Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін»
Кәсіптік оқыту
ПЦК
__________Б.Жадыра
«____» ____
2021ж
Сабақ
жоспары
Курс:
1
курс
Группа:
ЕТ-011
Сабақ
нөмірі(қос
сабақ)
Мамандық-Біліктілік:
130400-Есептеу техникасы және
бағдарламалық қамтамасыз ету
130401 2- Санды
ақпараттарды қайта өңдеу
маманы
Пән
/модульатауы:
КМ.03.04 Өндірістік
оқыту
Сабақ
тақырыбы:
Түрлі қолданбалы бағдарламалық
қамтамасыз етудің, оның ішінде мәтіннің, кестенің, презентацияның
көмегімен құжаттар жасау
Күні:
Ұзақтығы:
Өткізу
орны:
«Түлкібас агробизнес және
саяхат колледжі»МКҚК
Сабақ
мақсаты:
ЭЕМ-де қолданылатын
негізгі санау жүйелерін үйрену, сандарды бір санау жүйесінен екінші
санау жүйесіне эквиваленттер кестесінің көмегімен ауыстыруды
үйрену.
Сабақ
міндеті:
1. Информатика неге
күнбе-күн дамып отыратын ғылым?
2. Информациялық
технология деген не және жаңа информациялық технологиялардан
айырмашылығы неде? Информациялық процестер деген
не?
3.Дербес компьютер деп
қандай компьютерлерді айтады?
4. Ертеңгі күннің
технологияларында компьютер программаларының атқаратын рөлі
қандай?
5.Санау жүйесі
дегеніміз?
6.Екілік, сегіздік,
ондық санау жүйесі дегеніміз?
Күтілетін
нәтиже:
Өз бетінше жұмыс
жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен
жұмыс жасайды
Сабақ
түрі:
Өндірістік
оқыту
Сабақ
әдісі:
Баяндау,
түсіндіру
Қажетті
құрал-жабдықтар:
Оқулықтар,дәрістер
жинағы,тесттер, интернеттен алынған
материалдар
Қосымша ақпарат
көзі:
А.Ә Шайқұлова, С.Т.
Аманжолова, Н.Т. Асқарова, Бағдарламалық жасақтаманың қазіргі
заманғы жабдықтары Фолиант: Астана -2015
Д. Ғабдуллаев Есептеуіш
техниканы жөндеу және техникалық қызмет көрсету Фолиант: Астана
-2015
Д. Ғабдуллаев, А. Медешова
Дербес компьютердің бағдарламалық жасақтамасы Фолиант: Астана
-2015
Яворский В.В., Томилова Н.И.
Технология разработки программного обеспечения. Астана, «Фолиант»,
2007г.;
Орлов С.А. Технологии
разработки программного обеспечения. Питер,
2002г.;
Карпова Т.С. Базы данных:
модели, разработка, реализация. СПБ: Питер,
2001г.;
Дейт К. Дж. Введение с системы
баз данных. Москва, 2001г.;
Боровиков В.В.,MSAccess 2002. Программирование и
разработка баз данных и приложений. Москва, СОЛОН-Р,
2002г.;
Кирстен В., Ирингер М., Кюн
М., Реринг Б. Постреляционная СУБДCache. Объектно-ориентированная
разработка приложений. Москва, Издательство БИНОМ,
2005г.;
Хьюз Д., Мичтом Д. Структурный
подход к программирования. М. Мир, 2000г.
11. Интернеттен алынған
мәліметтер..
Оқытушы туралы
ақпарат:
Аты-жөні: Ускенбаева
Айгерим
Тел.:
8776-258-81-46
E-mail:aigera-jan90@mail.ru
САБАҚТЫҢ
ЖОСПАР-КОНСПЕКТІСІ
Сабақ
барысы
Уақыт
(минут)
Оқытушы
әрекеті
Білім алушының
әрекеті
Оқыту ресурстары мен
материалдар
1
2
3
4
5
1. Ұйымдастыру
кезеңі
Cтуденттерді
тексеру
Құрал-жабдықтарын
дайындау
СӨЖ,перзента ция
дайындау
2. Үй тапсырмасын
тексеру кезеңі
Сабақ
сұрау
Сұрақтарға жауап
беру
конспект
3. Жаңа материалды түсіндіруге
дайындық кезеңі
Практикалық
/зертханалық жұмысқа дайындық
кезеңі
Жаңа сабақтың тақырыбы
мен мақсатын хабарлау
Жаңа тақырыпты
меңгеру
Электрондық
оқулық
4. Жаңа материалды
түсіндіру кезеңі/Практикалық /зертханалық
жұмысты орындау кезеңі
Тақырып бойынша айтылған теориялық мәліметтерді практика
жүзінде бекіту
Сұрақтарға жауап
беру
Студенттің бейіміне
қарай тапсырмалар беру
5. Жаңа материалды
бекіту кезеңі/Практикалық /зертханалық
жұмысты тапсыру кезеңі
Сұрақтар
Қорытындылау
оқулықтар
6. Үй тапсырмасы
туралы ақпараттандыру кезеңі
Үй тапсырмасын
беру
Үй тапсырмасын жазып
алу.
Қосымша әдебиеттерді
беру
7. Сабақты
қорытындылау
Түрлі қолданбалы
бағдарламалық қамтамасыз етудің оның ішінде мәтіннің, кестенің.
Презентацияның көмегімен құжаттар
жасау.Дербес компьютердің
құрамы және құрылымы. Компьютердің арифметикалық
негізі.
Ондық санау
жүйесіндегі сандарды екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйелеріне
ауыстыру
Ондық санау
жүйесі.
«Ондық» аты мынамен
түсіндіріледі: бұл жүйенің түп төркінінде он негізі жатыр. Бұл
жүйеде санды жазу үшін он цифры қолданылады: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9.
Ондық жүйе позициялық болып табылады, өйткені ондық санды жазуда
цифрдың мәні оның позициясына немесе санда орналасқан орнына
байланысты.
Саның цифрына
бөлінетін позицияны разряд деп атайды. Мысалы, 526 жазуы 5
жүздіктен, 2 ондықтан және 6 бірліктен тұратын сан екенін
білдіреді. 6 цифры-бірліктер разрядында, 2-ондықтар разрядында,
5-жүздіктер разрядында тұрады. Егер осы санды қосынды түрінде
жазатын болсақ:
526=5*102+2*101+6*100
Бұл жазбадағы 10
саны санау жүйесінің негіздуішісі. Санның әрбір цифры үшін 10
негіздеуші цифрдың орнына байланысты дәрежеленеді және осы цифрға
көбейтіледі. Бірліктер үшін негіздеуші дәреже-нөлге, ондықтар үшін
–бірге, жүздіктер үшін-екіге тең және т.с.с. Мысалы, 555,55 ондық
саны мынандай қосындымен
белгіленеді:
555,5510= 5*102+ 5*101+ 5*10°+ 5*10-1+5*10-2.:
Осылайша, ондық
санның кез келген цифрінің салмағы-оның белгілі бір бүтін дәрежесі,
ал дәреженің мәнін сәйкес цифрдың позициясы
бекітеді.
Бүтін ондық
сандарды екілік санау жүйесіне
ауыстыру
Ереже:Бүтін ондық санды екілік санау
жүйесіне ауыстыру үшін осы санды 2-ге бөлу қажет. Алынған бөліндіні
2-ден кіші болғанша бөлінеді қайтадан 2-ге бөле береді және
т.с.с.нәтижеде бір қатарға соңғы бөлінеді және соңғысынан бастап
барлық қалдықтарды жазу
керек.
Мысалы 891 санын
ондық жүйеден екілік санау жүйесіне
аудару.
Шешімі:
8 91:2=445,
1
445:2=222,
1
222:2=111,
0
111:2=55,
1
55:2=27,
1
27:2=13,
1
13:2=6,
1
6:2=3,
0
3:2=1,
1
1:2=0, 1 (екілік
санның үлкен цифры жазылады)
Соңынан бастап барлық қалдықтарды
жазамыз.
89110=11011110112
Ондық бөлшектерді
екілік санау жүйесіне
ауыстыру
Ондық бөлшек
сандарды екілік санау жүйесіне ауыстыру үшін оны 2-ге көбейтіп,
бүтін бөлікті іздеу керек. (үтірден кейін төрт таңбаға
дейін)
Ондық жүйеден
сандарды сегіздік санау жүйесіне ауыстыру үшін екілік жүйесі сияқты
сандарды тек 8 санына бөлеміз. Егер алынған бөлінді 7-ден көп
болса, онда оны да, қалдықты сақтап 8-ге бөлуге болады. Мысалы:
Ондық жүйедегі 891 санын сегіздік санау жүйесіне
келтірейік.
Шешімі:
қалдық
8 91:8=111
3
111:8=13
7
13:8=1
5
1:8=0 1 (қалдық
сегіздік санның үлкен цифры жазылады)
89110=15738
Ондық сандарды он
алтылық санау жүйесіне
ауыстыру.
Ондық санды он
алтылық санау жүйесіне ауыстыру үшін 16-ға бөлу
керек.
Шешімі:
қалдық
891:16 =55
11
55:16=3
7
3:16=0
3
89110=37B16
Тапсырма:
1. Санның
негіздеуші дәрежесінің қосындысы түрінде
жазыңыз:
425108.
3678,89810
256109.
7,2908310
8521010.
0,003210
12431011.
2,358910
25691012.
48,965 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады