Материалдар / Қос теңсіздіктерді шешу .4В класы.
25 ҚАЗАН
Республика күніне арналған ашық тәрбие сағаты
Дайын материалдарды жүктеп алыңыз

Қос теңсіздіктерді шешу .4В класы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қос теңсіздіктерді шешу .4В класы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Сәуір 2021
961
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

4(А) - БӨЛІМ. ТЕҢДЕУ, ТЕҢСІЗДІК, ӨРНЕК

Педагогтің аты-жөні

Қасымхан Л.М.

Күні:02.04.2021ж


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қос теңсіздіктерді шешу /Астрономия

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

4.4.1.3** теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуде жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдану;

Сабақтың мақсаты

қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын таба алады.

қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгілей алады.

жиындардың бірігу және қиылысу қасиеттерін қолдануды үйренеді


Сабақтыңбарысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

«Зейінін шоғырландыру»

.Астрономия ғылымының даму тарихы туралы өздері іздеп тауып келген ақпараттарымен бөліседі, талқылайды.

Үй жұмысын тексеру:. №11

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

1.

А)Әріптерден берілген жиынның ішкі жиынын құрайтын кем дегенде бес сөз құра

А = { а, с, т, р, о, н, о, м, и, я }

ат, ас, тас, ит, орман

ә){0, 1, 2, 3}, {0, 1, 2}, {1, 2, 3}, {3, 4, 5 ...}, {4, 5, 6, 7 ...}жиындарының қайсысы

х < 3 теңсіздігінің шешімдер жиыны бола алады?

Жауабы: {0, 1, 2}

б) Бірінші теңсіздікті шешкен кезде мынадай жауап алдық: {0, 1, 2, 3, 4, 5, 6}. Екінші теңсіздіктің жауабы {5, 6, 7 ...} болады. Қандай теңсіздіктерді шештік?

х<7, жауабы: {0, 1, 2, 3, 4, 5, 6}

x>4, жауабы: {5, 6, 7 ...}

Мақсат қою

2

-Қос теңсіздіктерді шешкенде жиындардың бірігу қасиеттерін қалай қолдануға болады?

Қос теңсіздіктерді шешкенде жиындардың қиылысу қасиеттерін қалай қолдануға болады?

-Бүгінгі сабақтың мақсаты : Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын табуды үйренесің




Оқушылар сабақ тақырыбымен, мақсатымен танысады.


ҚБ: 1-10 балдық жүйе


















ҚБ: 1-10 балдық жүйе



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.














Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Сабақтың ортасы

Жаңаны ашу. Қос теңсіздіктерді шешу кезінде қалай пайымдауға болады?
8 < х < 11 мысалы арқылы қарастырайық.
​x > 8 және x < 11 теңсіздіктерінің шешімдер жиынын табайық.
х > 8 теңсіздігінің шешімі 8-ден үлкен барлық сандар жиыны болады:
​ { 9, 10, 11, 12, 13 ... }.
​ х < 11 теңсіздігінің шешімі 11-ден кіші сандар болады: 
 { 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 }.
​ Енді осы жиындардың ҚИЫЛЫСУЫН, яғни екі жиынға да ортақ сандарды табамыз.
​ { 9, 10 } сандары жиындардың ҚИЫЛЫСУЫ болады.
 Екі жиынның қиылысындағы сандар қос теңсіздіктің шешімдер жиыны болады.
Қос теңсіздік №2 Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде көрсет.

а) 4 > x < 11 ә) 7 > х < 11

3 Сан сәулесінен қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын қарайды.Шешімдер жиынын жаз

а) 3 <x<8

Жауабы:{4, 5, 6, 7}.

ә) 4<x<10

Жауабы:{5, 6, 7, 8, 9 }.

б) 2<x<9

Жауабы:{3, 4, 5, 6, 7, 8}.

Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы іске асады.

Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

Қос теңсіздіктерді шешу кезінде қалай пайымдауға болады?


Дескриптор: Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде көрсетеді









ҚБ: 1-10 балдық жүйе.












Оқылым, жазылым тапсырмалары.






Бекіту

4

Егер Арман өрнекті амалдардың орындалу реті бойынша жазған болса, онда оның қандай өрнекті есептегенін тап.

А)( 3 467 589 – 1 000 879) :(9087761-9057751) =246671

1) 3 467 589 – 1 000 879

 2) 9 087 761 – 9 087 751 

3) 2 466 710 : 10

Ә) 8809347 +(346*908):8=884618

1) 346 · 908

2) 314 168 : 8
3) 39 271 + 8 809 347

8

Ғарыштық зерттеулер институты қызметкерлерінің 12-сі Францияға, 10-ы Италияға, 8-і Англияға, 5-еуі Англия мен Италияға, 6-ауы Англия мен Францияға, 6 қызметкер Франция мен Италияға барды. 4 адам барлық үш мемлекетте де болды. Институтта неше адам жұмыс істейді? Шешуі: 4+2+3+2+4+1+1=17

Жауабы: Институтта17 адам жұмыс істейді.


2)1+1+1+3+2+1+1=10

Жауабы: Саяхатқа 10 бала шықты.

Дескриптор: Сан сәулесінен қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын қарайды.Шешімдер жиынын жазады


ҚБ: 1-10 балдық жүйе















ҚБ: 1-10 балдық жүйе

























Оқылым, жазылым тапсырмалары.






Кері байланыс

Кері байланыс

Оқушылар қағазға бес саусақты салып, әр саусаққа өз ойларын жазады.

Бас бармақ - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды.

Балалы үйрек - бірлесу. Мен топта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмектестім?

Ортан терек - ойлау. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

Шылдыр шүмек - шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

Кішкентай бөбек – көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезінемін.

Үй жұмысы: №9









































Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!