0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
ТОРЕБЕКОВА НУРСУЛУ НУРКЕБАЕВНА
«Күйкен жалпы білім беретін мектеп» КММ-нің
Информатика пәні мұғалімі
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы
ҚОЛДАНБАЛЫ ЕСЕПТЕРДІ ШЕШУ
(Ашық сабақ)
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
8.2.2.3- электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде
кіріктірілген функцияларды қолдану
8.2.2.1- электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі
типі мен форматын қолдану
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
электронды кестені қолдана отырып, есептерді шешуде кірітірілген
функцияларды қолдана алу.
Көптеген оқушылар:
Қолданбалы есептерді компьютерде шешу үшін мәліметтердің әр түрлі
типі мен форматын қолдану
Кейбір оқушылар:
Күрделі мазмұндағы қолданбалы есептерді компьютерде кіріктірілген
функцияларды пайдаланып шешу.
Сабақтың барысы:
Сабақтың
кезені/
уақыт
Сабақтың
басы
Педагогтың әрекеті
Оқушыны
ң әрекеті
Өткен тақырып бойынша сұрақтар беріп, осы
сабақпен логикалық көпір құру.
1.Мұғалімм
ен
амандасады.
2.Сабақтың
тақырыбын
дәптерге
жазады.
Сабақтың
мақсаттары
мен
танысады.
3.Оқушыла
р шеңбер
құрады.
Шаттық шеңбер құрып, сыныпта психологиялық
ахуал қалыптастастырып «Маған ұнайды» әдісі
арқылы оқушылар бір біріне жақсы қасиеттерін атап
шығып топқа бөлінеді.
«Конверт сұрақ» арқылы үй тапсырмасын пысықтау.
Конвертке түрлі түсті қағазға жазылған сұрақтарға
жауап береді және сол түстер арқылы
сынып
Бағалау
Ресурстар
Стикер
математикалық және статистикалық функциялар 4.Өзара
талқылап,
бойынша 2 топқа бөлінеді.
ойларымен
1 топ - "логикалық функциялар"
бөлісіп,
2 топ – "математкалық функциялар"
1. Excel электрондық кестесінің функциялары
дегеніміз не?
2. СРЗНАЧ()функциясы...
3. МИН() функцяс...
4. СУММ() функциясы...
5. Excel электрондық кестесінің функциялары
категориялары:
6. Кірістірілген математикалық функцияны
пайдалану алгоритмі.
стикерге
ортақ
ойларын
жазады,
пікірлерін
қорғайды.
Сабақтың тақырыбын жариялаймын. EXCEL
электрон кестесі тақырыбы бойынша білгенді еске
түсіру. Оқушылармен бірге сабақтың мақсаттарын
және сабақ соңында күтілетін нәтижені анықтаймыз.
Қалыптастырушы бағалау:
Басбармақ әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырып. Қолданбалы есептерді шешу
«Домино»
әдісі
бойынша
құрылған
фигура
элементтерінен
анықтамаларды
тауып,
құрайды.
Қарапайымнан күрделіге қарай сұрақтар қарастырылады.
Оушыларға тақырыпты ашу үшін сұрақтар қойылады.
.
1. Қолданбалы есеп дегеніміз не?
2. Қолданбалы есептерді компьютерде және
қолмен орындаудың артықшылықтары неде
Дескриптор:
-
Қолданбалы есеп ұғымына
анықтама береді;
Есепті шешу кезеңдерін
біледі ;
Бағалау: Смайликтер арқылы
Ойлан, жұптас, бөліс әдісі бойынша
оқушылар қарапайымнан күрделіге
қарай тапсырма орындайды.
Көмек қажет ететін оқушылар:
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Прайс парақтағы бағаларды тауар атауына сай тапсырыс
беру кестесіне автоматты түрде қойып, тауар құнын
есептеу керек.
Дескриптор:
1. Электрон кестені қолдана алады.
2. Кіріктірілген функцияны қолдана алады.
3. Есептерді компьютерде шешу үшін мәліметтердің
әртүрлә типін біледі.
Оқушылардың басым бөлігі сабақтың мақсатына
байланысты тапсырма орындайды.
1. Кітап дүкенінде әрбір беті орта есеппен 2000
белгіден тұратын 120 беттік 200 журнал және беті
3000 белгіден тұратын 300 беттік 500 кітап бар.
Сұрақ: Кітап дүкенінде қанша ақпарат бар. Егер
ақпарат көлемі 3 млрд – тан астам болса, интернет
дүкенін ашу, кері жағдайда ашпау.
Дескриптор:
1. Есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды
қолдана алады.
2. Қолданбалы есептерді компьютерде шешу
үшінмәліметтердің әртүрлі типін қолданады.
3. Мәліметтердің әр тұрлі типі мен форматын
ажыратады.
Кейбір оқушылар сабақтың мақсатына жету үшін
бойынша тапсырма орындайды.
1. Тік бұрыш диагональі 16см тең және
қабырғасымен 300 бұрыш жасайды. Кірістірілген
функцияны пайдалана отырып, тік төртбұрыштың
ауданын табады
Дескриптор:
1. электронды кестеде қолданбалы есептерді шешу
үшін қолданылатын функцияларын қолданады;
2. функция формулаларының аргументтерін
жазады.
3. Дұрыс кіріктірілген функцияның әртүрлі типтерін
талдап, есепті шешеді
Қалыптастырушы бағалау:
Топтар арасында жұмыс смайликтер арқылы
бір-бірін бағалайды.
Сабақтың
соңы
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:
-Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын
Үй
тапсырмас
ы
Қолданбалы есептерді шешу
Жиналаған
фишкалард
ы санайдыбағалау
жүргізеді
Плакат
/слайд/
«Күйкен жалпы білім беретін мектеп» КММ-нің
Информатика пәні мұғалімі
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы
ҚОЛДАНБАЛЫ ЕСЕПТЕРДІ ШЕШУ
(Ашық сабақ)
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
8.2.2.3- электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде
кіріктірілген функцияларды қолдану
8.2.2.1- электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі
типі мен форматын қолдану
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
электронды кестені қолдана отырып, есептерді шешуде кірітірілген
функцияларды қолдана алу.
Көптеген оқушылар:
Қолданбалы есептерді компьютерде шешу үшін мәліметтердің әр түрлі
типі мен форматын қолдану
Кейбір оқушылар:
Күрделі мазмұндағы қолданбалы есептерді компьютерде кіріктірілген
функцияларды пайдаланып шешу.
Сабақтың барысы:
Сабақтың
кезені/
уақыт
Сабақтың
басы
Педагогтың әрекеті
Оқушыны
ң әрекеті
Өткен тақырып бойынша сұрақтар беріп, осы
сабақпен логикалық көпір құру.
1.Мұғалімм
ен
амандасады.
2.Сабақтың
тақырыбын
дәптерге
жазады.
Сабақтың
мақсаттары
мен
танысады.
3.Оқушыла
р шеңбер
құрады.
Шаттық шеңбер құрып, сыныпта психологиялық
ахуал қалыптастастырып «Маған ұнайды» әдісі
арқылы оқушылар бір біріне жақсы қасиеттерін атап
шығып топқа бөлінеді.
«Конверт сұрақ» арқылы үй тапсырмасын пысықтау.
Конвертке түрлі түсті қағазға жазылған сұрақтарға
жауап береді және сол түстер арқылы
сынып
Бағалау
Ресурстар
Стикер
математикалық және статистикалық функциялар 4.Өзара
талқылап,
бойынша 2 топқа бөлінеді.
ойларымен
1 топ - "логикалық функциялар"
бөлісіп,
2 топ – "математкалық функциялар"
1. Excel электрондық кестесінің функциялары
дегеніміз не?
2. СРЗНАЧ()функциясы...
3. МИН() функцяс...
4. СУММ() функциясы...
5. Excel электрондық кестесінің функциялары
категориялары:
6. Кірістірілген математикалық функцияны
пайдалану алгоритмі.
стикерге
ортақ
ойларын
жазады,
пікірлерін
қорғайды.
Сабақтың тақырыбын жариялаймын. EXCEL
электрон кестесі тақырыбы бойынша білгенді еске
түсіру. Оқушылармен бірге сабақтың мақсаттарын
және сабақ соңында күтілетін нәтижені анықтаймыз.
Қалыптастырушы бағалау:
Басбармақ әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырып. Қолданбалы есептерді шешу
«Домино»
әдісі
бойынша
құрылған
фигура
элементтерінен
анықтамаларды
тауып,
құрайды.
Қарапайымнан күрделіге қарай сұрақтар қарастырылады.
Оушыларға тақырыпты ашу үшін сұрақтар қойылады.
.
1. Қолданбалы есеп дегеніміз не?
2. Қолданбалы есептерді компьютерде және
қолмен орындаудың артықшылықтары неде
Дескриптор:
-
Қолданбалы есеп ұғымына
анықтама береді;
Есепті шешу кезеңдерін
біледі ;
Бағалау: Смайликтер арқылы
Ойлан, жұптас, бөліс әдісі бойынша
оқушылар қарапайымнан күрделіге
қарай тапсырма орындайды.
Көмек қажет ететін оқушылар:
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Прайс парақтағы бағаларды тауар атауына сай тапсырыс
беру кестесіне автоматты түрде қойып, тауар құнын
есептеу керек.
Дескриптор:
1. Электрон кестені қолдана алады.
2. Кіріктірілген функцияны қолдана алады.
3. Есептерді компьютерде шешу үшін мәліметтердің
әртүрлә типін біледі.
Оқушылардың басым бөлігі сабақтың мақсатына
байланысты тапсырма орындайды.
1. Кітап дүкенінде әрбір беті орта есеппен 2000
белгіден тұратын 120 беттік 200 журнал және беті
3000 белгіден тұратын 300 беттік 500 кітап бар.
Сұрақ: Кітап дүкенінде қанша ақпарат бар. Егер
ақпарат көлемі 3 млрд – тан астам болса, интернет
дүкенін ашу, кері жағдайда ашпау.
Дескриптор:
1. Есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды
қолдана алады.
2. Қолданбалы есептерді компьютерде шешу
үшінмәліметтердің әртүрлі типін қолданады.
3. Мәліметтердің әр тұрлі типі мен форматын
ажыратады.
Кейбір оқушылар сабақтың мақсатына жету үшін
бойынша тапсырма орындайды.
1. Тік бұрыш диагональі 16см тең және
қабырғасымен 300 бұрыш жасайды. Кірістірілген
функцияны пайдалана отырып, тік төртбұрыштың
ауданын табады
Дескриптор:
1. электронды кестеде қолданбалы есептерді шешу
үшін қолданылатын функцияларын қолданады;
2. функция формулаларының аргументтерін
жазады.
3. Дұрыс кіріктірілген функцияның әртүрлі типтерін
талдап, есепті шешеді
Қалыптастырушы бағалау:
Топтар арасында жұмыс смайликтер арқылы
бір-бірін бағалайды.
Сабақтың
соңы
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:
-Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын
Үй
тапсырмас
ы
Қолданбалы есептерді шешу
Жиналаған
фишкалард
ы санайдыбағалау
жүргізеді
Плакат
/слайд/
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Торебекова Нурсулу Нуркебаевна Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Қолданбалы есептерді шешу 8 - сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Қолданбалы есептерді шешу 8 - сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Қолданбалы есептерді шешу. 8 - сынып. Ашық сабақ. Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі типі мен форматын қолдану. Қолданбалы есептерді компьютерде шешу үшін мәліметтердің әр түрлі типі мен форматын қолдану
Материалдың қысқаша нұсқасы
ТОРЕБЕКОВА НУРСУЛУ НУРКЕБАЕВНА
«Күйкен жалпы білім беретін мектеп» КММ-нің
Информатика пәні мұғалімі
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы
ҚОЛДАНБАЛЫ ЕСЕПТЕРДІ ШЕШУ
(Ашық сабақ)
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
8.2.2.3- электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде
кіріктірілген функцияларды қолдану
8.2.2.1- электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі
типі мен форматын қолдану
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
электронды кестені қолдана отырып, есептерді шешуде кірітірілген
функцияларды қолдана алу.
Көптеген оқушылар:
Қолданбалы есептерді компьютерде шешу үшін мәліметтердің әр түрлі
типі мен форматын қолдану
Кейбір оқушылар:
Күрделі мазмұндағы қолданбалы есептерді компьютерде кіріктірілген
функцияларды пайдаланып шешу.
Сабақтың барысы:
Сабақтың
кезені/
уақыт
Сабақтың
басы
Педагогтың әрекеті
Оқушыны
ң әрекеті
Өткен тақырып бойынша сұрақтар беріп, осы
сабақпен логикалық көпір құру.
1.Мұғалімм
ен
амандасады.
2.Сабақтың
тақырыбын
дәптерге
жазады.
Сабақтың
мақсаттары
мен
танысады.
3.Оқушыла
р шеңбер
құрады.
Шаттық шеңбер құрып, сыныпта психологиялық
ахуал қалыптастастырып «Маған ұнайды» әдісі
арқылы оқушылар бір біріне жақсы қасиеттерін атап
шығып топқа бөлінеді.
«Конверт сұрақ» арқылы үй тапсырмасын пысықтау.
Конвертке түрлі түсті қағазға жазылған сұрақтарға
жауап береді және сол түстер арқылы
сынып
Бағалау
Ресурстар
Стикер
математикалық және статистикалық функциялар 4.Өзара
талқылап,
бойынша 2 топқа бөлінеді.
ойларымен
1 топ - "логикалық функциялар"
бөлісіп,
2 топ – "математкалық функциялар"
1. Excel электрондық кестесінің функциялары
дегеніміз не?
2. СРЗНАЧ()функциясы...
3. МИН() функцяс...
4. СУММ() функциясы...
5. Excel электрондық кестесінің функциялары
категориялары:
6. Кірістірілген математикалық функцияны
пайдалану алгоритмі.
стикерге
ортақ
ойларын
жазады,
пікірлерін
қорғайды.
Сабақтың тақырыбын жариялаймын. EXCEL
электрон кестесі тақырыбы бойынша білгенді еске
түсіру. Оқушылармен бірге сабақтың мақсаттарын
және сабақ соңында күтілетін нәтижені анықтаймыз.
Қалыптастырушы бағалау:
Басбармақ әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырып. Қолданбалы есептерді шешу
«Домино»
әдісі
бойынша
құрылған
фигура
элементтерінен
анықтамаларды
тауып,
құрайды.
Қарапайымнан күрделіге қарай сұрақтар қарастырылады.
Оушыларға тақырыпты ашу үшін сұрақтар қойылады.
.
1. Қолданбалы есеп дегеніміз не?
2. Қолданбалы есептерді компьютерде және
қолмен орындаудың артықшылықтары неде
Дескриптор:
-
Қолданбалы есеп ұғымына
анықтама береді;
Есепті шешу кезеңдерін
біледі ;
Бағалау: Смайликтер арқылы
Ойлан, жұптас, бөліс әдісі бойынша
оқушылар қарапайымнан күрделіге
қарай тапсырма орындайды.
Көмек қажет ететін оқушылар:
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Прайс парақтағы бағаларды тауар атауына сай тапсырыс
беру кестесіне автоматты түрде қойып, тауар құнын
есептеу керек.
Дескриптор:
1. Электрон кестені қолдана алады.
2. Кіріктірілген функцияны қолдана алады.
3. Есептерді компьютерде шешу үшін мәліметтердің
әртүрлә типін біледі.
Оқушылардың басым бөлігі сабақтың мақсатына
байланысты тапсырма орындайды.
1. Кітап дүкенінде әрбір беті орта есеппен 2000
белгіден тұратын 120 беттік 200 журнал және беті
3000 белгіден тұратын 300 беттік 500 кітап бар.
Сұрақ: Кітап дүкенінде қанша ақпарат бар. Егер
ақпарат көлемі 3 млрд – тан астам болса, интернет
дүкенін ашу, кері жағдайда ашпау.
Дескриптор:
1. Есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды
қолдана алады.
2. Қолданбалы есептерді компьютерде шешу
үшінмәліметтердің әртүрлі типін қолданады.
3. Мәліметтердің әр тұрлі типі мен форматын
ажыратады.
Кейбір оқушылар сабақтың мақсатына жету үшін
бойынша тапсырма орындайды.
1. Тік бұрыш диагональі 16см тең және
қабырғасымен 300 бұрыш жасайды. Кірістірілген
функцияны пайдалана отырып, тік төртбұрыштың
ауданын табады
Дескриптор:
1. электронды кестеде қолданбалы есептерді шешу
үшін қолданылатын функцияларын қолданады;
2. функция формулаларының аргументтерін
жазады.
3. Дұрыс кіріктірілген функцияның әртүрлі типтерін
талдап, есепті шешеді
Қалыптастырушы бағалау:
Топтар арасында жұмыс смайликтер арқылы
бір-бірін бағалайды.
Сабақтың
соңы
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:
-Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын
Үй
тапсырмас
ы
Қолданбалы есептерді шешу
Жиналаған
фишкалард
ы санайдыбағалау
жүргізеді
Плакат
/слайд/
«Күйкен жалпы білім беретін мектеп» КММ-нің
Информатика пәні мұғалімі
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы
ҚОЛДАНБАЛЫ ЕСЕПТЕРДІ ШЕШУ
(Ашық сабақ)
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
8.2.2.3- электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде
кіріктірілген функцияларды қолдану
8.2.2.1- электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі
типі мен форматын қолдану
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
электронды кестені қолдана отырып, есептерді шешуде кірітірілген
функцияларды қолдана алу.
Көптеген оқушылар:
Қолданбалы есептерді компьютерде шешу үшін мәліметтердің әр түрлі
типі мен форматын қолдану
Кейбір оқушылар:
Күрделі мазмұндағы қолданбалы есептерді компьютерде кіріктірілген
функцияларды пайдаланып шешу.
Сабақтың барысы:
Сабақтың
кезені/
уақыт
Сабақтың
басы
Педагогтың әрекеті
Оқушыны
ң әрекеті
Өткен тақырып бойынша сұрақтар беріп, осы
сабақпен логикалық көпір құру.
1.Мұғалімм
ен
амандасады.
2.Сабақтың
тақырыбын
дәптерге
жазады.
Сабақтың
мақсаттары
мен
танысады.
3.Оқушыла
р шеңбер
құрады.
Шаттық шеңбер құрып, сыныпта психологиялық
ахуал қалыптастастырып «Маған ұнайды» әдісі
арқылы оқушылар бір біріне жақсы қасиеттерін атап
шығып топқа бөлінеді.
«Конверт сұрақ» арқылы үй тапсырмасын пысықтау.
Конвертке түрлі түсті қағазға жазылған сұрақтарға
жауап береді және сол түстер арқылы
сынып
Бағалау
Ресурстар
Стикер
математикалық және статистикалық функциялар 4.Өзара
талқылап,
бойынша 2 топқа бөлінеді.
ойларымен
1 топ - "логикалық функциялар"
бөлісіп,
2 топ – "математкалық функциялар"
1. Excel электрондық кестесінің функциялары
дегеніміз не?
2. СРЗНАЧ()функциясы...
3. МИН() функцяс...
4. СУММ() функциясы...
5. Excel электрондық кестесінің функциялары
категориялары:
6. Кірістірілген математикалық функцияны
пайдалану алгоритмі.
стикерге
ортақ
ойларын
жазады,
пікірлерін
қорғайды.
Сабақтың тақырыбын жариялаймын. EXCEL
электрон кестесі тақырыбы бойынша білгенді еске
түсіру. Оқушылармен бірге сабақтың мақсаттарын
және сабақ соңында күтілетін нәтижені анықтаймыз.
Қалыптастырушы бағалау:
Басбармақ әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырып. Қолданбалы есептерді шешу
«Домино»
әдісі
бойынша
құрылған
фигура
элементтерінен
анықтамаларды
тауып,
құрайды.
Қарапайымнан күрделіге қарай сұрақтар қарастырылады.
Оушыларға тақырыпты ашу үшін сұрақтар қойылады.
.
1. Қолданбалы есеп дегеніміз не?
2. Қолданбалы есептерді компьютерде және
қолмен орындаудың артықшылықтары неде
Дескриптор:
-
Қолданбалы есеп ұғымына
анықтама береді;
Есепті шешу кезеңдерін
біледі ;
Бағалау: Смайликтер арқылы
Ойлан, жұптас, бөліс әдісі бойынша
оқушылар қарапайымнан күрделіге
қарай тапсырма орындайды.
Көмек қажет ететін оқушылар:
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Прайс парақтағы бағаларды тауар атауына сай тапсырыс
беру кестесіне автоматты түрде қойып, тауар құнын
есептеу керек.
Дескриптор:
1. Электрон кестені қолдана алады.
2. Кіріктірілген функцияны қолдана алады.
3. Есептерді компьютерде шешу үшін мәліметтердің
әртүрлә типін біледі.
Оқушылардың басым бөлігі сабақтың мақсатына
байланысты тапсырма орындайды.
1. Кітап дүкенінде әрбір беті орта есеппен 2000
белгіден тұратын 120 беттік 200 журнал және беті
3000 белгіден тұратын 300 беттік 500 кітап бар.
Сұрақ: Кітап дүкенінде қанша ақпарат бар. Егер
ақпарат көлемі 3 млрд – тан астам болса, интернет
дүкенін ашу, кері жағдайда ашпау.
Дескриптор:
1. Есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды
қолдана алады.
2. Қолданбалы есептерді компьютерде шешу
үшінмәліметтердің әртүрлі типін қолданады.
3. Мәліметтердің әр тұрлі типі мен форматын
ажыратады.
Кейбір оқушылар сабақтың мақсатына жету үшін
бойынша тапсырма орындайды.
1. Тік бұрыш диагональі 16см тең және
қабырғасымен 300 бұрыш жасайды. Кірістірілген
функцияны пайдалана отырып, тік төртбұрыштың
ауданын табады
Дескриптор:
1. электронды кестеде қолданбалы есептерді шешу
үшін қолданылатын функцияларын қолданады;
2. функция формулаларының аргументтерін
жазады.
3. Дұрыс кіріктірілген функцияның әртүрлі типтерін
талдап, есепті шешеді
Қалыптастырушы бағалау:
Топтар арасында жұмыс смайликтер арқылы
бір-бірін бағалайды.
Сабақтың
соңы
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:
-Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын
Үй
тапсырмас
ы
Қолданбалы есептерді шешу
Жиналаған
фишкалард
ы санайдыбағалау
жүргізеді
Плакат
/слайд/
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
11.04.2022
449
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













