|
Пән: Математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Жанды табиғат» 1А бөлім - 1000 көлеміндегі сандар. Қосу және азайту |
Мектеп: №3 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:22.09.2020 ж |
Мұғалімнің аты-жөні:Мейрамбекова Д.М |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 3 «А» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Қорытындылау «Табиғатты қорғау» |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.1.2 үш таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру. 1 3.1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Білу және түсіну Қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Сен өрнектерді құрастырасың және оқисың, олардың мәнін табасың. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Табиғатты қорғау . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, жаратылыстану. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Бейнеролик, слайд. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Тақтада бейнеролик қосылады табиғат жайлы «Экологиялық сананы оятуға арналған "Эко-сағат" шарасы.»
|
https://www.youtube.com/watch?v=E1OCd78QEjk |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 мин 5 мин 5 мин 5 мин 5 мин |
(МК.ӨЖ) 1- тапсырма. Өрнектерді жазып, олардың мәнін тап. 220 мен 320 сандарының қосындысын 420 санына арттыр. 700 бен 180 сандарының қосындысынан 480 санын азайт. 640 пен 220 сандарынның айырмасын 530 бен 30 сандарының қосындысына арттыр. 800 санынан 680 мен 220 сандарының айырмасын кеміт. (220+320)+420=960 (700+180)-480=400 (640-220)+(530+30)=980 800-(680-220)=340 (МК.ӨЖ) 2-тапсырма. Өрнекті баған түрінде жаз және есепте. 456+238 781-649 579+209 900-317 401-345 198+745
(МК.ӨЖ) 3-тапсырма. Мәтінді оқы. Сұрақтарға жауап бер. Есептер құрастыр. «Барсакелмес» қорығы Қызылорда облысы., Арал ауданында орналасқан. Қорықта өсімдіктердің 278 түрі бар. «Наурызым» қорығы Қостанай облысы, Наурызым және Әулиекөл аудандарында орналасқан. Қорықтағы өсімдік түрлерінің саны «Барсакелмес» қорығындағы өсімдіктерден 409-ға артық. «Наурызым» қорығында өсімдіктердің қанша түрі бар? Екі қорықта барлығы қанша өсімдіктің түрі бар? Шешуі: 278+409=687 687+278=965 Жауабы: «Наурызым» қорығында өсімдіктердің 687 түрі бар. Екі қорықта барлығы 965 өсімдіктің түрі бар. (МК.ӨЖ) 4-тапсырма. Кесте бойынша теңдеу құрып, оны шеш.
Жауабы:
(МК.ӨЖ) 5-тапсырма. Санды өрнектің мәндері бойынша кестедегі сөйлемді тап.
Жауабы:
|
Оқулық https://www.almatykitap.kz/catalog/matematika-3-synyp-oushylaryna-arnalan-ouly-15957/
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Қорытынды.
|
https://fsd.multiurok.ru/html/2017/02/04/s_58956644571e9/546992_4.jpeg
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіскер: Сентаева А.Б
Машықкер: Мейрамбекова Д.М
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қорытындылау «Табиғатты қорғау»
Қорытындылау «Табиғатты қорғау»
|
Пән: Математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Жанды табиғат» 1А бөлім - 1000 көлеміндегі сандар. Қосу және азайту |
Мектеп: №3 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:22.09.2020 ж |
Мұғалімнің аты-жөні:Мейрамбекова Д.М |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 3 «А» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Қорытындылау «Табиғатты қорғау» |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.1.2 үш таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру. 1 3.1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Білу және түсіну Қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Сен өрнектерді құрастырасың және оқисың, олардың мәнін табасың. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Табиғатты қорғау . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, жаратылыстану. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Бейнеролик, слайд. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Тақтада бейнеролик қосылады табиғат жайлы «Экологиялық сананы оятуға арналған "Эко-сағат" шарасы.»
|
https://www.youtube.com/watch?v=E1OCd78QEjk |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 мин 5 мин 5 мин 5 мин 5 мин |
(МК.ӨЖ) 1- тапсырма. Өрнектерді жазып, олардың мәнін тап. 220 мен 320 сандарының қосындысын 420 санына арттыр. 700 бен 180 сандарының қосындысынан 480 санын азайт. 640 пен 220 сандарынның айырмасын 530 бен 30 сандарының қосындысына арттыр. 800 санынан 680 мен 220 сандарының айырмасын кеміт. (220+320)+420=960 (700+180)-480=400 (640-220)+(530+30)=980 800-(680-220)=340 (МК.ӨЖ) 2-тапсырма. Өрнекті баған түрінде жаз және есепте. 456+238 781-649 579+209 900-317 401-345 198+745
(МК.ӨЖ) 3-тапсырма. Мәтінді оқы. Сұрақтарға жауап бер. Есептер құрастыр. «Барсакелмес» қорығы Қызылорда облысы., Арал ауданында орналасқан. Қорықта өсімдіктердің 278 түрі бар. «Наурызым» қорығы Қостанай облысы, Наурызым және Әулиекөл аудандарында орналасқан. Қорықтағы өсімдік түрлерінің саны «Барсакелмес» қорығындағы өсімдіктерден 409-ға артық. «Наурызым» қорығында өсімдіктердің қанша түрі бар? Екі қорықта барлығы қанша өсімдіктің түрі бар? Шешуі: 278+409=687 687+278=965 Жауабы: «Наурызым» қорығында өсімдіктердің 687 түрі бар. Екі қорықта барлығы 965 өсімдіктің түрі бар. (МК.ӨЖ) 4-тапсырма. Кесте бойынша теңдеу құрып, оны шеш.
Жауабы:
(МК.ӨЖ) 5-тапсырма. Санды өрнектің мәндері бойынша кестедегі сөйлемді тап.
Жауабы:
|
Оқулық https://www.almatykitap.kz/catalog/matematika-3-synyp-oushylaryna-arnalan-ouly-15957/
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Қорытынды.
|
https://fsd.multiurok.ru/html/2017/02/04/s_58956644571e9/546992_4.jpeg
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіскер: Сентаева А.Б
Машықкер: Мейрамбекова Д.М
шағым қалдыра аласыз















