Материалдар / "Қос теңсіздік" 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Қос теңсіздік" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
2512
17 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

5.1А Натурал сандар және нөл


Күні:


Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Қос теңсіздік (бекіту сабағы).

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Оқушылар:

5.5.3.6 натурал сандарды салыстырудың нәтижесін белгілері арқылы жазу;

5.5.3.7 натурал сандарды салыстыру мен реттеуді талап ететін жағдайды зерттеу;

Сабақ мақсаттары

  • Қос теңсіздік түсінігін меңгеру және жазылу формасын есте сақтау.

  • Қос теңсіздікті жаза білу, оқи білу

Бағалау критерийлері

Оқушылар:

-теңсіздік түсінігін біледі және жазылу формасын біледі.

- қос теңсіздікті оқи алады және жаза алады.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

- натурал сандар, жұп сандар, тақ сандар;

- координаталық сәуле, координаталық сәуленің басы , нүктенің координатасы, бірлік кесінді;

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

- координатасы үлкен нүкте координаталық сәуледе ... оң жағына қарай орналасады;

- координатасы кіші нүкте координаталық сәуледе ... сол жағына қарай орналасады;

- есептеуді тиімді тәсілмен орындау;

Құндылықтарды

дарыту


-Өмір бойы білім алуға бейімделеді;

-Дұрыс шешім қабылдау үшін, қоғамдық өмірге қатысу үшін шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілетін қалыптастыру;

Пәнаралық байланыстар

География

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақтаны қолдану, twig-bilim.kz

Бастапқы білім


«цифр», «сан», «жұп сан» және «тақ сан» туралы түсініктері бар;

Натурал сандарға амалдар қолдана алады.

Сандық және әріпті өрнектермен жұмыс жасау дағдылары;

Сандарға амалдар қолдану қасиеттерін білу.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақ басы

4 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу.

Дамыған заманда сандарсыз өмір сүру мүмкін емес сияқты. Бірақ, кейбір байырғы тайпалар математиканың дамуынан алшақтап, қарапайым санау жүйесін қолданып өмір сүріп келеді.

Кері байланыс:

  • Келешекте адамзат сандарды пайдалабай өмір сүре алады ма?

  • Ал сен сандар жоқ әлемде өмір сүрер ма едің? Жауабыңды негізде.



https://twig-bilim.kz/film/numbers-life-without-numbers-6813/


Сабақ тағырыбы және мақсатты анықтау

2 мин

Ребусты шешу арқылы, сабақтың тақырыбын анықтау ұсынылады. Ребусты шешіп сабақта сандарды салыстыру жұмыстары жүргізілетіні анықталады.


Бүгінгі сабақта сандарды меңгеруді және салыстыруды жалғастырамыз


Топтарға біріктіру

2 мин

«Пазл» стратегиясы. Мұғалім 5 ашық хаттарды (топтар санына қарай) бөліктерге бөледі. Оқушылар осы ашық хат бөліктерін алады. Топтар дұрыс құрылған ашық хаттар бойынша біріктіріледі.


Теориялық білімін жаңғырту

2 мин

Диалогтік оқыту.

Оқушыларға сұрақтар таратылады. 2 минут ішінде топта талқыланады. 2 минут жалпы талқыланады. Басқа топтың жауаптарымен толықтырылады.

- Натурал сандар ішінен қайсысы ең кішісі?

- Қай сан 1-ден кіші?

- Қай сан үлкен: екі орынды сан ба, әлде бес орынды сан ба?

Рефлексия:

  • Әр сұраққа берген жауабыңызды негіздеңіз?

  • Қосымша түсіндіруді қажет ететін сұрақтарыңыз бар ма?

  • Терең және толық түсіну үшін нені қайталау қажет?




Тақтамен жұмыс

10 мин

152. Қос теңсіздік ретінде жазыңыз:

  1. 10 саны 5 үлкен және 15 кіші;

  2. 11 саны 18 кіші және 8 үлкен;

  3. 21 саны 28 кіші, ал 28 саны 45 кіші.

153. Координаталық сәуледе белгіле:

  1. барлық 9 кіші сандар;

  2. 10 үлкен, бірақ 14 кіші сандар.

156. Тепе-теңдік дұрыс па?

  1. ;

  2. ;

  3. ;

  4. ;


Бір-бірін тексеру

оқулық

Бекіту

ФБ

20 мин

Топтық не жұптық жұмыс (мұғалімнің қалауы бойынша)

Деңгейлік тапсрыма.

Қос теңсіздік

Базалық деңгей.

Тапсрыма 1. Қос теңсіздік терінде жазыңыз. Шешімін сандар жиынында белгілеп, жауабын фигуралы жақша арқылы жазыңыз:

а)2 < у және у < 6

б) у > 2 және у < 6

в) 2 < у және z < 6

г) у < 2 және у < 6

Тапсрыма 2. Қос теңсіздікті екі теңсіздікпен алмастырыңыз:

9 х < 18  ------------   және       -------------------

3 < у  11   ------------   және       --------------------

Тапсрыма 3. Қос теңсіздік ретінде жазыңыз:

а) t саны 4 үлкен және 9 кіші —---------------------

б) k саны 5 үлкен не тең және 18 кіші-----------------------

в) m саны 10 үлкен және 25 кіші не тең ------------------

г) n саны 6 үлкен не тең және 15 кіші не тең ---------------


Орташа деңгей.

Тапсрыма 4. Салыстырыңыз


Тапсрыма 5. Анам 500г құлпынай сатып алды, ал әкем 1 кг 200г құлпынай әкелді. Кім көп кұлпынай алып келді, қаншаға үлкен?


Жоғары деңгей.

Тапрсыма 6. Сандардың орнына *-лар жазылып берілген сандарды салыстыруға болады ма?


А) 8** және 1**;

Б) ** және ****;

С) **57 және 677;

Д) 999* және 1*1*1.


Тапсрыма 7. When Steve woke up. His temperature was 102º C. Two hours later it was 3º lower. What was his temperature then? Compare the temperatures.


Бағалау критерийлері:

-теңсіздік түсінігін біледі және жазылу формасын біледі.

- қос теңсіздікті оқи алады және жаза алады.

- қос теңсіздікті екі теңсіздіктерге дұрыс аударады және керісінше.

- жиындар сәулесінде қос теңсіздік жауабын дұрыс көрсетеді.

Карточка

Reflection

3 мин


Сабақты меңгеру барысында қиындық туғызған және түсініксіз болған жерлерді стикерде жазып, қалдырады.


Homework

2 мин

Тапсырма1.

161. Координаталық сәуле салып, онда А(3), О(0), В(7), Е(1), С(10) нүктелерін көрсетіңіз. Осы сәуледе В нүктесінін:

  1. екі бірлік кесіндіге;

  2. сегіз бірлік кесіндіге алшақ орналасқан нүктені анықтап, координатасын жазыңыз.

Тапсырма 2.

145. Координаталық сәуледе А және В нүктелерінің қайсысы солырақ орналасқан:

  1. А(1) немесе В(8)

  2. А(17) немесе В(38)

  3. А(1) немесе В(0)

  4. А(44) немесе В(13)

  5. А(357) немесе В(375)

  6. А(583) немесе В(539)

146. Координаталық сәуледе C және D нүктелерінің қайсысы оңға қарай орналасқан:

  1. С(3) немесе D(2)

  2. С(31) немесе D(27)

  3. С(75) немесе D(57)

  4. С(143) немесе D(234)

  5. С(283) немесе D(265)

  6. С(1990) немесе D(1989)

Оқулық


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Дифференциалдау- бекіту тапсырмасында алынған, арнайы оқушылардан нәтиже күту және олардың қабілеттеріне сәйкес жеке көмек көрсету.

Оқушыларды өзін өзі бағалауды, сабақ барысында ерекше қабілет көрсеткендерге мадақтауды, мотивациялау мақсатында жеке дара жетістіктерімен ынталарын ескеріп ауызша бағалауды қолданамын.

Оқу процесінің барлық күйзеліс түзуші факторларын алып тастау мақсатында әр оқушы өзін еркін ұстауына, көңіл күйінің көтеріңкі болуларына жағдай туындатамын. Ол қызықты математикалық сұрақтардан, мадақтаудан тұрады.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Қос теңсіздік

Базалық деңгей.

Тапсрыма 1. Қос теңсіздік терінде жазыңыз. Шешімін сандар жиынында белгілеп, жауабын фигуралы жақша арқылы жазыңыз:

а)2 < у және у < 6

б) у > 2 және у < 6

в) 2 < у және z < 6

г) у < 2 және у < 6

Тапсрыма 2. Қос теңсіздікті екі теңсіздікпен алмастыр:

9 . х < 18  ------------   және       -------------------

3 < у  11   ------------   және       --------------------

Тапсрыма 3. Қос теңсіздік ретінде жазыңыз:

а) t саны 4 үлкен және 9 кіші —---------------------

б) k саны 5 үлкен не тең және 18 кіші ------------------------------

в) m саны 10 үлкен және 25 кіші не тең -----------------------------

г) n саны 6 үлкен не тең және 15 кіші не тең ----------------------------

Орташа деңгей.

Тапсрыма 4. Салыстырыңыз


Тапсрыма 5. Анам 500г құлпынай сатып алды, ал әкем 1 кг 200г құлпынай әкелді. Кім көп кұлпынай алып келді, қаншаға үлкен?


Жоғары деңгей.

Тапрсыма 6. Сандардың орнына *-лар жазылып берілген сандарды салыстыруға болады ма?


А) 8** және 1**;

Б) ** және ****;

С) **57 және 677;

Д) 999* және 1*1*1.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!