Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Көңіл-күй ағашы» — Оқушылар, тақтада ілініп тұрған сұрықсыз ағашқа қараңыздаршы. Бұл ағаштың жапырақтары жоқ. Осы ағашты алдарыңызда жатқан түрлі-түсті жапырақтардың ішінен өздеріне ұнаған түсті алып, ағашқа жабыстыруларыңызды сұраймын. Ағаш суреті, стикерлер, Жасыл түсті таңдаған оқушыларды бүгінгі сабақта сәттілік күтіп тұр; Сары түсті таңдаған оқушылар сабағымызда белсенділік танытады; Қызғылт түсті таңдаған оқушылар қайсарлық танытады; Қызғылт сары түсті таңдаған оқушылардың көңіл-күйлері тамаша болады. Ағаштың сұлулығы сіздердің сабаққа деген ынталарына, сабақта атқарған жұмыстарына байланысты екенін ұмытпаңыздар.
Материалдың қысқаша нұсқасы


САБАҚ:

Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеті.

Мектеп: Қарақұдық орта мектебі

Күні: 16.03.2018ж

Мұғалімнің есімі: Есенбаева А. Е.


СЫНЫП: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар: 0

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

2.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийі

Ұжымдық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік мақсаттар

Үш тілде санау:

Бір – один – One

Екі – два – two

Үш - три – three

Төрт – четыре – four

Бес – пять - five

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, дескриптор, стикер.

Құндылықтарға баулу

шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

өзгелердің мәдениетіне және көзқарасарына құрметпен қарау;

жауапкершілік.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Бейнелеу, музыка

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 5 минут








Топқа бөлу 2 минут

Себетпен геометриялық пішіндер әкелу. Оқушыларға себеттен пішіндер алуларын сұраймын. Пішіндердің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.




Психологиялық ахуал қалыптастыру:

3 минут

«Көңіл-күй ағашы» — Оқушылар, тақтада ілініп тұрған сұрықсыз ағашқа қараңыздаршы. Бұл ағаштың жапырақтары жоқ. Осы ағашты алдарыңызда жатқан түрлі-түсті жапырақтардың ішінен өздеріне ұнаған түсті алып, ағашқа жабыстыруларыңызды сұраймын. Ағаш суреті, стикерлер,

Жасыл түсті таңдаған оқушыларды бүгінгі сабақта сәттілік күтіп тұр; Сары түсті таңдаған оқушылар сабағымызда белсенділік танытады; Қызғылт түсті таңдаған оқушылар қайсарлық танытады; Қызғылт сары түсті таңдаған оқушылардың көңіл-күйлері тамаша болады. Ағаштың сұлулығы сіздердің сабаққа деген ынталарына, сабақта атқарған жұмыстарына байланысты екенін ұмытпаңыздар.

1-топ «Шаршылар»

2-топ «Шеңберлер»

3-топ «Үшбұрыштар»



Оқушылар жапырақтарды жабыстырады



Ортасы

20 минут







Топтық жұмыс


Білу және түсіну 10 минут

Тыңдалым


Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Оқулықпен жұмыс


Дәптермен жұмыс

Айтылым және жазылым

Суретті пайдаланып өрнек құрастыр, олардың мәнін тауып жаз. Қорытынды жаса.

3+2+1

3+1+2

2+1+3



Оқулық



Шығармашылық жұмыс



Түрлі түсті қарындаштар және маркерлер


Сергіту сәті

2 минут

«Санамақ» музыкамен орындайды.

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

Балалар 10-ға дейінгі сандарды қазақ тілінде, орыс тілінде және ағылшын тілінде санап шығады

Аяқталуы 13 минут


Суретпен жұмыс













Ой толғаныс!

СShape1 интез

Топтық жұмыс: «Тиімді тәсілмен есепте»




Тыңдалым және оқылым

Топтық жұмыс: Сызба бойынша есеп құрастыру


Shape4 Shape3 Shape2


Shape7 Shape6 ?



Дескриптор:

  • Сызба бойынша есеп құрастырады

  • Кері есеп құрастырады

  • Есептерді шығарады



Оқушылар суретте берілген тапсырмаларды тиімді тәсілмен есептейді











Оқушылар сызба бойынша кері есеп құрастырып, оларды шығарады

Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау.


Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

«Желкенді қайық»

Рисунок 4


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:Критериалды бағалауға назар аудару қажеттігін білдім.

2: Оқушыларды шығармашылыққа бейімдеуге жұмыстану керектігін түсіндім.

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу

2: Рефлексия.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Бейнежазбаны және топтық тапсырмаларға қызыға түсетіндей ойын әдістерін көп қолдануды білдім.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.04.2018
505
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі