Қоршаған орта

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қоршаған орта

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілері ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінде қолдану
Материалдың қысқаша нұсқасы

технологиялық картасы

Білім беру саласы: «Таным»

Бөлім: Қоршаған ортамен таныстыру 04.11.13ж

Тақырыбы: «Табиғат дегеніміз не?» _

Мақсаты: қоршаған орта, оның сұлулығы туралы мағлумат беру. Тірі табиғат туралы білімдерін кеңейту. Табиғатты аялауға тәрбиелеу.

Керекті құралдар: жыл мезгілдерінің суреттері

Сөздік жұмыс: табиғат


Әрекет

кезеңдері

Тәрбиешінің әрекеті

Балалардың әрекеті







Мотивациялық - қозғаушылық

Шаттық шеңбері

Бір – бірімізге қол беріп,

Айтамыз жақсы сөз жөн көріп.

Қалмаймыз текке іркіле,

Сыйлаймыз жылы күлкі де.


Сұрақтар қояды:

  • Қазір жылдың қай мезгілі?

  • Қыстың алдында қай мезгіл болады?

  • Қыста күн қандай?

  • Тағы қыс туралы не білесіңдер?






Қонаққа қыс келгенін хабарлайды.


Үстелді жағалай отыр.





Сұрақтарға жауап береді:

  • Қыс

  • Күз


- Суық

- Қар жауады, боран соғады.

- Күн жылынады, қар ериді, күн ұзаоады, құстар ұшып келеді


Қуана қарсы алады.









Ұйымдастыру– іздестіру


Қыс киінген қуыршақты алып кіреді.


Сұрақтар қояды:

  • Қане, келген қуыршаққа не деп айтамыз?

  • Қыс бізге жай келмепті. Сендер табиғатты қаншалықты сүйесіңдер, аялайсыңдар соны білігісі келеді. екен.

Қыс:

  • Мен балабақшаға келе жатсам бір бұзақы балалар ағаштарды сындырып жатыр. Солай істеуге бола ма?








  • Сендер қандай тағы да жақсылық істейсіңдер?



Топтағы гүлдердің шаңын сүрту керектігін, топырағын қопсыту, су қую керектігін айтады.


Сергіту сәті:

Көбелек – ау, көбелек!

Әдемісің керемет.

Гүлге барып қона қой,

Өзің де гүл бола ғой.


Қарайды



  • Сәлеметсіз бе! (амандасады)

Мұқият тыңдайды.








  • Жоқ. Ағаштарды

  • жұлмау керек,

олардың топырағын қопсытып, су қуйып қойса, олар бүршік атады, содан кейін жапырақ пайда болады.

  • Гүлзарларға гүл отырғызамыз, үнемі су қуйып тұрамыз.






Қимылдар келтіре отырып, сергиді.



Рефлексивті– түзету


Сұрақтар қояды:


  • Біз бүгін не айттық?

  • Табиғатты не істеуміз керек?



  • Біздің топта не бар?

Ол да табиғат тіршілігінің бір иесі. Оны да күту керектігін, жем беру керектігін, суын үнемі ауыстырып отыру керектігін айтады.

Сұрақтарға жауап берді:

  • Табиғат туралы

  • Күтіп ұстауымыз керек, аялай білу керек.

  • Аквариум, балықтар



Күтілетін нәтиже:

Білу керек: қоршаған орта туралы айта

Болу керек: тірі табиғат туралы мағлұмат

Істей білу керек: аквариумдағы балықтың суын ауыстыра




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.05.2018
516
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі