Сабақ тақырыбы: Н. Әлімқұлов. Қоңырау. | Мектеп: |
Күні : | Мұғалім: |
СЫНЫП: 3 «Ә»сынып | Қатысқандар саны:
| Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Автор туралы мәлімет алады, өлеңнің мазмұнын, негізгі идеясын ұғынады. Тақырыпты түсінеді. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Өлең мазмұнын өмірмен байланыстыра әңгімелеуге үйренеді. |
| Оқушылардың басым бөлігі:. |
| Өлеңді мәнерлеп оқуға үйренеді. |
| Кейбір оқушылар |
| Білім керек бәріне өлеңін жаттап алады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар: Автор туралы мәлімет алады, өлеңнің мазмұнын, негізгі идеясын ұғынады.. |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| Білім керек бәріне. Фариза Оңғарсынова. |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| Н. Әлімқұлов кім? |
| Қандай шығармаларын білесіңдер? |
|
|
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Дәптермен жұмыс. |
Алдыңғы тақырып | 2-сыныпта өткенді қайталау. |
Жоспар : |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығұлар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Қалыптастырушы бағалау |
|
Басталуы | І.Ұйымдастыру кезеңіа) Оқушылармен сәлемдесу;б) оқушыларды түгендеу;в) жұмыс орнының сабаққа дайындығын тексеру; г) оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Топқа бөлу.
2. Қызығушылықты ояту: Топтастыру«Н. Әлімқұлов»
«Білікті тізбек» ойыны |
Психологиялық ахуалды қалыптастыру №5. Сергіту сәті Әлқисса Оқушылармен бірге аталған биді билейміз.Шарлардың түстері бойынша:КүлгінКогілдірЖасыл
Оқушылар «Білім» сөзіне тиісті мағлұматтарды жазады.
«Ыстық орындық» әдісі арқылы оқушылар кезек-кезек білім туралы білетін білімдерімен бөліседі. |
Тапсырманы орындаған әр оқушыға тәтті кәмпит беріп отырамын. |
Сергіту сәті Әлқисса видео.
Тәтті кәмпиттер үлестіру.
|
Ортасы | Оқушылар оқулықты ашып, Н. Әлімқұловтың «Қоңырау» өлеңін іштейоқиды.Сатылай -кешенді талдауӨлеңді оқып, мазмұнын түсіну және әр шумаққа ат қою тапсырылады.Сонымен өлең мазмұны бойынша жоспар шығады.Жоспардың қалай шыққандығын байқатып, оны құрастырудағыоқушылардың жұмыстары талданады.Қосымша мәлімет.Қоңырау — металдан жасалған, дыбыс шығаратын аспап. Ол көбінесе қоладан құйылатын болған. Қоңыраудың ішінде тілі бар. Қоңырау қозғалган кезде дыбыс шығарады. Ресей жерінде қоңырау құятын көптеген зауыттар бар. Ерте заманнан осы күнге дейін шіркеуге шақыру үшін қоңырау даусы пайдаланылып келеді.Көне Қытайда қоңырау құю дәстүрі болған. Ал жапон, кәріс шеберлері бұл өнерді қытайлардан үйренген. Қытайлықтар қоңырау соғу арқылы күннің шығуы мен батуын білдірген және оқыс оқиғаларга белгі беретін болған.— Алғашқы қоңырау мерекесі мен алтын күз мерекесінің қандай байланысы бар? |
Мәтінді оқыған, талдаған және сұраққа жауап берген оқушыға тәтті кәмпит беріп отырамын. |
Тәтті кәмпиттер үлестіру.
|
Оқулықпен жұмыс. |
«Әлемді шарлау»
1.Қоңыраудың маған әсері2.Өлеңдегі негізгі ой3.Білім не үшін керек?Тақырыптарында мәліметтер жазады.Бугінгі мерекелік сәтті қысқаша сипаттап, тақтада өздері жазған тіркестерді пайдаланып, өлеңмен байланыстыра отырып эссе жазу | Қабырғаға плакаттар ілінеді. Оқушылар берілген тақырыптар бойынша білгендерін жазады.
|
Мәтінді оқыған, талдаған және сұраққа дұрыс жауап берген оқушыға тәтті кәмпит беріп отырамын. |
Тәтті кәмпиттер үлестіру.
|
Аяқталуы | Екі жақты күнделікҮйге тапсырма: Өлеңді түсініп оқы. Жаттап ал. Өлеңді қалай жалғастырар едің? Өз арманыңды қосып жаз. |
Оқушылар кестені толтырады. Қалауынша оқып береді. |
Кестені оқыған, талдаған және сұраққа дұрыс жауап берген оқушыға тәтті кәмпит беріп отырамын. |
Бағалауға арналған кәмпиттер, Екі жақты күнделік әдісі. |
Қосымша ақпарат
ӘЛІМҚҰЛОВ НҰРСҰЛТАН(1928–1982)14 наурызда Алматы облысының Қаскелең қаласында туған. 1950 жылы Қазақ Мемлекеттік университетінің филология факультетін бітірген. Көп жылдар бойы республикалық, облыстық газет редакцияларында, Қазақ радиосында, баспаларда қызмет істеген. 1957 жылдан бірыңғай шығармашылық қызметпен айналысты. Халыққа кең тараған тамаша ән мәтіндерінің авторы, осы тақырыпта жарияланған түрлі бәйгелердің бірнеше дүркін жүлдегері болды. «Оңтүстікте ақ мақта» әнінің сөзі үшін оған республикалық Жамбыл атындағы сыйлық берілген.Шығармалары: Барабаншы қоян. Балаларға арналған өлеңдер. А., «Жалын», 1976; Баспалдақтар. Өлеңдер. А., «Жалын», 1982; Таң самалы. Ән өлеңдері. А., «Өнер», 1984. |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіру қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйреткенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылықтардағы байланыс
|
Дарынды балаларға арналған тапсырмалар | Үлгерімі төмен балаларға арналған тапсырмалар |
|
|
Екі жақты күнделік әдісі арқылы терең ойлап, көркем жаза білетін оқушыны анықтауға болады. | «Әлемді шарлау» әдісі арқылы топтағы оқушылар бір-біріне көмек көрсетеді. | Әр оқушының жинаған кәмпиттерін санату. Өзіне талдату. Немесе өз бағаңа қанағаттанасың ба? деген сияқты сұрақтар қоямын. | Дүниетану (қоршаған орта), музыка. |
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
|
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
| |
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Екі жақты күнделік.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?
|