Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қоспа түрлері және оны бөлу жолдары.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі 5.3 Заттар және материалдар |
Мектеп: №44 «Жаңа дала» ЖОМ |
||||||||||||||||||||||
Күні: 01. 12. 2022ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Алипова Г |
||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 «б» |
Қатысқандар саны: |
|
|
||||||||||||||||||||
Қатыспағандар саны: |
|
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Қоспа түрлері және оларды бөлу әдістері |
||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.3.2.2 Қоспалардың түрлерін сипаттау және бөлу әдістерін ұсыну |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: Қоспа түрлері және оларды бөлу әдістерін сипаттайды; Оқушылардың басым бөлігі: Қоспа түрлері және оларды бөлу әдістерін анықтайды; Кейбір оқушылар: Қоспа түрлері және оларды бөлу әдістерінің ерекшеліктері мен айырмашылықтарын ажыратады; |
||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Білім алушы
|
||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: - біртекті және әртекті қоспалардың айырмашылығын түсіндіре алады; - ауызша қоспаларды бөлу әдістерін сипаттай алады; - заттарды
қасиеттері бойынша жіктей алады. Буландыру, тұндыру, айдау, сүзу, жіктелу, ерігіштік, маталдық, бейметалдық ,ерітінді еріткіш, еріген зат, еріген заттың ерітіндідегі массалық үлесі |
||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 2 мин 5 мин |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Шаттық шеңберін орнату. Топқа бөлемін: 1. – таза заттар , 2-біртекті заттар, 3-әртекті заттар деп топқа бөлінеді. Миға шабул әдісімен үй жұмысын сұрау. Оқушыларға сұрақ қойылады. Таза заттар дегеніміз не, мысал келтір? Қоспа дегеніміз не, мысал келтір? Әтекті қоспа дегеніміз не , мысал келтір? Егер оқушылар жауапқа шыға алмаса, қосымша Оқушылардың Таза заттар және қоспалар туралы білімдеріне қысқаша шолу жасау Сабақтың тақырыбын түсіндіру: Қоспа түрлері және оларды бөлу әдістері |
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 8 мин 15 мин 5мин 5 мин
3мин |
Қоспаның құрамындағы заттарды бөліп алудың сан түрлі тәсілдері болады. Солардың ішінен күнделікті кездесетін бірнешеуімен танысайық. Біртекті және әртекті қоспадағы заттарды бөлудің өзіндік ерекшеліктері бар. Оны оқулықта көрсетілгеннақты тәсілдерден көресіңдер. Қоспа – екі немесе одан да көп заттардан тұрады. Қоспалар агрегаттық күйіне байланысты екіге жіктеледі: біртекті және әртекті.
Ойлан –жұптас-бөліс әдісімен топтық жұмыс беріледі. Әр топ тәжірибесімен бқлісетін болады.
2-біртекті заттар:Суға қант салып араластыр оның үстіне топырақ сал . Нәтижесінде не байқадың. Түсіндір. . Кестені толтырамыз тәжірибеде жасаған жұмысымызды.
3-әртекті заттар:Ас тұзы мен суды араластырып оны қалай бөләп алуға болатынын көрсет. . Кестені толтырамыз тәжірибеде жасаған жұмысымызды.
Өзін-өзі бағалау. БАРМАҚ АРҚЫЛЫ. 2-тапсырма . Кім жылдам? Кім жылдам қоспаның түрін ажырата алуын бақылау арқылы бағалаймыз . Мадақтау.
Өзін-өзі бағалау. Тапсырма 3
Екі стақанға су құйыңыз.
Бірінші стақанға қант, екінші стақанға құм салып, аралыстырыңыз.
Осы қоспалардың айырмашылығы неде деген сұрақты оқушыларға
қойыңыз. Тапсырма 3 Ой қозғау. |
Таныстырылым
Оқулық
Жапсырмалы қағаздар
Су, құм , қант
Жапсырмалы қағаздар |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 2 мин
|
«Білімқоржыны» керібайланыс. БІЛІМ ҚОРЖЫНЫ Өтежақсытүсіндім, Мен сабақты Тақырыпбойыншаәлі де мен үшінқызықтыболды. жақсытүсіндім ізденуімкерек
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады |
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
|
|
Қабілеті жоғары оқушылар:
Қабілеті орта оқушылар:
Қабілеті төмен оқушылар:
|
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрысжүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||
|