Сабақтың
басталуы
5
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі (5
минут)
-
Оқушылармен амандасу,
қатысушыларды түгендеу.
-
Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарымен
таныстыру.
-
Топқа бөлу: Қорқыт атаның күйлерінің
аттары жазылған парақшалар арқылы топқа бөлу (мысалы: «Ұшардың
ұлуы», «Елім-ай», «Желмая»).
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын айқындайды.
Оқушылар
Қорқыт
атаның күйлерінің аттары жазылған парақшалар арқылы топқа
бөлінеді
|
Ауызша мадақтау
арқылы бағалау Жарайсың! Тамаша!
Керемет!
|
Оқулық
8-сынып
|
Сабақтың
ортасы
10 минут
10 минут
10 минут
|
Ой түрткі
-
Қорқыт атаның шығармашылығы
туралы кіріспе, оның ұлттық мәдениеттегі рөлі туралы қысқаша
ақпарат беру.
-
Сұрақтар қою арқылы сабақтың негізгі
идеясын талқылау:
-
Тапсырма: Әр топ Қорқыт атаның белгілі бір күйін
алып, оның ұлттық мүдде тұрғысынан алатын орнын талқылау.
Әр топқа
күйдің мазмұнын қысқаша баяндап, оның ұлттық мүддеге қатысты
идеясын анықтау тапсырмасы беріледі.
Тапсырма 1: Талдау
жұмысы
Тапсырма 2: Күй тыңдау және
пікірлесу
|
Оқушылар
сұрақтар арқылы сабақтың негізгі
идеясын талқылайды
Әр топ
Қорқыт атаның белгілі бір күйін алып, оның ұлттық мүдде тұрғысынан
алатын орнын талқылайды
Топ мүшелері өз
жұмыстарын сынып алдында қорғайды
Тыңдалған күйден кейін
оқушылар ұлттық мүддеге қатысты қандай ойлар туындағанын
талқылайды.
Пікірлесу барысында
оқушылар күйдің ішкі мазмұны мен ұлттық сезімді қалай бейнелейтінін
талқылайды.
|
Дескриптор (3 балл)
Күйдің
мазмұнын қысқаша сипаттайды.
Күйдің
ұлттық мүддеге қатысын анықтайды.
Негізгі
идеясын дұрыс түсіндіреді.
Дескриптор (3
балл)
-
Кестеге күйдің немесе
шығарманың атауын дұрыс енгізеді.
-
Шығарманың негізгі
идеясын ұлттық мүдде тұрғысынан түсіндіреді.
-
Шығарманың пафосын анықтайды.
Дескриптор (2 балл)
Күйді тыңдап, оның мазмұнын және эмоциялық
әсерін дұрыс сипаттайды
Күйдің ұлттық мүддеге және Қорқыттың
идеяларына қатысты пікірін білдіреді.
|
Оқулық. «Қазақ
әдебиеті»
8-сынып
|
Сабақтың
аяқталуы
5 минут
|
Қорқыт атаның
шығармаларында қандай ұлттық құндылықтар
бейнеленген?
Қорқыттың күйлері
арқылы қазақ халқының қандай мәселелері көрініс
тапқан?
Қорқыт атаның
шығармалары ұлттық мүддені қалай қолдайды?
|
Сұрақтарға жауап
береді
|
Дескриптор 2
балл
Сұраққа жауап
береді
|
|
5 минут
|
«Бір минуттық рефлексия»
әдісі
1.Осы сабақтағы мен үшін ең
маңызды
ақпарат_________________________
2.Әлі де маған мына жайттар
түсініксіз_____________________
3.Бүгінгі сабақтан
түйгенім________________________
Үйге тапсырма: Қорқыт атаның шығармаларының ұлттық мүддеге
тигізген әсері жайлы эссе жазу (120-150 сөз).
|
|
|
|