Қоспа түрлері және оны бөлу жолдары.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қоспа түрлері және оны бөлу жолдары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қоспа түрлерін балаларға барынша түсінікті болу үшін тәжірибе жасау қажетұ
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ұзақмерзімді жоспар бөлімі

5.3 Заттар және материалдар

Мектеп: №44 «Жаңа дала» ЖОМ

Күні: 01. 12. 2022ж

Мұғалімнің аты-жөні: Алипова Г

Сынып: 5 «б»

Қатысқандар саны:



Қатыспағандар саны:



Сабақтың тақырыбы

Қоспа түрлері және оларды бөлу әдістері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.2.2 Қоспалардың түрлерін сипаттау және бөлу

әдістерін ұсыну

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:

Қоспа түрлері және оларды бөлу әдістерін сипаттайды;

Оқушылардың басым бөлігі:

Қоспа түрлері және оларды бөлу әдістерін анықтайды;

Кейбір оқушылар:

Қоспа түрлері және оларды бөлу әдістерінің ерекшеліктері мен айырмашылықтарын ажыратады;

Бағалау критерийлері

Білім алушы

  • Қоспалардың түрлерін анықтайды

  • Біртекті және әртекті қоспаларды бөлу әдістерін көрсетеді

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

- біртекті және әртекті қоспалардың айырмашылығын түсіндіре алады;

- ауызша қоспаларды бөлу әдістерін сипаттай алады;

- заттарды қасиеттері бойынша жіктей алады.
Пәнге қатысты лексика және терминология

Буландыру, тұндыру, айдау, сүзу, жіктелу, ерігіштік, маталдық,

бейметалдық ,ерітінді еріткіш, еріген зат, еріген заттың ерітіндідегі массалық үлесі

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин









5 мин

  1. Мұғалімнің кіріспе сөзі. (Сабаққа психологиялық көңіл-күй)

Психологиялық ахуал қалыптастыру: Шаттық шеңберін орнату. Топқа бөлемін: 1. – таза заттар , 2-біртекті заттар, 3-әртекті заттар деп топқа бөлінеді.

Миға шабул әдісімен үй жұмысын сұрау. Оқушыларға сұрақ қойылады.

Таза заттар дегеніміз не, мысал келтір?

Қоспа дегеніміз не, мысал келтір?

Әтекті қоспа дегеніміз не , мысал келтір?

Егер оқушылар жауапқа шыға алмаса, қосымша

Оқушылардың Таза заттар және қоспалар туралы білімдеріне қысқаша шолу жасау

Сабақтың тақырыбын түсіндіру:

Қоспа түрлері және оларды бөлу әдістері







Сабақтың ортасы





8 мин
















15 мин





































5мин












5 мин











3мин

Қоспаның құрамындағы заттарды бөліп алудың сан түрлі тәсілдері болады. Солардың ішінен күнделікті кездесетін бірнешеуімен танысайық. Біртекті және әртекті қоспадағы заттарды бөлудің өзіндік ерекшеліктері бар. Оны оқулықта көрсетілгеннақты тәсілдерден  көресіңдер.

Қоспа – екі немесе одан да көп заттардан тұрады.                 

Қоспалар агрегаттық күйіне байланысты екіге жіктеледі: біртекті және әртекті.                           

  1. Тұндыру тәсілі  - заттардың тығыздықтарының әр түрлі болатынына негізделген.

  2. Сүзу тәсілі – ерітіндідегі ерімеген бөлшектерді бөлуді тездету үшін қолданылады.

  3. Қайта кристалдану – бастапқы қатты күйдегі затты ерітіп, сосын буландыра отырып, суалту жолымен тазартуды айтамыз.

  4. Айдау(Булану) – ұшқыш сұйықтықтарды алдымен буландырып, сонан соң салқындатып сұйық күйге ауыстырып, конденсациялауды айтады. Мұны дистелдеу тәсілі деп те атайды.

Ойлан –жұптас-бөліс әдісімен топтық жұмыс беріледі. Әр топ тәжірибесімен бқлісетін болады.

  1. таза заттар: Суға топырақты салып араластыр. Топырақ пенсуды қоспасын қоспасын қалай жыратуға болатынын түсіндір. Кестені толтырамыз тәжірибеде жасаған жұмысымызды.

Не істедің?

Не көрдің?

Қорытынды




2-біртекті заттар:Суға қант салып араластыр оның үстіне топырақ сал . Нәтижесінде не байқадың. Түсіндір. . Кестені толтырамыз тәжірибеде жасаған жұмысымызды.

Не істедің?

Не көрдің?

Қорытынды




3-әртекті заттар:Ас тұзы мен суды араластырып оны қалай бөләп алуға болатынын көрсет. . Кестені толтырамыз тәжірибеде жасаған жұмысымызды.

Не істедің?

Не көрдің?

Қорытынды




Өзін-өзі бағалау. БАРМАҚ АРҚЫЛЫ.

2-тапсырма . Кім жылдам? Кім жылдам қоспаның түрін ажырата алуын бақылау арқылы бағалаймыз . Мадақтау.

Өзін-өзі бағалау.

Тапсырма 3


Екі стақанға су құйыңыз. Бірінші стақанға қант, екінші стақанға құм салып, аралыстырыңыз. Осы қоспалардың айырмашылығы неде деген сұрақты оқушыларға қойыңыз.
Қоспалар біртекті және әртекті болуын оқушыларға түсінуге көмектесу

Тапсырма 3 Ой қозғау.


Таныстырылым




Оқулық


















































Жапсырмалы қағаздар












Су, құм , қант










Жапсырмалы қағаздар

Сабақтың соңы

2 мин









«Білімқоржыны» керібайланыс.

БІЛІМ  ҚОРЖЫНЫ

Өтежақсытүсіндім,                      Мен сабақты                     Тақырыпбойыншаәлі де

мен үшінқызықтыболды.            жақсытүсіндім                        ізденуімкерек



Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға  жабыстырады

Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Қабілеті жоғары оқушылар:

  • Топта ұйымдастыру жұмыстарын алады;

  • Сабақ бойындағы «Түрткі сұрақтар» оқушылардың ойын қозғауға, дамытуға арналады.

Қабілеті орта оқушылар:

  • Мұғалімнің түсіндірмесі кезінде «Түртіп алу» әдісі осы деңгейдегі оқушыларға қолдау береді;

  • Сабақ барысындағы деңгейлік сұрақтар тізбегі;

Қабілеті төмен оқушылар:

  • Деңгейлік сұрақтар;

  • Мұғалімнің қолдауы;

  • Ынталандыру, қолдау көрсету, формальды емес бағалау түрлері;

  • Оқушылар өзара бағалайды;

  • Кері байланыс жасау.

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрысжүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.11.2023
764
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі