Материалдар / Қос теңсіздік ҚМЖ 4 сынып математика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қос теңсіздік ҚМЖ 4 сынып математика

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне дайын қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2020
3226
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырып: Қос теңсіздіктер


Мектеп:

/Астрономия




Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

4-сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

4.2.2.1 қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын табу;

Күтілетін нәтижелер

Барлық оқушылар:

қос теңсіздіктер жөнінде мағлұмат алады.

Бірқатар оқушылар:

қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын таба алады.

Кейбір оқушылар:

қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгілей

алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын айта алады.

Пәндік лексика және терминология:

қос теңсіздік; қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын табу.

Диалогке/жазуға қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Талқылау:

Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын тап.

Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгіле.

Жазу:

Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде жазу.

Тірек білім, білік,

дағдылар

Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын таба білу.

Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгілей

алу.

Жоспар

Жоспарлан-

ған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Қызығушы-

лықты ояту

Ынталандыру.

Шаттық шеңбері.

«Мен қазақпын» өлеңін айту

«Топта, жікте» ойынын ойнау


Мақсат қою (мәселелі жағдаят).

Оқулықтағы №2 тапсырманы орындауға береді.


Дәптеріңе теңсіздіктердің шешімдер жиынын жазып және оны сан сәулесінде белгілеуді ұсынады.


а)





Жауабы: {0,1,2 }


ә)









Шаттық

шеңбері.

Презентация.

Оқулық,

дәптер.

Мағынаны

тану

Жаңаны ашу.

Оқулықтағы 3-тапсырманы жұптасып орындауды ұсынады.

Балалар жердің моделін шар түрінде жасайды. Бұл модельді

өлшеген кезде, шар 3 килограмдық кіртастан ауыр, бірақ

дәл осындай екі кіртастан жеңіл болып шықты. Шардың

массасын х кг деп белгілеп, былай теңсіздіктер жаз.

х >3

х< 6

Шардың салмағы 3кг мен 6кг аралығында болады. 3 < х

және х < 6 теңсіздіктерінің орнына бір қос теңсіздікті

3 < х < 6 жазуға болады.

Оны былай оқиды: «х белгісізі 3-тен артық және 6-дан кем».

Қос теңсіздік бір жолға жазылған екі теңсіздіктен

тұрады.

Сен бұл теңсіздіктің шешімдер жиынын сандық сәуледе көре аласың

а)3<х<6



Оның шешімін барлық шешімдердің жиыны түрінде жазуға болады: {4, 5}.



ә) 5 < x < 15


Олардың шешімін барлық шешімдердің жиыны түрінде жазуға болады: {6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14}.

Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.

Оқушылар оқулықтағы келесі 4-тапсырманы түсіндіре

Отырып орындайды. «Миға шабуыл» стратегиясы. Қос

теңсіздіктерді жазады.

а) 4< t <9


ә)5 <к< 18

б) 10<m<25

в) 6<n<15


Жаңаны қолдану.

5-тапсырманы орындайды.


Теңсіздіктерді оқиды. Қос теңсіздікті жеке екі теңсіздікке ауыстырады.


7 < a < 12, a>7 және a < 12

15 < b < 96, b>15 және b < 96

18 < c < 75, c>18 және c < 75

21 < d < 49, d>21және d < 49

130 < m < 182, m>130 және m < 182

274 < d < 280, d>274 және d < 280

6А тапсырманы орындайды.


Оқушылар сан сәулесінде белгіленген сандар жиынымен шешімдер жиыны сәйкес келетін қос теңсіздікті жазады.


Алдымен қандай сандар белгіленгенін анықтайды (2, 3, 4,5. 5). Бұл сандар анықтау қажет қос теңсіздіктің шешімдер жиыны: {2, 3, 4, 5}. Олар 1-ден артық және 6-дан кем, яғни х>1 және х<6. Бұл теңсіздіктерді бір қос теңсіздік түрінде жазады.


1<х<6


Сабақтың соңы

Кері байланыс :

Бүгінгі сабақта біз ................... тақырыбымен таныстық.

Ондағы біздің мақсатысмыз .................. үйрену болды.

Біз бірінші бұрынғы ....................... туралы білімімізді еске түсірдік

Содан бүгін ............................... туралы білдік

Қос теңсіздік бір жолға жазылған .................................. тұрады

9 < х < 18 оқылуы .............................

Сонымен бүгін мен, ............................................ білдім

Бүгін маған ..................................... қиындық туғызып тұр


Рефлексиялық ауызша эссе

Үйге тапсырма

8 бет № 11, 7 бет №7 дәптерлеріңе орындап маған фотоға түсіріп личкама ватсапқа саласыңдар




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!