Оқу ісінің меңгерушісі:
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
|
Сабақтың атауы |
Қонақүйде |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу
|
Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
|
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Шығармашылық тапсырма. 1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру 2-топ Топтастыру 3-топ Семантикалық карта Дәптермен жұмыс Сөздік жұмысы |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
6-тапсырма |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қонақ үйде
Қонақ үйде
Оқу ісінің меңгерушісі:
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
|
Сабақтың атауы |
Қонақүйде |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу
|
Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
|
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Шығармашылық тапсырма. 1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру 2-топ Топтастыру 3-топ Семантикалық карта Дәптермен жұмыс Сөздік жұмысы |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
6-тапсырма |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
шағым қалдыра аласыз














