Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Жанәділов Азамат
Абылайұлы
|
Сынып:
|
9 А
|
Күні:
|
26.02.2024
|
Тарау немесе
бөлім атауы:
|
9.3А Тригонометрия
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Тригонометриялық функциялардың қосбұрышының
формуласы
|
Оқу
мақсаты:
|
9.2.4.3 бұрыштардың
қосындысы мен айырымының, жарты және қос бұрыштың тригонометриялық
формулаларын қорытып шығару және қолдану;
|
Бағалау
критериі:
|
1.Екі еселі бұрыш
формулаларын қортып
шығарады;
2.Екі еселі бұрыш
формулаларын пайдаланып, есептер
шығарады;
|
Уақыты
Кезең
дері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
3
минут
Ұйымдастыру
|
Сәлеметсіздер
ме!
Атмосфералық жағдайды
қалыптастыру. Формулаларды сәйкестендіру арқылы дұрыс таба
білу. Осы сұрақтардан кейін сабақтың тақырыбы
ашылуы тиіс.
Сұрақ қойылады: Сабағымыздың тақырыбы
қандай?
Бүгін
қосбұрыштың тригонометриялық
формулалары тақырыбын
қарастырамыз.
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
-қос бұрыштың тригонометриялық
формулалары.
-қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын
қолдану.
|
Сәйкестендіру сұрақтарын дұрыс
табу және сол арқылы бүгінгі сабақ тақырыбын аша
білу.
Сабақ тақырыбын жазып
алу.
|
|
Шыныбеков
оқулығы
|
8 мин
Жаңа
сабақ
|
Жаңа
тақырып
1.Егер қосу формулаларында
cos(α
+
β),
sin(α
+
β),
tg(α
+
β) және
ctg(α
+
β)
өрнектерінде
α
=
β деп алсақ, нені
байқайсыңдар?
Қос бұрыштың формулаларын қортып шығару
оқушыларға тапсырылады.
sin2α
=
2sinα
cosα
cos2α
=
2cos²α
- 1 = 1 -
2sin²α
=
cos²α
-
sin²α
tg2α
=
ctg2α
=
Сергіту сәті: 10 сұрақ
әдісі
|
Қосымша ақпарат көздерін
пайдалана отырып түсінеді
Тақырып бойынша ресурстарды
қарап, танысады
Осы формулаларды маңдайына
жабыстыру арқылы формуланың берілген функциясын және дұрыс жауабын
табады.
1)
cos2α
= 1 – 2sin²α
2)
3)
ctgα
=
4)
|
Түсінбеген сұрақтарын қояды
|
Слайд
Стикер
|
17
мин
Бекіту тапсырма
лары
|
Есептер
шығару.
А деңгейі.
№4.113
№1. Өрнекті
ықшамдаңдар:
1)
2)
3)
В деңгейі
№4.116.
Бөлшекті
қысқартыңдар:
1) =
2)
=
3)
=
С
деңгейі. Өрнекті
ықшамдаңдар:
1)
1 + cos2x + 2sin²x
=
2) 2sin²x - 1
=
3)
- =
С деңгейінде тапсырма бойынша
өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жұптық талдау
жасайды.
|
Жауаптары:
1) 1)
2)
3)
1) = 2cos20°
2) = =
=
=
= =
cos18°
№3.
1) cos²x + sin²x+ cos²x -
sin²x +2sin²x = 2(sin²x +cos²x) = 2
2)
2sin²x - sin²x - cos²x = sin²x - cos²x =
- cos2x
3)
(cos²x - sin²x)(cos²x + sin²x) = =
cos2x
|
Дескриптор:
- Қосбұрыштың тригонометрия
лық формуласын
қолданады
Дескриптор:
-
Қосбұрыштың
тригонометрия лық
формулаларын
қолданады.
|
Слайд
Шыныбеков
оқулығы
Интернет
ресурстары
|
15
минут
Жеке
жұмыс
Бекіту
тапсырмасы
|
Kahoot бағдарламасы арқылы
тапсырмалар орындайды
Тригонометриялық логикалық
есеп:
1)
cos ·
cos ·
cos =
2)
cos20°·cos40°·cos80°
=
Umapalata платформасы арқылы оқушыларға
бүгінгі тақырыпқа қатысты тапсырмалар
беріледі. Осы платформа арқылы
оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергені
анықталады.
|
Ұялы телефондары арқылы
тапсырманы орындайды
1)
=
=
= =
=
2)
=
= =
= =
Umapalata платформасы арқылы оқушылар
бүгінгі тақырыпқа қатысты есептерді
шығарады.
|
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір
ұсыныс» бойынша мұғалімнің
бағалауы
|
Жалпы білім беретін мектептің
9–сыныбына арналған оқулық.
Оқулық авторлары:
Н.Шыныбеков
Алматы «Мектеп» баспасы 2019
жыл
https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=7737&mygames=s¬_glb_prm=1&tk=00533c152654b80b0f26612348989d0e30bf73bf90a440dade09591edddba573
|
2
минут
|
Рефлексия
пирамидасы
Үйге
тапсырма. №4.123-есеп
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
Оқушылар өз пікірлерімен
бөліседі.
Үй тапсырмасын жазып
алады.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа
қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының
өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды
ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
Шыныбеков
оқулығы
|