Материалдар / Қос теңсіздіктерді шешу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қос теңсіздіктерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
4.2.2.1 - қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын табуға eсeптeр шығару
Авторы:
05 Маусым 2024
166
2 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді_________________________

Математика


Бөлім: Теңдеу және теңсіздік, өрнек

Педагогтың аты-жөні: Азиева А.Т.

Күні: 02.04.2024

Сынып: 4 «Ә»

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Қос теңсіздіктерді шешу

Оқыту мақсаттары

4.2.2.1 - қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын табу

Сабақ мақсаттары:

Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын табады.

Құндылыққтар

Оқушылардың дұрыс әрекет жасауын қамтамасыз ете отырып, сыни ойлауға дағдыландыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басталуы

Дәптерге күнді, тақырыпты жазамыз.

Психологиялық ахуал:

Математика керек әр күнге,

Математика қажет өмірде .

Математиканы оқимыз,

Миымызға тоқимыз.

Өткен бөлімді қайталау

Шаттық шеңберін жасайды

Өткен сабақты пысықтайды



Ортасы

Оқулықпен жұмыс:

Қос теңсіздік бір жолға жазылған екі теңсіздіктен тұрады. Сен бұл теңсіздіктің шешімдер жиынын сан сәулесінен көре аласың.

а) 3 < х <6

Оның шешімін барлық шешімдердің жиыны түрінде жазуға болады: {4, 5}.

ә) 5 < x < 15

Олардың шешімін барлық шешімдердің жиыны түрінде жазуға болады: {6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14}.

Критерий: Өрнектерді есептеп,жауаптарын кестеде көрсетілген тәртіппен орналастыр

1-тапсырма. Ғарыш кеңістігі мен ондағы нысандарды және жұлдыздар мен галактикаларда болатын өзгерістерді зерттейтін ғылым қалай аталатынын тап.

Тексеру:

 1800

 90 000

 8700

 1100

 120

178 

 210

 4000

 224

 0

 а

 с

 т

 р

 о

 н

 о

 м

 и

 я


2-тапсырма. Дәптеріңе теңсіздіктердің шешімдер жиынын жазып және оны сан сәулесінде белгіле.

Жауабы: {0,1,2 }

{4, 5, 6, 7, 8, 9, …. }

Тексеру және түзету

3-тапсырма. 7 бет №4 теңсіздіктерді жаз

ТЕКСЕРУ:

а) 4< t <9 ә)5 <к< 18 б) 10<m<25 в) 6<n<15

Қб: 1-тапсырма:Өрнекті орында

20*5 20:5 4*3 47+3 270:90

2-тапсырма: теңсіздік құр 1------10 сандар

G>4 T<4

3-тапсырма: қос теңсіздік құр

7 < a < 12, a>7 және a < 12 15 < b < 96,

18 < c < 75, 21 < d < 49,






Тапсырманы орындайды










Бөлшектерді салыстырады









Шеңбер сызады









Есепті шығарады
























Дескриптор:

-жақшаларды орындайды

-қосындыларды орындайды

-жауапты дұрыс табады


Дескриптор:

теңсіздіктіанықтайды


Дескриптор:

- берілгенін жазады

-теңсіздіктерді табады

дескриптор:

-1өрнек орындайды

-2өрнек орындайды

-3 өрнек орындайды

-4өрне орындайды

-5 өрнек орындайды

-артықкем теңсіздік құрайды-




Оқулық








Суреттер











Суреттер









Шеңбер

лер








Аяқталуы


Енді білемін…

Мен … орындай аламын (критерилердің бірі бойынша)




7 бет №6ә


Бекітілді_________________________

Қазақ тілі


Бөлім: Ғарышқа саяхат

Педагогтың аты-жөні: Азиева А.Т.

Күні: 01.04.2024

Сынып: 4 «Ә»

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Етістіктің шақтары

Оқыту мақсаттары

4.4.2.9 – етістікті тиісті шақта (өткен шақ, келер шақ, осы шақ) қолдану

4.1.1.1 тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын түртіп алу және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айту

Сабақ мақсаттары:

Eтістікті тиісті шақта (өткен шақ, келер шақ, осы шақ) қолданады;

Тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын түртіп алу және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айтады.

Құндылыққтар

Оқушылардың дұрыс әрекет жасауын қамтамасыз ете отырып, бірлесе жұмыс жасауға, сыни ойлауға дағдыландыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басталуы

Ұйымдастыру

Сәлемдесу

Өткен материалды еске түсіру

«Ыстық орындық» әдісін пайдалану арқылы өткенге шолу жасау

Бір- біріне сұрақ қою арқылы өткен материалдарды еске түсіреді.

Ойын «Түсін мені»

І топ:үш сөз (жүгіреді,ойланады,оқиды)

ІІ топ: үш сөз (аулайды,төбелеседі, билейді)

ІІІ топ: үш сөз (айтады,жазады,ойнайды)

ІҮ топ: үш сөз (күледі, ашуланады, секіреді)

(қағазды жазып тарату,сөздерді қимылмен көрсетеді,келесі топ шешіп,етістікті жіктейді)

Жақсы тілек тер айтады

Үй тапсырма сын оқиды




Ортасы

(Етістіктің үш шағына байланысты суреттер көрсету)
Әр суретке сөйлем құрап, іс - әрекеттің қай мезгілде болғанын анықтау.
1 - суретте іс - әрекеттің нақты қазір болып жатқанын көрсетеді (осы шақ).
2 - суретте іс - әрекеттің болып кеткендігі көрсетіледі (өткен шақ)
3 - суретте іс - әрекет әлі жүзеге асқан жоқ, болашақта болатыны айтылады(келер шақ).

- Етістік іс - әрекеттің жүзеге асу мезгілін білдіреді. Осыған байланысты бүгінгі біздің жаңа сабағымыз: Етістіктің шақтары деп аталады.
- Алдымен, балалар шақ деген сөзді қалай түсінеміз?
Шақ дегеніміз – мезгіл, кезең, Бақытты балалық шақ
Шақ – іс – әрекетті, қимылды білдіреді.
Өріктің сүйегін шақ.
Ереже:
- Яғни, етістіктер іс - әрекеттің жүзеге асу мезгілін білдіреді. Етістіктің үш шағы болады:

Етістіктің шақтары

Өткен шақ – сөйлеп тұрған сәттен бұрын болып кеткен қимыл, іс-әрекет Мысалы: Мен жазда Астана қаласына бардым.

Осы шақ-сөйлеп тұрған кезде болып жатқан қимыл,іс-әрекет

Мысалы: Аслан хат жазып отыр

Етістіктің шағы

Келер шақ – сөйлеп тұрған кезде әлі болмаған, бірақ кейін болуға тиісті қимыл, іс-әрекет. Мысалы: Асан ертең нағашы атасына бармақ.

25-жаттығу. Берілген етістіктерді өзгертіп үш шақта жаз

Осы шақ

Өткен шақ

Келер шақ



Айтып отыр

айтты

айтады



4-топ:

27-жаттығу. Тақтаға жазу.

Сөйлемдерді көшіріп жаз.Етістіктердің астын сыз

26-жаттығу.

Суреттегі зат атауларын қатыстырып, іс-әрекеттің бұрын болып кеткенін және алдағы уақытта болатынын білдіретін сөйлемдер құра.

28-жаттығу

Төмендегі жұрнақтар мен көмекші сөздердің қай шақ түрлеріне қатысты екенін тап.

Өсиет сөздерді жазады


Сөйлемдерді көшіріп жазады





Жұмбақты шешеді





Етістіктердің қай жақта тұрғанын табады




Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қояды









Оқулық













Су туралы бейнебаян


Табиғат тазалығы туралы суреттер

Аяқталуы


Рефлексиялық кезең.

«Бес саусақ» әдісі




29 жаттығу

Бекітілді_________________________

Әдебиеттік оқу


Бөлім: Ғарышқа саяхат

Педагогтың аты-жөні: Азиева А.Т.

Күні: 02.04.2024

Сынып: 4 «Ә»

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Жазықтар мен таулар. (52-53 б)

Оқыту мақсаттары

4.​4.​1.​1 жер бетінің ірі элементтерін атау және сипаттау

Сабақ мақсаттары:

4.1.3.1 – шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіреді.

Құндылыққтар

Оқушылардың дұрыс әрекет жасауын қамтамасыз ете отырып, бірлесе жұмыс жасауға, сыни ойлауға дағдыландыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басталуы

Дәптерге күнді, тақырыпты жазамыз.

Психологиялық ахуал:

"5" болсын алар бағамыз

Білімнен бақыт табамыз

Өнер білім көп оқып,

Өсе берсін санамыз

Өткен бөлімді қайталау (жазбаша)

Өткен сабақта қандай тақырыппен таныстыңыздар?

Шаттық шеңберін жасау




Ортасы

Сабақ тақырып: Бізді мазалаған сұрақтар

Сабақ мақсат: -Шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру

-Таныс мәтінге жаңа кейіпкерлер қосу, жаңа сюжеттер енгізу,

өлең (төрт жолды) жазу

Бағалау критерий:

Мәтін сюжетін болжайды.

Өз пайымдауларын ұсынады.

Шығармашылық жұмысты өз бетінше орындайды.

Жаңа тақырыпқа мақсат қоямыз

Білгім келеді...

Қолданғым келеді...

Өздігімнен орындағым келеді...

Оқулықпен жұмыс. Оқушылар, адамның ұшуды қалай үйренгені жайлы Александр Романович Беляевтың айтқан ойымен танысайық, Ол (1884 – 1942) – бірнеше ғылыми-фантастикалық романдар жазған орыс жазушысы. Оның «Қосмекенді адам» атты кітабы су астында өмір сүре алатын адам туралы. Бұл фантастикалық роман бойынша көркемфильм де шығарылған.

«Жаңа сөздер сандығы» әдісі Сутек – ең жеңіл газ

Көксеу – армандау

Критерий: Мәтін сюжетін болжайды

1-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріп көр

Құстар қалай ұшады? Ғарышқа не үшін ұшады?

Ұшуды кім ойлап тапты? Доп неге шар сияқты ұшпайды?

Не ауыр, не жеңіл? Сен үшін ең қызық сұрақ қайсысы?

Өзің қандай сұрақ қосар едің?

2-тапсырма. Мәтінді толықтыр болжа. Сұрақтараға жауап бер

Ұшу аппаратын жасау кезінде ғалымдар қандай кедергілерді байқады?

Біз демалатын ауа – оттегі туралы не айтылған?

3-тапсырма. Әуе шарының суретін салып , безендіріңдер;

Ат қойыңдар; суреттегі ұшу аппараттарын сипаттаңдар

Тексеру және түзету

Қб: 1-тапсырма: мәтін түрін анықта. Ертегі,әңгіме, мысал, танымдық мәтін

2-тапсырма: «Армандар оңай орындала ма?» тақырыпта шығарма жазу

3-тапсырма: : Бүгінгі заманда ұшақтар, тікұшақтар болмаса, адам үшін қандай қиындықтар, мәселелесін шешуге 2 мысал жаз













Мәтінді оқиды




















Дескриптор:

-сұрақтарға нақты жауап бер

-тақырыпты болжа

Тексеру және түзету

Дескриптор:

-мәтінді болжайды

-сұрақтарға жауап береді

Дескриптор:

- сурет салады

-ат қояды

-ұшу аппаратын анықтайды

дескриптор:

-мәтін түрін авнықтайды

-көркем жазады

-шығарма жазады

-тақырыптан ауытқымайды

-тиянақты жазады

-1 мысал жазады

-2 мысал жазады

Оқулық






















Оқулық











Аяқталуы


Енді білемін…

Мен … орындай аламын

(критерилердің бірі бойынша)




6-7 бет мазмұндау




Бекітілді_________________________

Тәрбие сағаты


Педагогтың аты-жөні: Азиева А.Т.

Күні: 01.04.2024

Сынып: 4 «Ә»

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

«Ұлттық киім – ұрпаққа мұра» («Ата-аналар мектебі» жобасы)

Сабақ мақсаттары:

Қазақ халқының салт-дәстүрін,мәдениетін және ұлттық киімдерінің мәні мен  мағынасын үйлесімділігі туралы айта отырып,оқушылардың ұлттық сана-сезімін ояту.

Құндылыққтар

Эстетикалық тәрбие беру.   

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Ресурстар

Басталуы

Бүгінгі сабақты осы тақырыпта өткізгелі отырған себебіміз:халқымызда ата-бабларымыздан қалған, қазіргі күнімізге де кәдемізге жаратарлық мұра жетерлік.Солардың бірі қазақты өзге халықтардан ерек шелеп,ажыратып тұратын ұлттық киімі. Жас есейіп,ер жеткен соң,кез келген ұлтын сүйген,саналы аза мат халқымыздың ұлттық киімінің мәні мен мазмұнын терең түсініп,оны заман талабына сай өзгертіп, ықшамдап кигенін теріс деуге болмайды.Атадан бала ширек кем туатынын ескерсек,ата бабадан артық олардан озық мәдениет жасай алмағанымызды ұмытпағанымыз абзал.Осы тұрғыдан алғанда, халқымыз дың өткен тарихына,өмір тіршілігіне үңіле қарасақ,оның салт-дәстүрінде,әдет-ғұрпында үйренер, ұрпақ тан ұрпаққа мұра етіп жалғкастырар талай тағылымды ұлағат бар.    


Ортасы

   Киім адамның мінез-құлқын,таным түсінігін,қоршаған ортамен қарым-қатынасын,беделін,жан-дүние сін айқындап,көрсетіп тұрады. Біздің халық киім үлгісінің адамның жасына,жыл маусымына,тұрмыс қажеттілігіне,сымбатына,үстіне қонымына,жүріп тұруына ыңғайлы болуына асқан жауапкершілікпен қараған.Қазақтың ұлттық қыз бала киімі,келіншек киімі,әсіресе,бас киімі бір-бірінен ерекше болса,ер адамдардың киімдері де бөлектенбегенімен,оның да өзіндік айырмашылықтары бар. Ұлттық киім бар лық тарихи және қазіргі киімдердің бастамасы.Әрбір киімнің өзіндік мәні,мағынасы бар,соларға тоқталып өтейік.                                                                                                      

1.Сәукеле(ол туралы Оразова А айтып,сипаттама береді.)                                                          2.Тақия.                                                                                                                                          

3.Шапан.                                                                                                                                                

4.Ішік.                                                                                                                                             

5.Әшекейлер туралы.

Енді кезекті қонақтарымызға берейік.                                                                       

1.Азаматова Гүлжамал(ұлттық киімдері,шолпй сырғалары т.б)жалпы келіндер сынындағы шарттары туралы айтып береді.                                                                                                                     

2.Адыева Т.Киімді пішу,тігу,жарасымдылық факториясы бойынша айтып береді.                           3.Қалиева О.Адамның көпшілік қоғамдық ортада өзін ұстауы,киім киінісі туралы                         Қонақтарға сұрақтар қойылады.                                                                                                   

1.Киімді бағасына қарай таңдайсыз ба,әлде үйлесімділігіне мән бересіз бе?                                             2.Алатын киіміңіз өзіңізге үйлесіп тұр,бірақ сапасы өте нашар.Не істейсіз?                                             3.Киім тіккенде «Сән» журналынан пайдаланасыз ба,әлде өз факторияңызға сүйенесіз бе?            

4.Сіз сахнада немесе шағын дастарханда,құдалықты басқаруда киімді қалай киінуім керек деп ойланасыз ба,әлде барымен базар боласыз ба?                                                                                             Соңғы кездері киімдерге әр түрлі әшекейлер пайдаланылып жүр.Мысалы,теледидарда «Бәрінен де сен сұлу» бағдарламасында қатысушыны сәндеу арқылы басқа қырынан көрсетеді.Және де ұлттық әшекейлер пайдаланады және сыйлап жатады.Осы бағдарламадан өзіңізге қандай жақтары ұнайды?

Оқушы қыздарға қандай киім үлгісін ұсынар едіңіз?                                                                               «Жалғасын тап» ойыны(слайд арқылы)                                                                                       

1.Ағаш көркі жапырақ,………                                                                                                                     2.Анасын көріп қызын ал,………..                                                                                                     

3.Киіміне қарап қарсы ал,………………..                                                                                                          Мауыты шапан жамылған,                                                                                                                          

Ата салттан аспаған,                                                                                                                    

Аталы сөзге тоқтаған,                                                                                                                        

Әрі батыр,әрі мәрт,                                                                                                                                    Халықтың сәні,үміті,                                                                                                                     

Қазақтың сері жігіті,                                                                                                                                  

Сен не еткен кең едің?!


Аяқталуы


Қорытынды сөз:                                                                                                     

Эстетикалық тәрбие адамның өмірінде зор роль атқарады.Әсемдікті көре,сезіне,түсіне білу адамның ру хани өмірін байтады.қызықты етеді.Оған ең жоғарғы рухани ләззат сезінуге мүмкіндік береді. Эстетика лық тәрбиені қалыптастырудағы басты мақсат – оқушыларды өнер құндылықтарын жасақтауға қатысты ру,тіл,сөз өнерін дұрыс меңгерту,әдепті сөйлеуге баулу,олардың бойында белгілі бір адамгершілік эсте тикалық мәдениетті,көркемдік талғамды,шығармашылық қабілетті тудыру.Болашақ ұрпақ ұлттық киім нің қадір-қасиетін біліп,заман талабына сәйкес лайықтап киіп жүрсе,сөйтіп сан мыңдаған ғасырлардан бері келе жатқан ата-дәстүрі жалғасын тапса,ұлттық сәнге айналып,қалыпты нәрсе ретінде күнделікті өмірімізге енсе,нұр үстіне нұр болар еді.



































Бекітілді_________________________

Көркeм eңбeк


Бөлім: Табиғат құбылыстары

Педагогтың аты-жөні: Азиева А.Т.

Күні: 01.02.2024

Сынып: 4 «Ә»

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Табиғат құбылысын бейнелейміз

Оқыту мақсаттары

4.​2.​1.​1 қоршаған ортаның визуалды элементтерін әртүрлі тәсілдер мен құралдарды үйлестіре отырып бейнелеу

4.​3.​3.​1 шығармашылық жұмысты жақсартуға ұсыныс жасап, критерийлерге сәйкес жұмысты бағалау

Сабақ мақсаттары:

Қоршаған ортаның визуалды элементтерін әртүрлі тәсілдер мен құралдарды үйлестіре отырып бейнелейді;

Шығармашылық жұмысты жақсартуға ұсыныс жасап,критерийлерге сәйкес жұмысты бағалайды

Құндылыққтар

Өзін - өзі тәрбиелеуге, іс - әрекетіне баға беруге үйрету.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басталуы

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен аманда-су, түгендеу. Сынып рет тілігін қадағалау.

2.Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру.

3.Ынтымақтастық атмос ферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырып пен жаңа сабақты байла ныстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжым дық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сынып тастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.Оқу шылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан ке йін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақ сатымен таныстырады

Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!

3.Оқушыларды топтарға біріктіру.

Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді. Оқушыларға 2 түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып топтасады.

1.Табиғат құбылысын бейнелеу дегенді қалай түсінесің?

2.Табиғат дегеніміз не?

3.Табиғат құбылыстарына нелер жатады?

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамы туға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-кү йін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жік теу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушы лығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таң дау еркіндігі беріледі.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі:оқушының танымдық дағды сы артады.Сонымен қатар оқушыға са бақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диа лог және қолдау көрсету» тәсілі көріне ді.Дұрыс мағынада жауап беруге бағыт тау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.




Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.

Жарайсың! Жақсы! Талпын!

Ортасы

Жеке жұмыс:

Оқулықта көрсетілген фотосуреттерге қарап, көріп тұрған түстерді атайды және осындай түстерден тұратын басқа заттарды есіңе түсіу тапсырмасын орындатады. Бағыт-бағдар береді, нұсқауын мысал ретінде көрсетеді. Қолауды қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетеді. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. Нұсқау береді.

Суретшінің үш негізгі бояуы бар солармен танысу айдарындағы тапсырмаларды орындатады. Бағыт-бағдар береді, нұсқауын мысал ретінде көрсетеді. Қолауды қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетеді.

1-Тапсырма: Табиғат құбылысын бейнелейміз

Жұмыстың жасалу реті.

1) Қандай табиғат құбылысын, оны қай жанрмен бейнелейтініңді шешіп ал.Таңдаған жнрың пейзаж,портрет, натюрморт, тұрмыстық жанр немесе анималистік жанр болуы мүмкін.


2)Композиция жасау үшін қандай материал дар мен тәсілді таңдайтыныңды ойлан.

3) Жасайтын жұмысыңның композициясын ойластыр.Пішімі мен өлшемін анықтап ал.

4) Жұмысыңа сәйкес келетін түс үйлесімін таңда.Өзің білетін түс ерекшеліктерін есіңе түсір.

2. Балалар салған суреттерге қара

Олар қандай табиғат құбылыстарын бейнеле генін тап.Олар қандай материалдармен жұ мыс істегенін анықтап айт. Суреттерді қай жанрға жатқызуға болады.

Дескриптор:

Жалпы-5 балл.


-Тапсырманы орындайды

Дескриптор:

Жалпы-5 балл.


4-сынып Оқулық, жұмыс дәптерлері.

4-сынып Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Аяқталуы


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.


































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!