Білім беру саласы : Қатынас
Бөлімі : Көркем әдебиет
Тақырыбы : Қоян мен түлкі ертегісі .
Мақсаты : Балаларға ертегіні әңгімелеп , сахналау. Балаларға оқиғаны эмоциональды қабылдауға ,кейіпкерлерге жанашырлық танытуға , шығарма бойынша суреттерден таныс шығармаларды тануға, сұрақтарға жауап беруге үйрету. Достыққа , адалдыққа, татулыққа тәрбиелеу
Балалар бүгінгі күнді жақсы көңіл күймен қарсы алайық, бүгінгі күн барлығымыз үшін сәтті болсын!
Күннің көзі ашылсын,
Көкке шуақ шашылсын.
Құтты қонақ келіпті,
Төрімізге еніпті.
Қыс мезгілі жайлы сұрақ қою.
Жабайы аңдар жайлы сұрақ қою
Жұмбақ
-
Өзі айлакер , өзі қу,
Жүрген жері айқай шу. Түлкі
-
Көзі тостақ, өзі қорқақ Қоян
-
Тоғайда айғыр кісінейді,
Ауылға сірә келмейді.
/Қасқыр/.
Жол бойында жортқан,
Сыбызғысын тартқан.
/Қасқыр/.
Тақтада жұмбақ шешу арқылы, суреттер ілінеді.
Балалар суретпен жұмыс жасайды.
Мнемокестемен жұмыс .
Ертегіні мазмұндау .
Түлкі мен қоян
Ерте ,ерте, ертеде түлкінің құйрығы жоқ еді. Қасқырмен тату тұрмаған соң, үнемі қашып жүреді екен. Жүрген ізін жасыра алмай қиналыпты.Сол үшін қасқыр түлкінің артынан еріп , аңдып жүріп оның ініне түсіпті. Түлкі болса інінің екінші тесігінен шығып кетіпті. Шығып кетпесе қасқыр түлкіні жеп қояр еді. Сөйтіп түлкі орманда қайғырып келе жатса ағаш түбінде отырған қоянды көреді. Ол кезде қояндардың құйрығы ұзын, жүгірулеріне кедергі келтіреді екен. Содан түлкі жүгіріп барып қоянды ұстап алыпты. Қоян қорыққаннан түлкішек мені жібере салшы, мен саған құйрығымды сыйлайын депті. Міне содан бері түлкінің құйрығы ұзын әдемі де, ал қоянның құйрығы қысқа екен.
Сұрақтар қою
Ертегі сендерге ұнады ма ?
Ертегіде нелер туралы айтылған?
Ертеде түлкінің құйрығы қалай болған?
Балалар суретпен жұмыс жасайды.
Сергіту сәті : Ұзын құлақ сұр қоян.
Дидактикалық ойын ; Қай аң жасырынды?
Билинг компонент : қоян - заяц, түлкі – лиса , қасқыр – волк, аю- медведь.
Дидактикалық ойын ; Қайсы артық?
Ән : Мишка косолапый
Шығармашылық жұмыс : қоянға ақ тон кигіземіз.
Боямақтағы қоянға ақ мақтадан тон кигізу.
Қорытынды, балаларды марапаттау, бағалау .
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
қоян мен түлкі ертегісі
қоян мен түлкі ертегісі
Білім беру саласы : Қатынас
Бөлімі : Көркем әдебиет
Тақырыбы : Қоян мен түлкі ертегісі .
Мақсаты : Балаларға ертегіні әңгімелеп , сахналау. Балаларға оқиғаны эмоциональды қабылдауға ,кейіпкерлерге жанашырлық танытуға , шығарма бойынша суреттерден таныс шығармаларды тануға, сұрақтарға жауап беруге үйрету. Достыққа , адалдыққа, татулыққа тәрбиелеу
Балалар бүгінгі күнді жақсы көңіл күймен қарсы алайық, бүгінгі күн барлығымыз үшін сәтті болсын!
Күннің көзі ашылсын,
Көкке шуақ шашылсын.
Құтты қонақ келіпті,
Төрімізге еніпті.
Қыс мезгілі жайлы сұрақ қою.
Жабайы аңдар жайлы сұрақ қою
Жұмбақ
-
Өзі айлакер , өзі қу,
Жүрген жері айқай шу. Түлкі
-
Көзі тостақ, өзі қорқақ Қоян
-
Тоғайда айғыр кісінейді,
Ауылға сірә келмейді.
/Қасқыр/.
Жол бойында жортқан,
Сыбызғысын тартқан.
/Қасқыр/.
Тақтада жұмбақ шешу арқылы, суреттер ілінеді.
Балалар суретпен жұмыс жасайды.
Мнемокестемен жұмыс .
Ертегіні мазмұндау .
Түлкі мен қоян
Ерте ,ерте, ертеде түлкінің құйрығы жоқ еді. Қасқырмен тату тұрмаған соң, үнемі қашып жүреді екен. Жүрген ізін жасыра алмай қиналыпты.Сол үшін қасқыр түлкінің артынан еріп , аңдып жүріп оның ініне түсіпті. Түлкі болса інінің екінші тесігінен шығып кетіпті. Шығып кетпесе қасқыр түлкіні жеп қояр еді. Сөйтіп түлкі орманда қайғырып келе жатса ағаш түбінде отырған қоянды көреді. Ол кезде қояндардың құйрығы ұзын, жүгірулеріне кедергі келтіреді екен. Содан түлкі жүгіріп барып қоянды ұстап алыпты. Қоян қорыққаннан түлкішек мені жібере салшы, мен саған құйрығымды сыйлайын депті. Міне содан бері түлкінің құйрығы ұзын әдемі де, ал қоянның құйрығы қысқа екен.
Сұрақтар қою
Ертегі сендерге ұнады ма ?
Ертегіде нелер туралы айтылған?
Ертеде түлкінің құйрығы қалай болған?
Балалар суретпен жұмыс жасайды.
Сергіту сәті : Ұзын құлақ сұр қоян.
Дидактикалық ойын ; Қай аң жасырынды?
Билинг компонент : қоян - заяц, түлкі – лиса , қасқыр – волк, аю- медведь.
Дидактикалық ойын ; Қайсы артық?
Ән : Мишка косолапый
Шығармашылық жұмыс : қоянға ақ тон кигіземіз.
Боямақтағы қоянға ақ мақтадан тон кигізу.
Қорытынды, балаларды марапаттау, бағалау .
шағым қалдыра аласыз













