Сабақ: 4-бөлім. Қазақстан қорықтары4-бөлімше. Қорғалжыңмемлекеттік табиғи қорығы | Мектеп: №166 лицей КММ
|
Күні: 07.03.2018 | Мұғалімнің аты-жөні: Шерібай Құралай Бахтиярқызы |
Cынып: 6 (Т2) | Қатысқандар: 12 | Қатыспағандар: 0 |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 6.1.1.1.тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау;6.2.1.1. тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу |
Сабақ мақсаттары(Бағалау критерийі) | Барлық оқушылар орындай алады: мәтіннен тірек сөздерді тауып, тақырыбын болжай алады, тура және ауыспалы мағынадағы сөздердің мағынасын түсінеді. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырып пен көтерілетін мәселені болжап, тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдана отырып, ойын әсерлі жеткізеді. |
| Кейбір оқушылар орындай алады: мәтіндегі көтерілетін мәселені болжап, тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану негізінде ойын әсерлі, мазмұнды жеткізе алады. |
Ойлау дағдыларының деңгейлері | Білу мен түсіну.Жоғары деңгей дағдылары |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдап, бейнежазбаны көріп, тыңдау арқылы сабақ тақырыбын болжайды. |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: алуан, мекендейді,сирек кездесетін, қоқиқаз, су қоймасы. |
| Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Ақмола облысы, Қорғалжын көлі, маңызы бар, сирек кездесетін, ғылыми-зерттеу жұмыстар. |
| Талқылауға арналған сұрақтар:Қорғалжын қорығында қандай құстар мекендейді?Олар неліктен қорғауға алынған? |
| Не себепті …. деп ойлайсыз?Не себепті қорғауға алынған? |
| ишара: |
Алдыңғы оқу: | «Алматы мемлекеттік табиғи қорығы» 6.1.1.1. 6.3.4.1. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар
|
Басы 10 минут | Ұ«Көңіл күйді анықтау» жаттығуы бойынша оқушылармен амандасу, түгелдеу.«Серпілген сауал» әдісі Бағалау критерийіСұрақтарға жауап береді, алдыңғы оқуды нақтылайды.1-тапсырма. Берілген сұрақтарға ашық жауап беріп, тақырыпты тұжырымда.Сұрақтар:Қандай қорықтар туралы білеміз? ...................................................Барсакелмес қорығы қай өңірде орналасқан?........................................................1964 жылықұрылған қай қорық?.........................................................Қай қорық Оңтүстік Қазақстан облысында орналасқан? ...................................................Ақсу-Жабағылы қорығының символы не?.........................................................Тағы қандай қорықтар бар?....................................................Дескриптор:-сұрақтарға нақты жауап береді;-тақырыпты тұжырымдайды.Қалыптастырушы бағалау: мұғалім «Неге? Қалай? Қайтіп?» деген қосымша нақтылау сұрақтарын қояды.Кері байланыс: алдыңғы оқу бойынша қиындық келтірген сұрақтар болды ма? Неліктен?«Тізбектер» әдісі бойынша сыныпты топқа бөлу. |
Слайд «Қорықтар» |
Ортасы 20 минут
| ТБағалау критерийі1.Берілген жаңа сөздерді дұрыс түсініп, лайықты жауап береді.2.Орфоэпиялық нормаға сәйкес дыбыстайды. «Прожектор моделі» әдісі арқылы жаңа сөздер, сөз тіркестерімен танысады. 2-тапсырма. Жаңа сөздер: алуан, мекендейді,сирек кездесетін, қоқиқаз, су қоймасы, қол тимеген, түрен түспеген.Дескриптор:-берілген сөздерді дұрыс түсінді;-орфоэпиялық нормаға сәйкес дыбыстады;-мазмұнын білді.Қалыптастырушы бағалау: Топтар бірін-бірі бағалайды. (Әр топқа критерийлер жазылған бағалау парақшасы)Кері байланыс: «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы: -Сенің ойыңша ең жақсы топтық жұмыс кімдердікі, сенің қосарың бар ма?-деген сауалға қысқаша жауап береді.
Ж Бағалау критерийі1.Мәтінді тыңдайды.2.Тірек сөздерді анықтайды.3.Мәтіннің тақырыбын айтады, болжайды.3-тапсырма. Мәтінді мұқият тыңда. «Түртіп алу» әдісі бойынша мәтінмен жұмыс.Қорғалжың қорығы1968 жылы құрылған қорық Ақмола облысының 259 мың гектар жерін алып жатыр. Оған тың даланың (38 мың гектар) қол тимеген, түрен түспеген жерлері, сондай-ақ Қорғалжың және Теңіз (199 мың гектар) көлдері кіреді. Бұл жерлер дүниежүзілік маңызы бар су қоймасы мен жайылымдар тізіміне енгізілген. Сүткоректілердің 41 түрі, құстардың 299 түрі, балықтың 14 түрі, өсімдіктің 343 түрі кездеседі. Олар: суыр, су егеуқұйрығы, қосаяқтар және басқалар. Қорғалжың көлінің қамыс нуларында қабандар мекендейді. Құстың 120 түрі ұя салады. Көл жиегінің қара суларында үйрек, қаз және басқа суда жүзетін құстар сансыз көп. Теңіз көлінде мыңдаған қоқиқаз ұя салады. Бұл дүние жүзінде сирек кездесетін, ең солтүстікке ұя салатын құс. Теңіз-Қорғалжың көлдеріне көктем кезінде көптеген су құстары жиналады. Осының арқасында бұл қорық дүние жүзіне әйгілі болып отыр.Дескриптор:-мәтіндегі негізгі ақпаратты түсінеді;-жаңа ақпаратты қабылдайды.Қалыптастырушы бағалау: «Бір минуттық эссе» әдісі. (Оқушының бір-бірінен ақпарат алу дағдысын қалыптастыру)Кері байланыс: мәтіннен түсінгендерін дәлелдеп, қорытып кері байланыс береді.
Ұ Бағалау критерийі1.Бейнебаянды мұқият көреді.2.Тиімді тыңдалым жүреді.4-тапсырма. Бейнебаяннан Қорғалжын мемлекеттік қорығы туралы мәліметтерді мұқият тыңда.Дескриптор:-зейін қойып тыңдайды;-бейнебаянды көру, тыңдау арқылы ой түйеді. Қалыптастырушы бағалау: ТКО әдісі (тыңдау – көру – орындау)Кері байланыс: Қандай әсер алдыңдар?ЖЖ Бағалау критерийі1.Сұрақты дұрыс таңдайды.2.Ойланып жауап береді.«Тікелей радиоэфир» тәсілі 5-тапсырма. Мәтінге қатысты бірнеше сұраққа жауап бер. -«Қорғалжың» қорығы қашан құрылған?- ..........................................-Қорықтың көлемі қандай?- .........................................- Қорықта қандай құстар кездеседі?-.......................................- Қорық аумағында қандай көлдер бар?-.............................Дескриптор:-сұрақты дұрыс қоя алады.-ой түйіндейді. Қалыптастырушы бағалау: бірін-бірі бағалайды. (барлық критерий жазылған бағалау парақшасы)Кері байланыс: «Өте жақсы», «Жақсы», «Дегенмен, сұраққа толық жауап беруге дағдылан»
|
https//translate.google.com.
Бәйшешек оқулығы,121-бет
Бейнебаян https:// Youtu be
|
Соңы10 минут
| Т Бағалау критерийіСөздердің тура немесе ауыспалы мағынасын ажыратады.«Ойлан, бөліс» әдісі 6-тапсырма. Мәтіндегі қою әріппен берілген сөздердің тура немесе ауыспалы мағынада тұрғанын анықта. Дескриптор:-тура мағына мен ауыспалы мағынаны айыра біледі.Қалыптастырушы бағалау:«Гүлдер және жапырақтар» әдісі арқылы оқушылардың алған ақпараттары мен көңіл, ұсынысын білу.Қызыл гүл– тапсырма өте қызықты.Сары гүл– егер... онда тіпті қызықты болар еді.Жапырақтар– өйткені , менің ... болмады. Кері байланыс:«Сен жетістіктерге жетудесің!», «Нақтылық жетіспейді. Сен мұны бұдан жақсы жасай аласың».«Рефлексия пирамидасы» әдісі бойынша оқушылармен рефлексия жүргізу
|
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
| Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). |
| | |
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
|