технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлім: Қоршаған ортамен таныстыру 04.11.13ж
Тақырыбы: «Табиғат дегеніміз не?» _
Мақсаты: қоршаған орта, оның сұлулығы туралы мағлумат беру. Тірі табиғат туралы білімдерін кеңейту. Табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Керекті құралдар: жыл мезгілдерінің суреттері
Сөздік жұмыс: табиғат
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық - қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Бір – бірімізге қол беріп, Айтамыз жақсы сөз жөн көріп. Қалмаймыз текке іркіле, Сыйлаймыз жылы күлкі де. Сұрақтар қояды:
Қонаққа қыс келгенін хабарлайды. |
Үстелді жағалай отыр. Сұрақтарға жауап береді:
- Суық - Қар жауады, боран соғады. - Күн жылынады, қар ериді, күн ұзаоады, құстар ұшып келеді Қуана қарсы алады. |
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Қыс киінген қуыршақты алып кіреді. Сұрақтар қояды:
Қыс:
Топтағы гүлдердің шаңын сүрту керектігін, топырағын қопсыту, су қую керектігін айтады. Сергіту сәті: Көбелек – ау, көбелек! Әдемісің керемет. Гүлге барып қона қой, Өзің де гүл бола ғой. |
Қарайды
Мұқият тыңдайды.
олардың топырағын қопсытып, су қуйып қойса, олар бүршік атады, содан кейін жапырақ пайда болады.
Қимылдар келтіре отырып, сергиді. |
|
Рефлексивті– түзету |
Сұрақтар қояды:
Ол да табиғат тіршілігінің бір иесі. Оны да күту керектігін, жем беру керектігін, суын үнемі ауыстырып отыру керектігін айтады. |
Сұрақтарға жауап берді:
|
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: қоршаған орта туралы айта
Болу керек: тірі табиғат туралы мағлұмат
Істей білу керек: аквариумдағы балықтың суын ауыстыра
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қоршаған орта
Қоршаған орта
технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлім: Қоршаған ортамен таныстыру 04.11.13ж
Тақырыбы: «Табиғат дегеніміз не?» _
Мақсаты: қоршаған орта, оның сұлулығы туралы мағлумат беру. Тірі табиғат туралы білімдерін кеңейту. Табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Керекті құралдар: жыл мезгілдерінің суреттері
Сөздік жұмыс: табиғат
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық - қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Бір – бірімізге қол беріп, Айтамыз жақсы сөз жөн көріп. Қалмаймыз текке іркіле, Сыйлаймыз жылы күлкі де. Сұрақтар қояды:
Қонаққа қыс келгенін хабарлайды. |
Үстелді жағалай отыр. Сұрақтарға жауап береді:
- Суық - Қар жауады, боран соғады. - Күн жылынады, қар ериді, күн ұзаоады, құстар ұшып келеді Қуана қарсы алады. |
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Қыс киінген қуыршақты алып кіреді. Сұрақтар қояды:
Қыс:
Топтағы гүлдердің шаңын сүрту керектігін, топырағын қопсыту, су қую керектігін айтады. Сергіту сәті: Көбелек – ау, көбелек! Әдемісің керемет. Гүлге барып қона қой, Өзің де гүл бола ғой. |
Қарайды
Мұқият тыңдайды.
олардың топырағын қопсытып, су қуйып қойса, олар бүршік атады, содан кейін жапырақ пайда болады.
Қимылдар келтіре отырып, сергиді. |
|
Рефлексивті– түзету |
Сұрақтар қояды:
Ол да табиғат тіршілігінің бір иесі. Оны да күту керектігін, жем беру керектігін, суын үнемі ауыстырып отыру керектігін айтады. |
Сұрақтарға жауап берді:
|
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: қоршаған орта туралы айта
Болу керек: тірі табиғат туралы мағлұмат
Істей білу керек: аквариумдағы балықтың суын ауыстыра
шағым қалдыра аласыз













