Қоректік тізбек

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қоректік тізбек

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпқа арналған жаңартылған білім бойынша сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚМЖ

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Биосфера, экожүйе, популяция

Пәні: Биология

Мектеп:«Т.Жароков атындағы жалпы білім беретін орта мектебі»


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Гатауова Жулдыз Ербулатовна

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Қоректік тізбек


Осы сабақтың көмегімен қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.3.1.3 Қоректіктізбектержәнеқоректікторлардықұрастыру.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушы:

Табиғи қоректік тізбектегі экологиялық топтардың аталуынбілу, анықтама беру


Көпшілік оқушы:

Қоректік тізбектер және қоректік тордағы жануарлардың қоректену топтарын ажырату.

Кейбір оқушы:

Қоректік тордағы тізбектің үзілу кезіндегі жағдайын талдау.

Бағалау критерийлері

  • Табиғи қоректік тізбектерді салыстырады.

  • Қоректік тізбектерді құрастырады


Тілдік мақсат

Пән лексикасы және терминология:

Продуценттер, консументтер, редуценттер, паразиттер, сапрофиттер, қоректік тізбек, қоректік тор

Диолог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

  1. Өсімдікқоректілерге қандай жануарлар жатады?

  2. Жыртқыштар деп қандай жануарларды атаймыз?

  3. Табиғатта тірі ағзалардың қоректенуінің қандай маңызы бар ?

  4. Ұсақ ағзалар немен қоректенеді?

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» Зайырлы қоғам және жоғары руханият. Денсаулық сақтау және мәдениеттің ұлттық жүйесін табысты дамыту. Дені саудың, жаны сау.

Тақырып бойынша алдыңғы білім

7.3.1.2 Табиғи қоректік тізбектерді салыстыру. Оқушылар табиғаттағы қоректік тізбектің үздіксіз жүруі, табиғаттағы тепе- теңдікдікті сақтау мақсатында болатын үдеріс екенін біледі.

Пәнаралық байланыс

Экология- экологиялық пирамида

География- дала экожүйесі


Жоспар

Сабақтың

кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурсы

Сабақтың басы




3 мин








7 мин






  1. Сыныпқа қолайлы ахуал қалыптастыру мақсатында психологиялық тренинг өткіземін.


  1. Ұжымдық орта құруда шеңберге тұрып «3 тілде амандасу»сергіту сәті болады, кейін оқушылар бір –біріне тілек айтады.



«Суреттер таңдау»әдісімен топқа бөленеді.

«Анықтама» кабинеті

Барлық оқушыға

Продуценттер, Консументтер, Редуценттер деген терминдерге:

  1. Анықтама береді.

  2. Мысал келтіреді.

  3. Айырмашылығын сипаттайды.

Қалыптастырушы бағалау:мадақтау сөздер.





Суреттер





Қалыптастырушы бағалау жиынтығы







Сабақтың ортасы


2 мин






15 мин
























15 мин
























«Суретті сөйлету» - суретке ат қойып, жаңа сабақты ашады.

  • Суретке ат қойыңдар

Мақсаты: Қоректіктізбектержәнеқоректікторлардықұрастыру.

«Ойлан.Жұптас.Бөліс.» әдіс арқылы жаңанымеңгеру

Барлық оқушы мәтінмен танысады, жұппен талдайды, түсіндіреді.

  1. Тапсырма. «Сематикалық карта» мәтінге байланысты кестені орындайды.

Жануар- лардың қоректенутоптары

Тірі ағзалар

Өсімдік-қоректі жануарлар

Жыртқыш жануарлар

Паразиттер

Бит




Біте




Бүркіт




Шегіртке




Сусар




Қоян




Бағалау критерийі

  1. Мәтінмен танысып, материалды талдай алады.

  2. Жұппен бір –біріне түсіндіре біледі.

  3. Қоректенудегі ерекшеліктерді ажырата алады.

  4. Тірі ағзалардың қоректік топтарын ажыратады, сематикалық картаны толтырады.

Қ.Б. Жұптар бір-біріне жағымды смайликтер беріп, жаңа сабақты түсінуін бағалады.


«Тізбектеу» әдісі

Барлықоқушыға табиғиэкожүйелердіңқоректіктізбегіұсынылды.

3 Тапсырма. (а) Суреттегіағзалар арасына тиістібағыттанұсқадақойып,бірнешеқоректіктізбекқұрыңыз.



1


2


3

(б) Қоректіктізбектер арасындағыайырмашылықтарын анықтап, себебінтүсіндіріңіз.

Дескриптор.

-Суреттегіағзалар арасына тиістібағыттанұсқақойып,бірнешеқоректіктізбекқұрастыруын анықтайды.

Қ.Б. мадақтау сөздер айту

- Суреттен бірнешеқоректіктізбекқұрады. Көпшілік оқушылар қ.б. қолпаштау

Кейбір оқушылар:

- Қоректіктізбектерарасындағыайырмашылықтарды анықтайды, себебінтүсіндіреді.

Қ.Б. жұлдызша тарату

«Проблемалық сұрақ»

4.Тапсырма. Қоректік тордағы қоректік тізбек үзілгенде орнайтын жағдайды тұжырымдау

Қ.Б. от шашу


Суреттер




7 сынып оқулығы








Сематикалық кесте









Смайликтер













Суреттер


















Сабақтың соңы


3 мин



«Табыс сатысы» әдісі

1-баспалдағы Мен ... Білемін

2-баспалдағы Мен ... Түсінемін

3-баспалдағы Мен ... Жасай аламын





Кәдімгі сатының суреті



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?



Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?








Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы








Барлық оқушылар:«Анықтама» кабинетіәдісі арқылы табиғи қоректік тізбектегі экологиялық топтардың орынын анықтайды.



Көпшілік оқушылар:«Ойлан.Жұптас.Бөліс.»,«Тізбектеу» әдістері қолданып, қоректік тізбектер және қоректік тордағы жануарлардың қоректену топтарын ажыратады.












Кейбір оқушылар:

«Проблемалық сұрақ»әдісі арқылы тапсырма орындау кезінде қоректік тордағы тізбектің үзілу кезіндегі жағдайын талдайды.




Үй тапсырмасын пысықтауда «Анықтама» кабинетіәдісі арқылы ҚБ мадақтау сөздермен бағалаймын.











«Ойлан.Жұптас.Бөліс» әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгертуде бағалау критерийі қойып, ҚБ жұптар смайлик беру арқылы бағалайды.

«Тізбектеу» әдісінде дескрипторменбағалаймын.

-Барлық оқушылар бірінші дескрипторға толық жауап берсе, Қ.Б. мадақтау сөздер айтып бағалаймын.

-Көпшілік оқушылар екі дескрипторға жақсы жауап берсе, қ.б. қолпаштап бағалаймын.

- Кейбір оқушылар барлығына толық жауап берсе,қ.б.жұлдызша таратумен бағалаймын.







«Проблемалық сұрақ» әдісі арқылы кейбір оқушыларды қ.б. от шашумен бағалаймын.


Жануарларды қорғауда қауіпсіздікті сақтау





Дескриптор



Білімалушы







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.11.2018
1398
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі