Тақырып: Қолда бар ақпаратқа негізделген деректерді талдау
|
Бөлім |
3-бөлім. Электронды кестелердегі ақпаратты өңдеу |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Ахметбек Гүлназ |
|
|
Күні: 06.12.2024 |
|
|
|
Сынып: 8 |
Қатысушы саны: |
Қатыспаған саны: |
|
Сабақ тақырыбы: |
Қолда бар ақпаратқа негізделген деректерді талдау |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес мақсатты: |
8.2.2.3 электрондық кестелерді қолдану арқылы есептерді шешу үшін кірістірілген функцияларды пайдалану. |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі, уақыты. |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлеметсіздер ме, балалар! Бүгін біз өте қызықты әрі маңызды тақырыпты өтеміз. Сіздер Excel бағдарламасының мүмкіндіктерімен таныссыздар, ал бүгін біз кірістірілген математикалық функцияларды қолдану арқылы кестелердегі деректерді талдауды үйренеміз. Бұл білім сіздерге болашақта көптеген есептерді тез әрі оңай шешуге көмектеседі. Сабаққа белсенді қатысып, сұрақтар қойып отырыңыздар. Өткен тақырыпты қайталау «Сәйкестендіру» әдісі
|
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушылар мұғалімнің сұрағына жауап береді, өздерінің көңіл күйлерін білдіреді.
Өткен тақырыпты қайталау
|
«Бағдаршам» әдісі |
Learningapps https://learningapps.org/watch?v=po8sxmm3a24 |
|
Сабақтың ортасы |
Барлығыңыз оқулықтың 86-шы бетін ашып, тақырыпты дәптерге жазып алыңыздар. Excel бағдарламасында деректерді өңдеу кезінде математикалық функцияларды қолдану өте маңызды. Бүгін біз мына функцияларды қарастырамыз: СУММ() – сандарды қосады. КОРЕНЬ() – санның квадрат түбірін табады. СТЕПЕНЬ() – санды дәрежелеу үшін пайдаланылады. ЦЕЛОЕ() – санның бүтін бөлігін алады. ЧАСТНОЕ() – бөлінудің нәтижесін көрсетеді. ОСТАТ() – бөлінудің қалдығын анықтайды. Сабақтың мазмұнымен танысу үшін барлығымыз тақтаға назар аударайық. Презентация:
Тақырып баршаңызға түсінікті деп ойлаймын. Егер түсінбеген жерлеріңіз болса, бірге талқылайық. Келесі кезекте таырыпты толық қамту үшін практикалық тапсырма орындаймыз. Сіздерге тапсырмалар берілген парақшалар беріледі. Практикалық тапсырма: 1 тапсырма. Excel-ге сынып оқушыларының жасы туралы кесте құрыңдар. Кірістірілген функцияларды пайдаланып, сыныптағы оқушылардың орташа жасын есептеңдер. 2 тапсырма. Төмендегі мәліметтерді кестеге енгізіп, 1 жылдағы орташа температураны және жалпы түскен жауын-шашынның смөлшерін анықтаңдар.
Тапсырманы орындауға сіздерге 20 минут беріледі. Аяқтағаннан кейін бәріміз бірге тапсырманы тексеретін боламыз. Жарайсыңдар, оқушылар! Тапсырманы бәріміз аяқтадық және тексердік. Компьютер алдында бәріміз ортаға отырамыз. |
Оқушылар дәптерлерін ашып, күнді және тақырыпты жазады. Тақырыппен танысу үшін мұғалімді мұқият тындайды. Презентациядан керкеті мәліметтерді алады. Тақырып бойынша сұрақтарын қойып, мұғаліммен талқылайды. Практикалық тапсырма: 1 тапсырма: Excel-ге сынып оқушыларының жасы туралы кесте құрады. Кірістірілген функцияларды пайдаланып, сыныптағы оқушылардың орташа жасын есептейді. 2 тапсырма: Төмендегі мәліметтерді кестеге енгізіп, 1 жылдағы орташа температураны және жалпы түскен жауын-шашынның мөлшерін анықтайды. Практикалық тапсырманы орындауға көшеді. Тапсырмаларды аяқтайды және тексереді. |
1 тапсырма Excel-ге сынып оқушыларының жасы туралы кесте құрады. 1б сыныптағы оқушылардың орташа жасын есептейді. 2б 2 тапсырма мәліметтерді кестеге енгізеді. 1б 1 жылдағы орташа температураны анықтайды. 2б жалпы түскен жауын-шашынның мөлшерін анықтайды.2б |
Презентация https://www.canva.com/design/DAGYJCX6awE/N0cjHNVtc50fRwDGyCTvig/edit?utm_content=DAGYJCX6awE&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton Оқулық |
|
Сабақтың соңы |
Бекіту тапсырмасы: Сабағымызды «Тест сұрақтары» әдісі арқылы бекітеміз. Ол үшін барлығыңыз тапсырма парқшасында берілген QR код арқылы өтулерініз керек. СУММ() функциясы қандай қызмет атқарады? a) Санның түбірін табады b) Санның қосындысын шығарады c) Бөлінудің қалдығын есептейді КОРЕНЬ() функциясының нәтижесі қандай? a) Бүтін сан b) Квадрат түбір c) Қосынды Егер ОСТАТ(10;3) функциясын қолдансаңыз, нәтиже қандай болады? a) 3 b) 1 c) 0 Кері байланыс: Балалар, бүгінгі сабақ туралы ойларыңызды айтсаңыздар. Сабақ сіздерге ұнады ма? Бүгін қандай жаңа нәрсе үйрендіңіздер? Қандай қиындықтар болды? «Жұлдыз» әдісі
Үй жұмысы: оқулықтың 88 бетіндегі 4 тапсырма. Сіздер бүгін керемет белсенділік таныттыңыздар! Бүгінгі тақырыпты өмірде қалай қолдануға болатынын көрдіңіздер деп ойлаймын. Жарайсыңдар! Сау болыңыздар! |
Бекіту тапсырмасы: Жауаптары:
Кері байланыс: Сабақ туралы өз пікірін білдіреді: "Сабақ ұнады ма?" "Мен барлық тапсырманы дұрыс орындадым ба?" "Маған қиындық тудырған сәттер болды ма?"
Үй жұмысын алады. Сау болыңыз! |
Жұлдыз әдісі |
Google forms https://forms.gle/RomcuBUNtg1AMMBy6 |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қолда бар ақпаратқа негізделген деректерді талдау 8 сынып
Қолда бар ақпаратқа негізделген деректерді талдау 8 сынып
Тақырып: Қолда бар ақпаратқа негізделген деректерді талдау
|
Бөлім |
3-бөлім. Электронды кестелердегі ақпаратты өңдеу |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Ахметбек Гүлназ |
|
|
Күні: 06.12.2024 |
|
|
|
Сынып: 8 |
Қатысушы саны: |
Қатыспаған саны: |
|
Сабақ тақырыбы: |
Қолда бар ақпаратқа негізделген деректерді талдау |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес мақсатты: |
8.2.2.3 электрондық кестелерді қолдану арқылы есептерді шешу үшін кірістірілген функцияларды пайдалану. |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі, уақыты. |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлеметсіздер ме, балалар! Бүгін біз өте қызықты әрі маңызды тақырыпты өтеміз. Сіздер Excel бағдарламасының мүмкіндіктерімен таныссыздар, ал бүгін біз кірістірілген математикалық функцияларды қолдану арқылы кестелердегі деректерді талдауды үйренеміз. Бұл білім сіздерге болашақта көптеген есептерді тез әрі оңай шешуге көмектеседі. Сабаққа белсенді қатысып, сұрақтар қойып отырыңыздар. Өткен тақырыпты қайталау «Сәйкестендіру» әдісі
|
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушылар мұғалімнің сұрағына жауап береді, өздерінің көңіл күйлерін білдіреді.
Өткен тақырыпты қайталау
|
«Бағдаршам» әдісі |
Learningapps https://learningapps.org/watch?v=po8sxmm3a24 |
|
Сабақтың ортасы |
Барлығыңыз оқулықтың 86-шы бетін ашып, тақырыпты дәптерге жазып алыңыздар. Excel бағдарламасында деректерді өңдеу кезінде математикалық функцияларды қолдану өте маңызды. Бүгін біз мына функцияларды қарастырамыз: СУММ() – сандарды қосады. КОРЕНЬ() – санның квадрат түбірін табады. СТЕПЕНЬ() – санды дәрежелеу үшін пайдаланылады. ЦЕЛОЕ() – санның бүтін бөлігін алады. ЧАСТНОЕ() – бөлінудің нәтижесін көрсетеді. ОСТАТ() – бөлінудің қалдығын анықтайды. Сабақтың мазмұнымен танысу үшін барлығымыз тақтаға назар аударайық. Презентация:
Тақырып баршаңызға түсінікті деп ойлаймын. Егер түсінбеген жерлеріңіз болса, бірге талқылайық. Келесі кезекте таырыпты толық қамту үшін практикалық тапсырма орындаймыз. Сіздерге тапсырмалар берілген парақшалар беріледі. Практикалық тапсырма: 1 тапсырма. Excel-ге сынып оқушыларының жасы туралы кесте құрыңдар. Кірістірілген функцияларды пайдаланып, сыныптағы оқушылардың орташа жасын есептеңдер. 2 тапсырма. Төмендегі мәліметтерді кестеге енгізіп, 1 жылдағы орташа температураны және жалпы түскен жауын-шашынның смөлшерін анықтаңдар.
Тапсырманы орындауға сіздерге 20 минут беріледі. Аяқтағаннан кейін бәріміз бірге тапсырманы тексеретін боламыз. Жарайсыңдар, оқушылар! Тапсырманы бәріміз аяқтадық және тексердік. Компьютер алдында бәріміз ортаға отырамыз. |
Оқушылар дәптерлерін ашып, күнді және тақырыпты жазады. Тақырыппен танысу үшін мұғалімді мұқият тындайды. Презентациядан керкеті мәліметтерді алады. Тақырып бойынша сұрақтарын қойып, мұғаліммен талқылайды. Практикалық тапсырма: 1 тапсырма: Excel-ге сынып оқушыларының жасы туралы кесте құрады. Кірістірілген функцияларды пайдаланып, сыныптағы оқушылардың орташа жасын есептейді. 2 тапсырма: Төмендегі мәліметтерді кестеге енгізіп, 1 жылдағы орташа температураны және жалпы түскен жауын-шашынның мөлшерін анықтайды. Практикалық тапсырманы орындауға көшеді. Тапсырмаларды аяқтайды және тексереді. |
1 тапсырма Excel-ге сынып оқушыларының жасы туралы кесте құрады. 1б сыныптағы оқушылардың орташа жасын есептейді. 2б 2 тапсырма мәліметтерді кестеге енгізеді. 1б 1 жылдағы орташа температураны анықтайды. 2б жалпы түскен жауын-шашынның мөлшерін анықтайды.2б |
Презентация https://www.canva.com/design/DAGYJCX6awE/N0cjHNVtc50fRwDGyCTvig/edit?utm_content=DAGYJCX6awE&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton Оқулық |
|
Сабақтың соңы |
Бекіту тапсырмасы: Сабағымызды «Тест сұрақтары» әдісі арқылы бекітеміз. Ол үшін барлығыңыз тапсырма парқшасында берілген QR код арқылы өтулерініз керек. СУММ() функциясы қандай қызмет атқарады? a) Санның түбірін табады b) Санның қосындысын шығарады c) Бөлінудің қалдығын есептейді КОРЕНЬ() функциясының нәтижесі қандай? a) Бүтін сан b) Квадрат түбір c) Қосынды Егер ОСТАТ(10;3) функциясын қолдансаңыз, нәтиже қандай болады? a) 3 b) 1 c) 0 Кері байланыс: Балалар, бүгінгі сабақ туралы ойларыңызды айтсаңыздар. Сабақ сіздерге ұнады ма? Бүгін қандай жаңа нәрсе үйрендіңіздер? Қандай қиындықтар болды? «Жұлдыз» әдісі
Үй жұмысы: оқулықтың 88 бетіндегі 4 тапсырма. Сіздер бүгін керемет белсенділік таныттыңыздар! Бүгінгі тақырыпты өмірде қалай қолдануға болатынын көрдіңіздер деп ойлаймын. Жарайсыңдар! Сау болыңыздар! |
Бекіту тапсырмасы: Жауаптары:
Кері байланыс: Сабақ туралы өз пікірін білдіреді: "Сабақ ұнады ма?" "Мен барлық тапсырманы дұрыс орындадым ба?" "Маған қиындық тудырған сәттер болды ма?"
Үй жұмысын алады. Сау болыңыз! |
Жұлдыз әдісі |
Google forms https://forms.gle/RomcuBUNtg1AMMBy6 |
шағым қалдыра аласыз


















