Сабақтың
басы
|
«Зейінін
шоғырландыру»
.Астрономия ғылымының даму
тарихы туралы өздері іздеп тауып келген ақпараттарымен бөліседі,
талқылайды.
Үй жұмысын тексеру:.
№11
Алдыңғы білімді
еске түсіру (ұжымда)
№1.
А)Әріптерден берілген жиынның
ішкі жиынын құрайтын кем дегенде бес сөз
құра
А = { а,
с, т, р, о, н, о, м, и, я }
ат, ас, тас, ит,
орман
ә){0, 1, 2, 3}, {0, 1, 2}, {1,
2, 3}, {3, 4, 5 ...}, {4, 5, 6, 7 ...}жиындарының
қайсысы
х < 3
теңсіздігінің шешімдер жиыны бола
алады?
Жауабы:
{0, 1, 2}
б) Бірінші
теңсіздікті шешкен кезде мынадай жауап алдық: {0, 1, 2, 3, 4, 5,
6}. Екінші теңсіздіктің жауабы {5, 6, 7 ...} болады. Қандай
теңсіздіктерді шештік?
х<7,
жауабы: {0, 1, 2, 3, 4, 5, 6}
x>4,
жауабы: {5, 6, 7 ...}
Мақсат
қою
№2
-Қос теңсіздіктерді шешкенде
жиындардың бірігу қасиеттерін қалай қолдануға
болады?
– Қос теңсіздіктерді шешкенде
жиындардың қиылысу қасиеттерін қалай қолдануға
болады?
-Бүгінгі сабақтың мақсаты
: Қос теңсіздіктердің шешімдер
жиынын табуды үйренесің
|
Оқушылар сабақ тақырыбымен,
мақсатымен танысады.
|
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңаны
ашу. Қос теңсіздіктерді шешу
кезінде қалай пайымдауға болады?
8 < х < 11 мысалы арқылы
қарастырайық.
x > 8 және x < 11 теңсіздіктерінің шешімдер жиынын
табайық.
х > 8 теңсіздігінің шешімі
8-ден үлкен барлық сандар жиыны болады:
{ 9, 10, 11, 12, 13 ... }.
х < 11 теңсіздігінің шешімі 11-ден кіші сандар
болады:
{ 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 }.
Енді осы жиындардың ҚИЫЛЫСУЫН, яғни екі жиынға да ортақ
сандарды табамыз.
{ 9, 10 } сандары жиындардың ҚИЫЛЫСУЫ болады.
Екі жиынның қиылысындағы сандар қос теңсіздіктің шешімдер
жиыны болады. Қос теңсіздік №2 Қос
теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде
көрсет.
а) 4 > x <
11 ә) 7 > х < 11
№3 Сан сәулесінен қос
теңсіздіктердің шешімдер жиынын қарайды.Шешімдер жиынын
жаз
а) 3
<x<8
Жауабы:{4,
5, 6, 7}.
ә)
4<x<10
Жауабы:{5,
6, 7, 8, 9 }.
б)
2<x<9
Жауабы:{3, 4, 5, 6, 7,
8}.
|
Саралау
тәсілі «Тапсырма» арқылы іске
асады.
Кейбір
оқушыға қосымша сұрақтар
беріледі.
Қос теңсіздіктерді шешу
кезінде қалай пайымдауға
болады?
Дескриптор: Қос теңсіздіктердің шешімдер
жиынын сан сәулесінде
көрсетеді
|
ҚБ:
1-10
балдық жүйе.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Бекіту
|
№4
Егер Арман өрнекті амалдардың
орындалу реті бойынша жазған болса, онда оның қандай өрнекті
есептегенін тап.
А)(
3 467 589 – 1 000 879)
:(9087761-9057751) =246671
1) 3 467 589 –
1 000 879
2) 9 087 761 –
9 087 751
3) 2 466 710 :
10
Ә) 8809347
+(346*908):8=884618
1) 346 ·
908
2) 314 168 : 8
3) 39 271 +
8 809 347
№8
Ғарыштық зерттеулер институты
қызметкерлерінің 12-сі Францияға, 10-ы Италияға, 8-і Англияға,
5-еуі Англия мен Италияға, 6-ауы Англия мен Францияға, 6 қызметкер
Франция мен Италияға барды. 4
адам барлық үш мемлекетте де болды. Институтта неше адам жұмыс
істейді? Шешуі:
4+2+3+2+4+1+1=17
Жауабы: Институтта17 адам жұмыс
істейді.
2)1+1+1+3+2+1+1=10
Жауабы: Саяхатқа 10 бала
шықты.
|
Дескриптор: Сан сәулесінен қос
теңсіздіктердің шешімдер жиынын қарайды.Шешімдер жиынын
жазады
|
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|