Қосу мен азайту амалдарының қасиеттерін есептеулерде қолдану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қосу мен азайту амалдарының қасиеттерін есептеулерде қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл сабағымнан әдіс -тәсілдерін алады деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ математика

Мектеп №50 орта мектеп Тексерілді

Күні: 12.10. 2018 ж

Мұғалімнің аты –жөні Дуйсенова Жанна Жайлаубековна

Сынып 4 «Д »

Қатысқандар -20

Қатыспағандар -0

Сабақтың тақырыбы Қосу мен азайту амалдарының қасиеттерін есептеулерде қолдану

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты

Бірліктермен, ондықтармен, жүздіктермен орындалатын амалдардың ұқсастығына сүйене отырып, сандарды және шамаларды қосу мен азайтудың үлгісін көрсетіп беру, сандарды оқу, жазу, жіктеу

Критерий

1. Есептерді шығара алады.

2. Сұрақтарға жауап береді.

Әдісі

Сұрақ-жауап, түсіндіру.

Ресурстар

Маркер, стикер, плакат

Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт есебі

Мұғалім іс- әрекеті

Оқушы іс -әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

1.Тренинг «Саңырау телефон» -шеңберге тұрып, бір оқушының құлағына сөз айтамын, ол оқушы әрі қарай бұл сөзді басқаларына жеткізеді.

2. Топқа бөлу (қиық қағаздар арқылы)

1.Тренинг арқылы тілдерін жаттықтырады, бір – біріне сыйластықпен қарап, сабаққа кіріседі.

2.Оқушылар қиық қағаздарды таңдап, топқа бөлінеді.

Психологиялық дайындық жасалады


Топқа бөлінеді

Үй тапсырмасын тексеру

«Мен саған, сен маған» әдісі

1.Қандай геометриялық фигураларды білесіңдер? 
2.Тік төртбұрыш пен шаршының периметрін қалай табамыз? 
3. Фигураның ауданын қалай өлшейміз? Ол қандай өлшем бірлігімен өлшенеді?

«Мен саған, сен маған» әдісімен үй тапсырмасын оқиды

Жаңа сабаққа дайындық

Көркем жазу минуты

А) 5 миллион 23 мың 6 бірлікті жаз. Оны 4 бірлікке арттыр. Нәтижесін жаз. Алдыңғы санды жаз. Оны 100 мыңға арттыр. Оны 0-ге көбейт.

5023 006 ; 5 023 006 + 4 = 5 023 010; 5 023 009, 5 023 010, 5 023 011;

5 023 006 + 100 000 = 5 123 006

  1. Қосудың қасиеттерін айт.

Оқушылар берілген санды жазып, оқиды.

Жаңа сабақ

Тақырыбымыз Қосу мен азайту амалдарының қасиеттерін есептеулерде қолдану

Түсіндіру, еске түсіру, қайталау.

1. Қосу амалының қандай қасиеттерін білесің? Сол қасиеттердің көп таңбалы сандар үшін де орындалатынын тексеру:

А) 3600 + 4200 = 7800 36 000 + 42 000 = 78 000

4200 + 3200 = 7800 42 000 + 36 000 = 78 000

360 000 + 420 000 = 780 000

420 000 + 360 000 = 780 000

2. А) Нәтижені табу үшін 1 санының қандай қасиетін қолдану керек?

Ә) Нәтижені табу үшін 0 санының қандай қасиетін қолдану керек?

999 + 1 = 1000 4700 + 0 = 4700

1000 – 1 = 999 4700 – 0 = 4700

10 000 – 1 = 9999 47 000 + 0 = 47 000

9999 + 1 = 10 000 47000 – 0 = 47 000

Ж: Үшінші топ 2 т 100 кг металл қалдықтарын жинады.

6. 20 000, 30 000 және 50 000 сандарын пайдаланып, қосу және азайту амалдарымен байланысты тура теңдіктер құру. Неше теңдік құрдық?

20 000 + 30 000 = 50 000

30 000 + 20 000 = 50 000

7. Теңдеулерді шешу

600 + Х = 7600 8600 – Х = 600

Х = 7600 – 600 Х = 8600 – 600

Х = 7000 Х = 8000

600 + 7000 = 7600 8600 – 8000 = 600

7600 = 7600 600 = 600







Қосу, азайту амалдарымен берілген есептерді шығарады.






.



Есептерді шығарады.







Сабақты бекіту

Шығармашылық тапсырма: жазуды қалпына келтіру

603 450 1 т 000 кг 9 дм 00 мм

+Shape4 Shape3 Shape2 Shape1 ??? + ??? + ?? кг + ?? мм

824 630 1 т 048 кг 9 дм 09 мм

(221) (180) (48) ( 9)

1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады?(сан шығады)

2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше шығады?(1 шығады)

3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады?(0 шығады)

Шығармашылық тапсырманы орындауда жазуды қалпына келтіреді



сұрақтарға жауап береді

Кері байланыс

«Бес саусақ»

Қағазға алақанның суретін салып, әр саусаққа сабақтағы жасаған жұмыстарды жазу.

Кері байланыс жасалады

Бағалау

Қалыптастырушы бағалау

Қалыптастырушы бағалау

Үйге тапсырма

63-бет №8,8есепті шығару

63-бет №8,9 есепті шығару









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.10.2018
723
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі