|
Сабақ математика |
Мектеп №50 орта мектеп Тексерілді |
|||
|
Күні: 12.10. 2018 ж |
Мұғалімнің аты –жөні Дуйсенова Жанна Жайлаубековна |
|||
|
Сынып 4 «Д » |
Қатысқандар -20 |
Қатыспағандар -0 |
||
|
Сабақтың тақырыбы Қосу мен азайту амалдарының қасиеттерін есептеулерде қолдану |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты |
Бірліктермен, ондықтармен, жүздіктермен орындалатын амалдардың ұқсастығына сүйене отырып, сандарды және шамаларды қосу мен азайтудың үлгісін көрсетіп беру, сандарды оқу, жазу, жіктеу |
|||
|
Критерий |
1. Есептерді шығара алады. 2. Сұрақтарға жауап береді. |
|||
|
Әдісі |
Сұрақ-жауап, түсіндіру. |
|||
|
Ресурстар |
Маркер, стикер, плакат |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Мұғалім іс- әрекеті |
Оқушы іс -әрекеті |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
1.Тренинг «Саңырау телефон» -шеңберге тұрып, бір оқушының құлағына сөз айтамын, ол оқушы әрі қарай бұл сөзді басқаларына жеткізеді. 2. Топқа бөлу (қиық қағаздар арқылы) 1.Тренинг арқылы тілдерін жаттықтырады, бір – біріне сыйластықпен қарап, сабаққа кіріседі. 2.Оқушылар қиық қағаздарды таңдап, топқа бөлінеді. |
Психологиялық дайындық жасалады Топқа бөлінеді |
||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
«Мен саған, сен маған» әдісі 1.Қандай геометриялық
фигураларды білесіңдер? |
«Мен саған, сен маған» әдісімен үй тапсырмасын оқиды |
||
|
Жаңа сабаққа дайындық |
Көркем жазу минуты А) 5 миллион 23 мың 6 бірлікті жаз. Оны 4 бірлікке арттыр. Нәтижесін жаз. Алдыңғы санды жаз. Оны 100 мыңға арттыр. Оны 0-ге көбейт. 5023 006 ; 5 023 006 + 4 = 5 023 010; 5 023 009, 5 023 010, 5 023 011; 5 023 006 + 100 000 = 5 123 006
|
Оқушылар берілген санды жазып, оқиды. |
||
|
Жаңа сабақ |
Тақырыбымыз Қосу мен азайту амалдарының қасиеттерін есептеулерде қолдану Түсіндіру, еске түсіру, қайталау. №1. Қосу амалының қандай қасиеттерін білесің? Сол қасиеттердің көп таңбалы сандар үшін де орындалатынын тексеру: А) 3600 + 4200 = 7800 36 000 + 42 000 = 78 000 4200 + 3200 = 7800 42 000 + 36 000 = 78 000 360 000 + 420 000 = 780 000 420 000 + 360 000 = 780 000 №2. А) Нәтижені табу үшін 1 санының қандай қасиетін қолдану керек? Ә) Нәтижені табу үшін 0 санының қандай қасиетін қолдану керек? 999 + 1 = 1000 4700 + 0 = 4700 1000 – 1 = 999 4700 – 0 = 4700 10 000 – 1 = 9999 47 000 + 0 = 47 000 9999 + 1 = 10 000 47000 – 0 = 47 000 Ж: Үшінші топ 2 т 100 кг металл қалдықтарын жинады. №6. 20 000, 30 000 және 50 000 сандарын пайдаланып, қосу және азайту амалдарымен байланысты тура теңдіктер құру. Неше теңдік құрдық? 20 000 + 30 000 = 50 000 30 000 + 20 000 = 50 000 №7. Теңдеулерді шешу 600 + Х = 7600 8600 – Х = 600 Х = 7600 – 600 Х = 8600 – 600 Х = 7000 Х = 8000 600 + 7000 = 7600 8600 – 8000 = 600 7600 = 7600 600 = 600 |
Қосу, азайту амалдарымен берілген есептерді шығарады. . Есептерді шығарады. |
||
|
Сабақты бекіту |
Шығармашылық тапсырма: жазуды қалпына келтіру 603 450 1 т 000 кг 9 дм 00 мм
+ 824 630 1 т 048 кг 9 дм 09 мм (221) (180) (48) ( 9) 1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады?(сан шығады) 2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше шығады?(1 шығады) 3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады?(0 шығады) |
Шығармашылық тапсырманы орындауда жазуды қалпына келтіреді сұрақтарға жауап береді |
||
|
Кері байланыс |
«Бес саусақ» Қағазға алақанның суретін салып, әр саусаққа сабақтағы жасаған жұмыстарды жазу. |
Кері байланыс жасалады |
||
|
Бағалау |
Қалыптастырушы бағалау |
Қалыптастырушы бағалау |
||
|
Үйге тапсырма |
63-бет №8,8есепті шығару |
63-бет №8,9 есепті шығару |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қосу мен азайту амалдарының қасиеттерін есептеулерде қолдану
Қосу мен азайту амалдарының қасиеттерін есептеулерде қолдану
|
Сабақ математика |
Мектеп №50 орта мектеп Тексерілді |
|||
|
Күні: 12.10. 2018 ж |
Мұғалімнің аты –жөні Дуйсенова Жанна Жайлаубековна |
|||
|
Сынып 4 «Д » |
Қатысқандар -20 |
Қатыспағандар -0 |
||
|
Сабақтың тақырыбы Қосу мен азайту амалдарының қасиеттерін есептеулерде қолдану |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты |
Бірліктермен, ондықтармен, жүздіктермен орындалатын амалдардың ұқсастығына сүйене отырып, сандарды және шамаларды қосу мен азайтудың үлгісін көрсетіп беру, сандарды оқу, жазу, жіктеу |
|||
|
Критерий |
1. Есептерді шығара алады. 2. Сұрақтарға жауап береді. |
|||
|
Әдісі |
Сұрақ-жауап, түсіндіру. |
|||
|
Ресурстар |
Маркер, стикер, плакат |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Мұғалім іс- әрекеті |
Оқушы іс -әрекеті |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
1.Тренинг «Саңырау телефон» -шеңберге тұрып, бір оқушының құлағына сөз айтамын, ол оқушы әрі қарай бұл сөзді басқаларына жеткізеді. 2. Топқа бөлу (қиық қағаздар арқылы) 1.Тренинг арқылы тілдерін жаттықтырады, бір – біріне сыйластықпен қарап, сабаққа кіріседі. 2.Оқушылар қиық қағаздарды таңдап, топқа бөлінеді. |
Психологиялық дайындық жасалады Топқа бөлінеді |
||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
«Мен саған, сен маған» әдісі 1.Қандай геометриялық
фигураларды білесіңдер? |
«Мен саған, сен маған» әдісімен үй тапсырмасын оқиды |
||
|
Жаңа сабаққа дайындық |
Көркем жазу минуты А) 5 миллион 23 мың 6 бірлікті жаз. Оны 4 бірлікке арттыр. Нәтижесін жаз. Алдыңғы санды жаз. Оны 100 мыңға арттыр. Оны 0-ге көбейт. 5023 006 ; 5 023 006 + 4 = 5 023 010; 5 023 009, 5 023 010, 5 023 011; 5 023 006 + 100 000 = 5 123 006
|
Оқушылар берілген санды жазып, оқиды. |
||
|
Жаңа сабақ |
Тақырыбымыз Қосу мен азайту амалдарының қасиеттерін есептеулерде қолдану Түсіндіру, еске түсіру, қайталау. №1. Қосу амалының қандай қасиеттерін білесің? Сол қасиеттердің көп таңбалы сандар үшін де орындалатынын тексеру: А) 3600 + 4200 = 7800 36 000 + 42 000 = 78 000 4200 + 3200 = 7800 42 000 + 36 000 = 78 000 360 000 + 420 000 = 780 000 420 000 + 360 000 = 780 000 №2. А) Нәтижені табу үшін 1 санының қандай қасиетін қолдану керек? Ә) Нәтижені табу үшін 0 санының қандай қасиетін қолдану керек? 999 + 1 = 1000 4700 + 0 = 4700 1000 – 1 = 999 4700 – 0 = 4700 10 000 – 1 = 9999 47 000 + 0 = 47 000 9999 + 1 = 10 000 47000 – 0 = 47 000 Ж: Үшінші топ 2 т 100 кг металл қалдықтарын жинады. №6. 20 000, 30 000 және 50 000 сандарын пайдаланып, қосу және азайту амалдарымен байланысты тура теңдіктер құру. Неше теңдік құрдық? 20 000 + 30 000 = 50 000 30 000 + 20 000 = 50 000 №7. Теңдеулерді шешу 600 + Х = 7600 8600 – Х = 600 Х = 7600 – 600 Х = 8600 – 600 Х = 7000 Х = 8000 600 + 7000 = 7600 8600 – 8000 = 600 7600 = 7600 600 = 600 |
Қосу, азайту амалдарымен берілген есептерді шығарады. . Есептерді шығарады. |
||
|
Сабақты бекіту |
Шығармашылық тапсырма: жазуды қалпына келтіру 603 450 1 т 000 кг 9 дм 00 мм
+ 824 630 1 т 048 кг 9 дм 09 мм (221) (180) (48) ( 9) 1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады?(сан шығады) 2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше шығады?(1 шығады) 3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады?(0 шығады) |
Шығармашылық тапсырманы орындауда жазуды қалпына келтіреді сұрақтарға жауап береді |
||
|
Кері байланыс |
«Бес саусақ» Қағазға алақанның суретін салып, әр саусаққа сабақтағы жасаған жұмыстарды жазу. |
Кері байланыс жасалады |
||
|
Бағалау |
Қалыптастырушы бағалау |
Қалыптастырушы бағалау |
||
|
Үйге тапсырма |
63-бет №8,8есепті шығару |
63-бет №8,9 есепті шығару |
||
шағым қалдыра аласыз













