уақыт машинасымен саяхатқа аттанды. Қалған оқушылар Қола дәуіріндегі адамдары . Корреспондент пен фотогроф қызықты сұрақтармен Қола дәуіріндегі адамдардан интервью алады.
|
Уақыт машинасымен саяхаттап қайтады. |
||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
1.Берілген терминді үш тілде аудармасын табу
2.Шығармашылық жұмыс» Әр топтағы оқушылар арасында қыз балаларға мойыншақ тастары беріледі, ал ұл балаларға гипс құмы беріледі. Оқушылардың алдыларына таратылады және берілегн тапсырманы орындайды.
Әңгімелеу, сұрақ - жауап, саралау әдістерін қолдана отырып , оқушылар жасалынған шығармашылық жұмыстарын ( мойыншақ гипс құмымен жасалынған кесені ) көрсетеді, қорғайды. |
гипс құмы, мойыншақ тастары, ыдыс аяқ түрлері (тәрелке, кесе, шыны ыдыс, фарфор кесесі, көз мойншақты кесесі), балаларға арнайы киімдер (алшалғыш, қолбақ), ине-жіп колдандық |
||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
|
Кері байланыс білім қоржыны арқылы |
||||
|
Үйге тапсырма беру. |
Қалыптастырушы бағалауға арналған дәптерден тапсырманы орындау, картамен жұмыс |
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
Көксу аудан «Қазастан ауылы Рахметолла Толқымбекұлы» атындағы орта мектеп КММ
Тақырыбы: «Қола дәуіріндегі шаруашылық және қоғамдық мәдени өмірдегі өзгерістер»
Тарих пәнінің мұғалімі:Раскелдина Аида Еркиновна
2018-2019 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз


















