Қошуш жәдвилини түзимиз математика 1синип қашықтық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қошуш жәдвилини түзимиз математика 1синип қашықтық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
санашта натурал санларниң рәтлик номерини ениқлинидиғанлиғини чүшиниш; 10/11-20 көләмидә уттур вә әксичә санаш; натурал санлар қатаридики орнини ениқлаш
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлүм:

Мениң аиләм

4-бөләк 20гичә болған санларни қошуш вә елиш

МуәллимниңФИО

Ниязова М

Күни :

17.11.2020

синип: 1 г

Қатнашқанлар сани:

Қатнашмиғанлар сани:

Дәрисмавзуси№39

Қошуш жәдвилини түзимиз

Оқутуш мәхсәтлири:

санашта натурал санларниң рәтлик номерини ениқлинидиғанлиғини чүшиниш;

10/11-20 көләмидә уттур вә әксичә санаш; натурал санлар қатаридики орнини ениқлаш

Дәрис мәхсәтлири

Оқуғучилар қошуш жәдвилини қураштурушни,ипадиләрниң әнасини тепишни вә ипадә қураштурушни билиду



Дәрис пәйти/ вақит

Педагогниң иш-һәрикити

Оқуғучиниң иш-һәрикити

Баһалаш

Ресурслр

Дәрисниң беши

Оқуғучиларни дәрискә тәйярлиғини ениқлап,

Өтүлгән мавзу бойичә соал жавап

Тоғра вә әксинчә санаң

7 санинң хошниси қайси сан?

3 саниниң алдидики санни атаң

4 сани 4 санидин чоңму?



Еғизчә жавп бериду

Мәдһийиләш ярайсиз һошшәрә

тиришиң





Слайд №1,2,3


Оттура қисим



















Дәрисниң ахири

Балилар бүгүн биз дәристә 10 ичидики санларни қошуш жәдвилдини қураштуримиз вә қоллинишни үгинимиз

Рисунок 2

Әнди балилар дәрислигиңлардики тапшурмиларни орунлап көрәйлуқ 1.Жәдвалдин мәнаси әң кичик ипадин ениқлап ейтип бериң 1+1=2 2.жәдвалдин мәнаси әң чоң ипадини ениқлаң 1+9=10 3 Мәнаси 9 ға тәң нәччә мисал барекән? 4.10 санин чиқиш үчүн қандақ икки санни қошуш керәк екән?1+9=10 2+8=10 3+7=10 4+6=10 5+5=10

Чиқирип көрүң

Берилгән сүрәтни пайдилинип, мисалларни яки ипадиләрни қураштуруп мәнасини тепиң









Дәрисликтики тапшурмиларни орунлайду





Иш дәптиригә орунлайду






Өз алдиға орунлайду





Һәр тапшурмидин кейин әкси мунасивәт орнитиш






Мәдһийиләш ярайсиз һошшәрә

тиришиң






видео ролик















слайд №4,5










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.12.2020
494
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі