|
Сабақ: Математика
|
Мектеп: Алқаағаш негізгі мектебі |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Қоршаған ортаны өлшеу |
|||||||||
|
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: 4 |
Қатыспағандар саны: 0 |
|||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1 Геометриялық пішіндер және олардың жіктелімі 1.3 Шамалар және олардың өлшем бірліктері |
||||||||
|
Сабақтың мақсаттары
|
1.1.3.2 ** Өлшем бірліктерін пайдаланып, шамаларды өлшеу: см, дм/кг/л. 1.1.3.3 ** Ұзындық: см, дм/ масса: кг/ көлем (сыйымдылық): л/ уақыт: с. шамасы мәндерін салыстыру және шама мәндерін қосу мен алу әрекеттерін орындау. |
||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
• сыйымдылық, көлем
• салыстырыңыздар, тексеріңіздер, салыстыра отырып тексеріңіздер, көрсетіңіздер |
||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Өзара сыйластыққа тәрбиелеу. |
||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, Ғылымға кіріспе пәндерімен байланыс |
||||||||
|
Бастапқы білім |
100-ге дейін жұп, тақ сандармен, ондықтармен тура және кері санай алуы; оқуы, жазуы, бір таңбалы сандарды қосуы. |
||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы
|
Сан түзуіндегі сандар қатарын еске түсірейік. http://www.topmarks.co.uk/ordering-and-sequencing/caterpillar-ordering Оқушылар жазады, содан кейін мұғалім жазбасымен тексереді. ((Ұ) Оқушылар жұппен бір сызық бойына тұрады (қолдарында сандар жазылған карточкалар). |
https://www.youtube.com/watch?v=Vwa5zBMF_WU |
|||||||
|
Сабақтың ортасы 30 минут
|
Стандартты өлшем бірліктерін пайдалану (Т/Ж, ОТ) Оқушылармен текшелерден ғимараттың моделін құрастырып немесе инсценировка түрінде, топпен жұмыс ұйымдастыру. (Ұ)Мектепте айналадағы заттарды оқушылар салыстырады. Заттарды өлшеуге тапсырма беріледі және нәтижелерін түсіндіреді.
Оқулықпен жұмыс / 160-161- бет/
Сергіту сәті Сағат болайық. Тик-так, тик- так! Құс болып ұшайық. 1-2-3-4! Балық болып жүзейік. 1-2-3-4! Әтеш болып жүрейік. 1-2-3-4! Доп болып секірейік. 1-2-3-4!
Қалыптастырушы бағалау
|
Таразы (1кг-дық гир) немесе салмағы 1 кг-дық күріш
Сандар тізбегі, өрнектер бейнеленген парақтар
https://iqsha.ru/uprazhneniya/1-klass/sostav-chisla/
|
|||||||
|
Сабақтың соңы 2 минут
|
Қорытындылау Рефлексия
|
|
|||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||||
|
Өлшеу құралдары мен шамаларды таңдауда және өлшем жүргізуде қиналатын оқушыларға көмек көрсету.
|
Оқушылардың өлшеу құралдары мен шамаларды таңдауы және өлшем жүргізулері бағаланады. |
Сергіту сәті арқылы жүргізіледі. |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
қоршаған ортаны өлшеу
қоршаған ортаны өлшеу
|
Сабақ: Математика
|
Мектеп: Алқаағаш негізгі мектебі |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Қоршаған ортаны өлшеу |
|||||||||
|
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: 4 |
Қатыспағандар саны: 0 |
|||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1 Геометриялық пішіндер және олардың жіктелімі 1.3 Шамалар және олардың өлшем бірліктері |
||||||||
|
Сабақтың мақсаттары
|
1.1.3.2 ** Өлшем бірліктерін пайдаланып, шамаларды өлшеу: см, дм/кг/л. 1.1.3.3 ** Ұзындық: см, дм/ масса: кг/ көлем (сыйымдылық): л/ уақыт: с. шамасы мәндерін салыстыру және шама мәндерін қосу мен алу әрекеттерін орындау. |
||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
• сыйымдылық, көлем
• салыстырыңыздар, тексеріңіздер, салыстыра отырып тексеріңіздер, көрсетіңіздер |
||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Өзара сыйластыққа тәрбиелеу. |
||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, Ғылымға кіріспе пәндерімен байланыс |
||||||||
|
Бастапқы білім |
100-ге дейін жұп, тақ сандармен, ондықтармен тура және кері санай алуы; оқуы, жазуы, бір таңбалы сандарды қосуы. |
||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы
|
Сан түзуіндегі сандар қатарын еске түсірейік. http://www.topmarks.co.uk/ordering-and-sequencing/caterpillar-ordering Оқушылар жазады, содан кейін мұғалім жазбасымен тексереді. ((Ұ) Оқушылар жұппен бір сызық бойына тұрады (қолдарында сандар жазылған карточкалар). |
https://www.youtube.com/watch?v=Vwa5zBMF_WU |
|||||||
|
Сабақтың ортасы 30 минут
|
Стандартты өлшем бірліктерін пайдалану (Т/Ж, ОТ) Оқушылармен текшелерден ғимараттың моделін құрастырып немесе инсценировка түрінде, топпен жұмыс ұйымдастыру. (Ұ)Мектепте айналадағы заттарды оқушылар салыстырады. Заттарды өлшеуге тапсырма беріледі және нәтижелерін түсіндіреді.
Оқулықпен жұмыс / 160-161- бет/
Сергіту сәті Сағат болайық. Тик-так, тик- так! Құс болып ұшайық. 1-2-3-4! Балық болып жүзейік. 1-2-3-4! Әтеш болып жүрейік. 1-2-3-4! Доп болып секірейік. 1-2-3-4!
Қалыптастырушы бағалау
|
Таразы (1кг-дық гир) немесе салмағы 1 кг-дық күріш
Сандар тізбегі, өрнектер бейнеленген парақтар
https://iqsha.ru/uprazhneniya/1-klass/sostav-chisla/
|
|||||||
|
Сабақтың соңы 2 минут
|
Қорытындылау Рефлексия
|
|
|||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||||
|
Өлшеу құралдары мен шамаларды таңдауда және өлшем жүргізуде қиналатын оқушыларға көмек көрсету.
|
Оқушылардың өлшеу құралдары мен шамаларды таңдауы және өлшем жүргізулері бағаланады. |
Сергіту сәті арқылы жүргізіледі. |
|||||||
шағым қалдыра аласыз
















