Материалдар / Қолданбалы есептерді шешу

Қолданбалы есептерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану Оқушылардың барлығы ЕХСЕІ кестелік процессоры, негізгі түсінікте мен амалдар, Excel мүмкіндіктері, жұмыс кестесінің элементтері, Жұмыс кестесінің бетібойы бойынша орын ауыстыру, кестенің жұмыс беттерінің ауыстырылуы, кесте бетінің таңбасының атын өзгерту, бағанның енін және жолдын биіктігін өзгерту, бағанның енін және жолдың биіктігін өзгерту туралы білімдерін қалыптастырады. Оқушылардың көпшілігі Microsoft Excel программасында кестелермен жұмыс жасауға, Оқушылардың кейбірі EXCELкестелік процессорында дерек базасымен жұмысістеу, EXCEL-дегі дерек базасы EXCEL-дің мәліметтер базасын өңдеу мүмкіндіктері, мәліметтерді реттеу туралы білімдерін қалыптастырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2019
874
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Информатика

Мектеп: Мектеп: «Достық» жалпы орта мектебі

Күні: 26.12.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Тасов Марат


Сынып: 8«Б»

Сабақ №16

Қатысқан оқушылар саны:


қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қолданбалы есептерді шешу

Сабақтың түрі

Жаңа материалды игеру

Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары

8.2.2.3 электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану


Сабақ мақсаты:

Оқушылардың барлығы

ЕХСЕІ кестелік процессоры, негізгі түсінікте мен амалдар, Excel мүмкіндіктері, жұмыс кестесінің элементтері, Жұмыс кестесінің бетібойы бойынша орын ауыстыру, кестенің жұмыс беттерінің ауыстырылуы, кесте бетінің таңбасының атын өзгерту, бағанның енін және жолдын биіктігін өзгерту, бағанның енін және жолдың биіктігін өзгерту туралы білімдерін қалыптастырады.

Оқушылардың көпшілігі

Microsoft Excel программасында кестелермен жұмыс жасауға,

Оқушылардың кейбірі

EXCELкестелік процессорында дерек базасымен жұмысістеу, EXCEL-дегі дерек базасы EXCEL-дің мәліметтер базасын өңдеу мүмкіндіктері, мәліметтерді реттеу туралы білімдерін қалыптастырады.

Бағалау критериі

Microsoft Excel программасында кестелермен жұмыс істейді.

Диаграмма құруды үйренеді.

Топпен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.

.Бірдей ақапараттан тұратын түрлі пішімдегі файлдар өлшемін салыстыра алады.

Оқытудың тілдік мақсаты

Барлық оқушылар:

  • Өз жұмыстарын критериалды бағалайды (сөйлеу дағдысы)


Пәнге қатысты лексика және терминология

  • Компьютер, Microsoft Excel программасы.


Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

  • Менің зерттеу нәтижемде (жұмысымды орындауда) мен мынаны анықтадым

Құндылықтарға баулу

Тапсырманы орындауда өзара келісім, жұптық (топтық) жұмыс кезінде бір-біріне деген құрмет.

Пәнаралық байланыс

Сабақта пәнаралық байланыс жүзеге аспайды

Алдыңғы білім

Файлдарды сақтап біледі, Paint бағдарламасында жұмыс жасайды.




Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин

1.Ұйымдастыру бөлімі

(Қ) Қалыптастырушы бағалау үшін жұмыс.

Әр оқушы жеке жұмыс парағында жұмыстанады.

Microsoft Excel программасы қалай іске қосылады?

- Формула қандай символмен басталады?

- Автоқосынды деген не?

- Диаграмма деген не?

- Диаграмманың қандай түрлері бар?

- Диаграмма қандай элементтерден тұрады?

Жұмыс парағы

Қалыптастырушы бағалауға бағытталған жұмыс

Сабақтың ортасы



3 мин















3 мин



7 мин













5 мин












10 мин
















7 мин











MS Excel - сандық кестелермен жұмыс істеуге арналған Microsoft Office –тің құрамына кіретін программа. MS Excel-дегі ыңғайлцы аспаптардың көмегімен алынған сандық мәндерді талдауға, сонымен қатар олардың нәтижесін кесте түрінде беруге болады. Есептеу кезінде 400-ден аса математикалық, статистикалық, қаржылық және басқа да арнаулы функцияларды, әр түрлі кестелердің өзара байланыстарын қарастыруға болады.

MS Excel-дің қосылуы бірнеше әдістермен жүзеге асады. MS Excel қосылғаннан соң MS Excel терезесі ашылады. Бас меню де, негізінен, басқа да Microsoft Office программаларындағы бөлімдерден құрылған.

Оның Word менюінен өзгешелігі, Кесте орнына Мәлімет (Данные) алмастырылған.

Жұмыс кітабы.Microsoft Excel файлы жұмыс кітабы деп аталады. Жұмыс кітабы терезенің төменгі жағына аттары таңбаша арқылы берілген парақ қаттамасының жұмыс парағынан тұрады.

Жұмыс парағы 256 бағаннан және 65 536 жолдан тұратын кесте түрінде беріледі. Жолдар сандармен нөмірленген, ал бағандар әріптерден және әріп комбинацияларынан тұрады. Алфавиттің 26 әрпінен кейін АА, АВ т.с.с. әріп комбинациялары басталады.

Әрбір ұяшықтың жол атынан және баған атынан құрылған адресі болады. Кестенің әрбір ұяшығының мекені баған мен жол қиылысында орналасқан. Мысалы, егер ұяшық F бағанында және 7 жолында орналасса, онда оның мекені F7.

Берілгендерді ұяшыққа енгізу. Алдымен тышқан курсорын енгізілетін ұяшыққа апарып шерту арқылы оны белгілеп алады. Сол кезде ұяшық қоршауға алынады, сонымен бірге формуланың сол жақ бөлігінде «А1» жазуы көрінеді. Осыдан кейін берілгендер енгізіледі. Берілгендердің ұяшыққа енгізілгеніне көз жеткізу үшін мына әдістердің біреуімен тиянақтау керек:

* Енгізу пернесін басу;

* Формула жолындағы символмен берілген батырманы басу;

* Басқа ұяшықтағы курсорды шерту;

* жұмыс ұяшығынан бағыттаушы пернелердің көмегімен шығу.

Егер бағанның енінен мәтін ұзындау болса, онда ол келесі бос тұрған бағанда көрсетіледі.

Кестенің элементтерін белгілеу. Кестенің бір ұяшығы әр уақытта жұмыс істеп тұрады. Жұмыс істеп тұрған ұяшық қоршаумен белгіленеді. Ұяшықта жұмыс істету үшін бағыттаушы пернелермен курсорды осы ұяшыққа апару немесе тышқанды шерту қажет.

Жұмыс кітабын құру. Жаңа жұмыс кітабын құру үшін Файл менюіндегі Құру командасын таңдау керек. Ашылған диалогтік терезеде солардың негізінде құрылатын жұмыс кітабының қосымшасын, одан кейін шаблонды таңдау керек; соңынан ОК батырмасын шертіңіз.

Жұмыс кітабын ашу. Құрылған жұмыс кітабын ашу үшін Файл менюіндегі Ашу (Открыть) командасын таңдауыңыз керек, сол кезде Құжатты ашу диалогтік терезесі ашылады. Бума өрісінің тізімінен керекті жұмыс кітабы орналасқан дискіні таңдау қажет.

Төменде орналасқан тізім ішінен (екі шерту арқылы) кітап тұрған буманы және кітаптың өзін таңдау керек.

Үнсіз келісім бойынша xls кеңейтілуі және белгісі бар Microsoft Excel кітабының файлдары ғана тізімге шығады. Басқа типтегі файлдарды немесе барлық файлдарды шығару үшін Файл типі (түрі) өрісінің тізімінен сәйкес типті таңдап алу керек.

Жұмыс кітабын сақтау. Жұмыс кітабын сақтау үшін файл менюіндегі Сақтау командасын немесе Стандартты аспаптар тақтасының батырмасын шерту керек. Бірінші сақтау кезінде Құжатты сақтау диалогтік терезесі көрінеді, одан Бума өрісінің тізімінен диск, ал төменгі тізімнен кітап сақталатын бума таңдалады. Файл типі өрісінің тізімінде – кітап форматы сақталады. Файл аты қрісіне кітап атын енгізіңіз және Сақтау батырмасын шертіңіз.

Қайта сақтау кезінде Құжатты сақтау диалогтік терезесі шықпайды, кітап автоматты түрде сол файлда сақталады. Кітапты басқа атпен немесе басқа бумаға сақтау үшін Файл менюіндегі Қалай сақтау керек командасы таңдалады, сонда Құжатты сақтау терезесі шығады.

Дескриптор:

  • Мәтіндік пішімді ажыратады

  • Дыбыс пішімдерін ажыратады

  • Бейне пішімдерді ажыратады

  • Жиі қолданатын пішімдерді атайды

Мұғалім оқушыларға тақтада тапсырма орындау үшін сілтеме көрсетеді.http://learningapps.org/1914944,

Оқушылар тапсырма орындайды.

Мақсат: «Пішімдер мен кеңейтулерді ажыратады»

Бағалау: БК1.

Дескриптор:

  • Мәтіндік пішімді ажыратады

  • Дыбыс пішімдерін ажыратады

  • Бейне пішімдерді ажыратады

  • Берілген жаттығу бойынша пішім кеңейтулерін анықтайды


(Т) Топтық жұмыс. Мұғалім зерттеу үшін оқушыларға материалдар таратады.

Оқушылар материалмен танысып, сәйкесінше кестені толтырады.

Мақсат: «Түрлі пішімдерді (мәтіндік, дыбыс, видео)».

Бағалау: БК1, БК4

БК1дескрипторы:

  • Мәтіндік пішімді ажыратады

  • Дыбыс пішімдерін ажыратады

  • Бейне пішімдерді ажыратады

БК4 дескрипторы:

  • Пішім артықшылығын анықтайды

  • Пішім кемшілігін анықтайды

  • Пішімнің қолданысын жазады


  • Мәтіндік пішімді ажыратады

  • Файл өлшемін анықтайды

БК4 дескрипторы:

  • Файл өлшемін түсіндіреді

  • Бірдей ақпараттан тұратын файл өлшемдерін салыстырады



Презентация















Презентация





Презентация












http://learningapps.org/1914944








1 қосымша

2 қосымша






3 қосымша














Қосымша ақпарат

Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларды дамытуды қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың оқуын тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс


Басқаларынан бұрын жұмысн аяқтаған оқушылар үшін қосымша тапсырмалар

Практикалық тапсырмаларды орындау және есептерді шешу арқылы

Жүзеге аспайды

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:


2:


Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:


2:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!