Сабақ жоспары
|
Сабақ: |
Мектеп: |
||||||||||||
|
Күні:7.11. |
|||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: 2 А |
Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті |
||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
5.3.2.1 Ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану. 5.3.2.2 Басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау. |
||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар істей алады: |
||||||||||||
|
Империя ұғымын біледі, түсінік бере алады Соғыстағы қос дөңгелекті арбалардың артықшылықтар мен кемшіліктерін анықтай алады. |
|||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі істей алады: |
|||||||||||||
|
Жаулап алушылық соғыстардың пайда болу себептерін айқындап ,оларды маңыздылығына қарай саралай алады. Басқыншылық соғыстар кезінде империялардың шекараларын анықтайды . |
|||||||||||||
|
Кейбір оқушылар істей алады: |
|||||||||||||
|
Қос дөңгелекті арбаның әлемді қалай өзгерткені туралы өз пікірін айта алады Қос дөңгелекті арбалар мен ірі мемлекеттердің қалыптасуы арасында қандай байланыс болғанын түсіндіріп бере алады. |
|||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Империя ұғымын сипаттайды; Қос дөңгелекті арбалардың пайда болуының халықаралық жорықтардағы маңызын анықтайды. |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
География,Қазақстан тарихы |
||||||||||||
|
Құндылықтармен байланыс |
Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, бірін-бірі тыңдау, ынтымақтастық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу. |
||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар:- Сөздікпен жұмыс істейді, терминдерді жазады және мағанасын түсіндіреді. |
||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология): |
|||||||||||||
|
Қос дөңгелекті арба, империя , басқыншылық соғыс,держава |
|||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер |
|||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: -Қос дөңгелекті арбаны қандай мақсатта пайдаланды? -Соғыс жағдайында қос дөңгелекті арбаны пайдаланудың артықшылықтары мен кемшіліктері қандай болды? -Қос дөңгелекті арбалар мен ірі мемлекеттердің қалыптасуы арасында қандай байланыс болуы мүмкін? - Қалай ойлайсыңдар, ұлан-байтақ патшалықты басқару барысында патшалар неге, кімге арқа сүйеді? -Қос дөңгелекті арбаның қай бөлшеге аса маңызды рол атқарды? |
|||||||||||||
|
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? (айтылым бойынша) |
|||||||||||||
|
Қос дөңгелекті арбаның әлемді қалай өзгерткенін айта аласыз ба? |
|||||||||||||
|
Оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым дағдылары бойынша ұсыныстар: |
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Мәтінді оқып шығады, анықтамалар жазады, талқылайды |
|||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Ежелгі Египет тұрғындарының өмірі туралы, Тутанхамон мазары туралы сыр шертеді тақырыбы туралы түсініктері бар. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
|
Сабақ барысы |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Сабақтың басы |
1 минут 5минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық тренинг. Жүректен –жүрекке Сыныпты 3түстер арқылы топқа бөлу. 1- топ Сары 2- топ Көк 3- топ Қызыл Ой қозғау.
Мысал келтіріңдер? -Қос дөңгелекті арбаның қай бөлшеге аса маңызды рол атқарды? Тиімділігі: Әскери істі дамыту үшін темір игерудің маңызды болуына назар аудартамын. -Оқушыларға смайлик беремін. |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, дүние жүзі тарихы оқу Смайлик
|
||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
10 минут 10 минут
5 минут |
1-тапсырма . Оқулықпен жұмыс: 1-топ. Төмендегі кесте бойынша империя ұғымына сипаттама беріңіз.Суретке қарап, жорамал сұрақтар бойынша Қос дөңгелекті арбаларға сипаттама беріңдер?
Білім алушы - империя ұғымының анықтамасын атайды; - ежелгі замаңғы мемлекеттердің құрлысын атайды; - Қос дөңгелекті арбалардың империялар арасындағы соғысқа қатысын атайды; - мемлекетаралық қатынастарды атайды 2-топ. Қос дөңгелекті арбаны қандай мақсатты қолданды? Анықтаңдар? 3-топ. Қос дөңгелекті арбаның әскери істе қолданылуының қандай артықшылықтары мен кемшіліктері бар? 1.Қос дөңгелекті арбалар туралы біледі. 2.Қос дөңгелекті арбаны пайдаланудың артықшылықтары мен кемшіліктерін айта алады. 2-тапсырма. (Жұптық жұмыс) II Рамсес жорығының себептерін саралау үшін кеспе қағаз таратылып беріледі.
|
оқулық А4 форматты қағаздар, кесте
смайликтер
кеспе қағаздар
|
||||||||||
|
Сабақтың соңы |
10 минут
4 минут |
3-тапсырма.«Өрмекші» әдісі арқылы сұрақтар қою.
Соғыс жағдайында қос дөңгелекті арбаны пайдаланудың артықшылықтары мен кемшіліктері қандай болды? -Қос дөңгелекті арбалар мен ірі мемлекеттердің қалыптасуы арасында қандай байланыс болуы мүмкін? -Қос дөңгелекті арбаның қай бөлшеге аса маңызды рол атқарды? Рефлексия БББ
кестесі Үй тапсырмасы: Қос дөңгелекті арбалар мен ірі мемлекеттердің қалыптасуы арасында қандай байланыс болғанын ізденіп келу. |
Постер, кесте Карта, сурет. |
||||||||||
|
Қосымша ақпарат . |
|||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, денсаулық, АКТ-мен байланыс. |
|||||||||||
|
.1.Топтық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.
|
1.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау арқылы өзара көмек көрсетеді 2. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану 3. БББ кестесі (жазбаша) |
. |
|||||||||||
|
Рефлексия |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||
|
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? - Бүгін оқушылар не білді? - Сыныптағы ахуал қандай болды? - Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? - Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау |
|||||||||||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті
Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті
Сабақ жоспары
|
Сабақ: |
Мектеп: |
||||||||||||
|
Күні:7.11. |
|||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: 2 А |
Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті |
||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
5.3.2.1 Ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану. 5.3.2.2 Басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау. |
||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар істей алады: |
||||||||||||
|
Империя ұғымын біледі, түсінік бере алады Соғыстағы қос дөңгелекті арбалардың артықшылықтар мен кемшіліктерін анықтай алады. |
|||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі істей алады: |
|||||||||||||
|
Жаулап алушылық соғыстардың пайда болу себептерін айқындап ,оларды маңыздылығына қарай саралай алады. Басқыншылық соғыстар кезінде империялардың шекараларын анықтайды . |
|||||||||||||
|
Кейбір оқушылар істей алады: |
|||||||||||||
|
Қос дөңгелекті арбаның әлемді қалай өзгерткені туралы өз пікірін айта алады Қос дөңгелекті арбалар мен ірі мемлекеттердің қалыптасуы арасында қандай байланыс болғанын түсіндіріп бере алады. |
|||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Империя ұғымын сипаттайды; Қос дөңгелекті арбалардың пайда болуының халықаралық жорықтардағы маңызын анықтайды. |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
География,Қазақстан тарихы |
||||||||||||
|
Құндылықтармен байланыс |
Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, бірін-бірі тыңдау, ынтымақтастық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу. |
||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар:- Сөздікпен жұмыс істейді, терминдерді жазады және мағанасын түсіндіреді. |
||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология): |
|||||||||||||
|
Қос дөңгелекті арба, империя , басқыншылық соғыс,держава |
|||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер |
|||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: -Қос дөңгелекті арбаны қандай мақсатта пайдаланды? -Соғыс жағдайында қос дөңгелекті арбаны пайдаланудың артықшылықтары мен кемшіліктері қандай болды? -Қос дөңгелекті арбалар мен ірі мемлекеттердің қалыптасуы арасында қандай байланыс болуы мүмкін? - Қалай ойлайсыңдар, ұлан-байтақ патшалықты басқару барысында патшалар неге, кімге арқа сүйеді? -Қос дөңгелекті арбаның қай бөлшеге аса маңызды рол атқарды? |
|||||||||||||
|
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? (айтылым бойынша) |
|||||||||||||
|
Қос дөңгелекті арбаның әлемді қалай өзгерткенін айта аласыз ба? |
|||||||||||||
|
Оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым дағдылары бойынша ұсыныстар: |
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Мәтінді оқып шығады, анықтамалар жазады, талқылайды |
|||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Ежелгі Египет тұрғындарының өмірі туралы, Тутанхамон мазары туралы сыр шертеді тақырыбы туралы түсініктері бар. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
|
Сабақ барысы |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Сабақтың басы |
1 минут 5минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық тренинг. Жүректен –жүрекке Сыныпты 3түстер арқылы топқа бөлу. 1- топ Сары 2- топ Көк 3- топ Қызыл Ой қозғау.
Мысал келтіріңдер? -Қос дөңгелекті арбаның қай бөлшеге аса маңызды рол атқарды? Тиімділігі: Әскери істі дамыту үшін темір игерудің маңызды болуына назар аудартамын. -Оқушыларға смайлик беремін. |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, дүние жүзі тарихы оқу Смайлик
|
||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
10 минут 10 минут
5 минут |
1-тапсырма . Оқулықпен жұмыс: 1-топ. Төмендегі кесте бойынша империя ұғымына сипаттама беріңіз.Суретке қарап, жорамал сұрақтар бойынша Қос дөңгелекті арбаларға сипаттама беріңдер?
Білім алушы - империя ұғымының анықтамасын атайды; - ежелгі замаңғы мемлекеттердің құрлысын атайды; - Қос дөңгелекті арбалардың империялар арасындағы соғысқа қатысын атайды; - мемлекетаралық қатынастарды атайды 2-топ. Қос дөңгелекті арбаны қандай мақсатты қолданды? Анықтаңдар? 3-топ. Қос дөңгелекті арбаның әскери істе қолданылуының қандай артықшылықтары мен кемшіліктері бар? 1.Қос дөңгелекті арбалар туралы біледі. 2.Қос дөңгелекті арбаны пайдаланудың артықшылықтары мен кемшіліктерін айта алады. 2-тапсырма. (Жұптық жұмыс) II Рамсес жорығының себептерін саралау үшін кеспе қағаз таратылып беріледі.
|
оқулық А4 форматты қағаздар, кесте
смайликтер
кеспе қағаздар
|
||||||||||
|
Сабақтың соңы |
10 минут
4 минут |
3-тапсырма.«Өрмекші» әдісі арқылы сұрақтар қою.
Соғыс жағдайында қос дөңгелекті арбаны пайдаланудың артықшылықтары мен кемшіліктері қандай болды? -Қос дөңгелекті арбалар мен ірі мемлекеттердің қалыптасуы арасында қандай байланыс болуы мүмкін? -Қос дөңгелекті арбаның қай бөлшеге аса маңызды рол атқарды? Рефлексия БББ
кестесі Үй тапсырмасы: Қос дөңгелекті арбалар мен ірі мемлекеттердің қалыптасуы арасында қандай байланыс болғанын ізденіп келу. |
Постер, кесте Карта, сурет. |
||||||||||
|
Қосымша ақпарат . |
|||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, денсаулық, АКТ-мен байланыс. |
|||||||||||
|
.1.Топтық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.
|
1.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау арқылы өзара көмек көрсетеді 2. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану 3. БББ кестесі (жазбаша) |
. |
|||||||||||
|
Рефлексия |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||
|
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? - Бүгін оқушылар не білді? - Сыныптағы ахуал қандай болды? - Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? - Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау |
|||||||||||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















