Күні:Сынып: 5Ермекбаева Ғ | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Есептер шығарту Натурал сандарды салыстыру. Қос теңсіздік |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.1.2.1натурал сандарды салыстыру, сонымен қатар координаталық сәуленің көмегімен салыстыру;5.5.2.6сандарды салыстырудың нәтижесін белгілері арқылы жазу;5.5.2.7натурал сандарды салыстыру мен реттеуді талап ететін жағдайды зерттеу; |
Сабақтың мақсаттары | Оқушылар көптаңбалы натурал сандарды салыстырудың тәсілдерімен танысады, координаталық сәулені қолданануды, қос теңсіздікті координаталық сәуледе кескіндеуді үйренеді. |
Жетістік критерийлері | 1 . Теңсіздік белгілері арқылы натурал сандарды салыстырады;2. Разрядтарына қарап отырып натурал сандарды салыстырады;3. Проценті бойынша санды табуды үйренеді;4. Қос теңсіздік ұғымымен танысады.
|
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, қазақ тілі |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Қар-снег |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | «Миға шабуыл» стратегиясы (Карточкалар көмегімен берілген сұрақтарға жауап беру)1. Математикадағы “” және “_________депаталады.2. Мұндағы, “” және “3. Координаталықсәуледекіші сан_______жақтағынүктемен, ал оданүлкен сан ____жақтағынүктеменкескінделеді.4.Салыстырылатын екі натурал санныңразрядтар саны __________.5. Разрядтар саны әртүрліекі натурал санныңқайсысының разряды __________ болса, сол сан үлкенболады.6.Салыстырылатын екі натурал санныңразрядтар саны __________________.7.Разрядтар саны бірдейекі натурал сан жоғарғыразрядтарынанбастап _______________ разрядтарыбойыншасалыстырылады.8.Егер екі натурал санныңразрядтар саны бірдейжәнеаттасразрядтардағыцифрларыбірдейболса, ондамұндай натурал сандарөзара___________________болады.9.Кез келген 3 сандысалыстыру___________түріндежазылады.10.Қос теңсіздіктер___________ саннанбастапоқылады.
|
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы8 минут
| Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс жүргізу. 1. Теңсіздікті оқыңдар: 3. Тіктөрбұрыш пен шаршының периметрлері мен аудандарын салыстырыңдар. (1-сурет).F 8 смTA B 2 см4 см
L MС Шешуі: SFTLM = (8 · 2) см2 = 16 см2 PFTLM = 2 · (8 + 2) см = 20 смSABCD = (4 · 4) см2 = 16 см2 PABCD =( 4 · 4) см = 16 см, SFTLM = SABCD; PFTLM> PABCD. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті1 минут | Қаттынөсербасылды (жайментырсылдатады)Күнжарқырайашылды (қолдарыменкүнжасайды)Көктентөмен әдемiкемпiрқосақшашылды (жарты доғажасайды) | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Аяқталуы16 минут
Қызықты тапсырма8 минут
| 1. Қос теңсіздікті оқыңдар: 1) 17 < 25 <29; 2) 76 < 78 <94; 3) 101 < 136 < 450; 4) 829 < 1 033 < 2005.2. Сөйлемді қос теңсіздік арқылы жазыңдар:
|
Оқулық, дәптерлер.
|
Сабақтың соңы2 минут
| РефлексияОқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.
|
Микрафон |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| Математика сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |