Бекітемін: әдебиеттік оқу
|
Сабақтың тақырыбы: Қошақаны қойдың. Қой. |
Мұғалімнің аты-жөні: Габдушева Г.А. Күні: 28.02 |
|||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау 2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу; 2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну |
|||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||
|
Басталуы 5 минут |
Топтарға бөлу. Стикерлер таңдап топқа бөліну Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Екі дұрыс, бір бұрыс» тәсілімен өткен сабаққа шолу жасап, топтың ойын жинақтап алу.
|
Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай стикерлер алады. «Екі дұрыс, бір бұрыс» |
||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну -Суреттегі нелер? -Олардың ортақ атауы қандай? - Олар туралы не білеміз? - Бейне ролик тамашалау. Жұмбақ шешу . Тақырыпты атау. Қошақаны қойдың. Қой. Бағалау бірлігі асық екенін атап өту.
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. |
Оқулық, мәтіндер.
|
||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Талдау
|
Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер |
||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Қошақаным" |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
|
|
||||
|
Бағалау 3 минут Кері байланыс 5 минут |
Асық санап белсенді топты анықтау, отшашу арқылы қолдау көрсету «Бес саусақ» әдісі 1.«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? 2. «Балалы үйрек»- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым? 3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? 4. «Шылдыр шүмек»-шынайылық. Сабақ маған ұнадыма? Неліктен? 5 «Кішкентай бөбек»-көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім? |
Асық санау. Кері байланыс парағы. «Бес саусақ» әдісі |
||||
|
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. |
||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қошақаны қойдың. Қой.Әдебиеттік оқу сабағы
Қошақаны қойдың. Қой.Әдебиеттік оқу сабағы
Бекітемін: әдебиеттік оқу
|
Сабақтың тақырыбы: Қошақаны қойдың. Қой. |
Мұғалімнің аты-жөні: Габдушева Г.А. Күні: 28.02 |
|||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау 2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу; 2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну |
|||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||
|
Басталуы 5 минут |
Топтарға бөлу. Стикерлер таңдап топқа бөліну Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Екі дұрыс, бір бұрыс» тәсілімен өткен сабаққа шолу жасап, топтың ойын жинақтап алу.
|
Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай стикерлер алады. «Екі дұрыс, бір бұрыс» |
||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну -Суреттегі нелер? -Олардың ортақ атауы қандай? - Олар туралы не білеміз? - Бейне ролик тамашалау. Жұмбақ шешу . Тақырыпты атау. Қошақаны қойдың. Қой. Бағалау бірлігі асық екенін атап өту.
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. |
Оқулық, мәтіндер.
|
||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Талдау
|
Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер |
||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Қошақаным" |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
|
|
||||
|
Бағалау 3 минут Кері байланыс 5 минут |
Асық санап белсенді топты анықтау, отшашу арқылы қолдау көрсету «Бес саусақ» әдісі 1.«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? 2. «Балалы үйрек»- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым? 3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? 4. «Шылдыр шүмек»-шынайылық. Сабақ маған ұнадыма? Неліктен? 5 «Кішкентай бөбек»-көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім? |
Асық санау. Кері байланыс парағы. «Бес саусақ» әдісі |
||||
|
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. |
||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
шағым қалдыра аласыз



















