|
Күні: 28.10.2020 ж Бөлім атауы |
Мектеп: Ғани Мұратбаев атындағы шағын жинақты жалпы орта мектебі Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Амирешова Айжан Зейловна |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қонақ күту дәстүрі |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты: |
5.2.1.1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау. 5.3.5.1.Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсініп,анықтайды.Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
- мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсініп,анықтайды. - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырады - жинақы мәтін жазу. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындай алады: мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Отбасы, мереке, қонақ, мейман |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Қонақ келсе, құт келер. Қонақ - қойдан жуас. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Не себепті ... деп ойлайсыз? сөздер көп түрлі мағына береді |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Ишара: Қош келдіңіз! Төрлетіңіз... |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Отбасы құндылықтары, отбасы тәрбиесінің дұрыс берілуі, қонақ күту мәдениетін қастерлеуге жетелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті, музыка, шешендік сөз, информатика |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Қолдану және талдау, жоғары |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
«Тұсау кесу» туралы. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар - ланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. а) оқушылармен сәлемдесу; ә) оқушыларды түгелдеу. «Отбасы», «Мереке», «Қонақ» болып топтасады. «Ашық микрофон» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұраймын. (жеке жұмыс)
|
слайд |
||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 30 минут |
1 тапсырма. «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі.Мәтін мазмұнын оқып, негізгі, қосымша ақпаратты анықтайды. Қонақ күту Қонақ күту – қазақ халқының салт-дәстүрінің бірі. Келген қонаққа қонақжайлылық көрсету мәдениеттің, адамгершіліктің, сыйластықтың белгісі. Қазақ халқы – ежелден қонақ десе ішкен асын жерге қоятын халық. Оның үстіне қазақта «қырықтың бірі қыдыр», «қонақты қусаң- ырысың қашады", «Қонақ келсе қой егіз табады» деген мақалдар бар. Қонақтың түрлері: Қыдырма, қылтима, құдайы қонақ, т.б. Қонақ арнайы шақырумен де, шақырусыз да келеді. Келген қонақты жылы шыраймен қарсы алу керек. Арнайы шақырған қонақты үйге жақындағанда күтіп алу керек.. Амандасып, жол сілтеп үйге шақырған. Әр қазақ қонаққа төрден орын беріп, дастарқан басына шақырады. Келген қонақтармен жөн сұрасқаннан кейін үй иесі ең алдымен сусын, қымыз - қымыран ұсынған. Әлдебір себептермен кешігіп келетіндер де болады. «Неге кешіктің?» деп сөкпеген қазақпыз. Кешіккенге тиісті сыбағасын сақтап қойған. |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Қонаққа сынық ыдыспен ас бермеген. Үлкен кісілерге ас берерде сол үйдің жасы кіші балалары қонақтардың қолына су құйған. Қонақтардың жасы мен құрметіне қарай мүшелі табақтар тартылады. Тамақтан соң асқа бата береді. Қонақтың талап-тілегін орындап, сый-құрмет көрсетіп, шығарып салған.
Дискриптор:
ҚБ: «Бас бармақ» арқылы бір-бірін бағалау. 2 тапсырма. «Сипаттамалы жазба» әдісі. Оқылым мәтіні бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. Дискриптор:
ҚБ. «Басбармақ» әдісі «Кім жылдам?» әдісі (ауызша) Қонақтың қандай түрлері бар?
|
Кеспе қағаздар
дәптер |
||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы 5 минут |
Кері
байланыс Үйге тапсырма:қонақ, қонақжайлылық туралы төрт, бес мақал-мәтелдер жазып, ішінен ықпалдың түрлерін табады
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушыны білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарлаған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға) 1. 2. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты) 1. 2. Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1. 2. |
||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қонақ күту дәстүрі
Қонақ күту дәстүрі
|
Күні: 28.10.2020 ж Бөлім атауы |
Мектеп: Ғани Мұратбаев атындағы шағын жинақты жалпы орта мектебі Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Амирешова Айжан Зейловна |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қонақ күту дәстүрі |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты: |
5.2.1.1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау. 5.3.5.1.Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсініп,анықтайды.Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
- мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсініп,анықтайды. - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырады - жинақы мәтін жазу. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындай алады: мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Отбасы, мереке, қонақ, мейман |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Қонақ келсе, құт келер. Қонақ - қойдан жуас. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Не себепті ... деп ойлайсыз? сөздер көп түрлі мағына береді |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Ишара: Қош келдіңіз! Төрлетіңіз... |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Отбасы құндылықтары, отбасы тәрбиесінің дұрыс берілуі, қонақ күту мәдениетін қастерлеуге жетелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті, музыка, шешендік сөз, информатика |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Қолдану және талдау, жоғары |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
«Тұсау кесу» туралы. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар - ланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. а) оқушылармен сәлемдесу; ә) оқушыларды түгелдеу. «Отбасы», «Мереке», «Қонақ» болып топтасады. «Ашық микрофон» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұраймын. (жеке жұмыс)
|
слайд |
||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 30 минут |
1 тапсырма. «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі.Мәтін мазмұнын оқып, негізгі, қосымша ақпаратты анықтайды. Қонақ күту Қонақ күту – қазақ халқының салт-дәстүрінің бірі. Келген қонаққа қонақжайлылық көрсету мәдениеттің, адамгершіліктің, сыйластықтың белгісі. Қазақ халқы – ежелден қонақ десе ішкен асын жерге қоятын халық. Оның үстіне қазақта «қырықтың бірі қыдыр», «қонақты қусаң- ырысың қашады", «Қонақ келсе қой егіз табады» деген мақалдар бар. Қонақтың түрлері: Қыдырма, қылтима, құдайы қонақ, т.б. Қонақ арнайы шақырумен де, шақырусыз да келеді. Келген қонақты жылы шыраймен қарсы алу керек. Арнайы шақырған қонақты үйге жақындағанда күтіп алу керек.. Амандасып, жол сілтеп үйге шақырған. Әр қазақ қонаққа төрден орын беріп, дастарқан басына шақырады. Келген қонақтармен жөн сұрасқаннан кейін үй иесі ең алдымен сусын, қымыз - қымыран ұсынған. Әлдебір себептермен кешігіп келетіндер де болады. «Неге кешіктің?» деп сөкпеген қазақпыз. Кешіккенге тиісті сыбағасын сақтап қойған. |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Қонаққа сынық ыдыспен ас бермеген. Үлкен кісілерге ас берерде сол үйдің жасы кіші балалары қонақтардың қолына су құйған. Қонақтардың жасы мен құрметіне қарай мүшелі табақтар тартылады. Тамақтан соң асқа бата береді. Қонақтың талап-тілегін орындап, сый-құрмет көрсетіп, шығарып салған.
Дискриптор:
ҚБ: «Бас бармақ» арқылы бір-бірін бағалау. 2 тапсырма. «Сипаттамалы жазба» әдісі. Оқылым мәтіні бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. Дискриптор:
ҚБ. «Басбармақ» әдісі «Кім жылдам?» әдісі (ауызша) Қонақтың қандай түрлері бар?
|
Кеспе қағаздар
дәптер |
||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы 5 минут |
Кері
байланыс Үйге тапсырма:қонақ, қонақжайлылық туралы төрт, бес мақал-мәтелдер жазып, ішінен ықпалдың түрлерін табады
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушыны білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарлаған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға) 1. 2. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты) 1. 2. Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1. 2. |
||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














