Қозғалмалы ойырдар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қозғалмалы ойырдар

Материал туралы қысқаша түсінік
4-сыныпқа дене шынықтыру пәніне арналған сабақ жоспары. 130 бұйрық бойынша жасалға Сабақтың тақырыбы: Қозғалмалы ойындар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ээээ Қазақстан Республикасының Білім және ғылымминистрлігі

«М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМКК

«Бекітемін»___________

Колледж әдіскері: Ногайбаев Т.Т.

«Келісемін» ___________

Сабақ жоспары








Тақырыбы: «Қозғалмалы ойындар»

Өтетін орыны: ЖОБ №4 орта мектеп КММ

Сынып: 4 «А»

Мерзімі: 18.11.21ж

Тобы: 401

Машықкер: Тазабекова Арайлым

Баға: «___» __________________







Семей 2021 жыл

Қысқа мерзімді жоспар     

Дене тәрбиесі

Бөлім


Машаықкердің аты-жөні

Тазабекова Арайоым

Күні:

18.11.2021.

Сынып:4«А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қозғалмалы ойындар

ОҚУ

МАҚСАТЫ:

2.3.4.1. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды

2.3.2.1 Дене белсенділігінің алдында денені шынықтырудың маңыздылығы туралы білімін көрсету және түсіндіру.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар үшін:

Қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу.

Көпшілік оқушылар үшін: Әртүрлі дене жаттығуларын топпен орындайды. Белсенділік танытып, мәреге тез жете алады.

Кейбір оқушылар үшін: Әр түрлі қозғалыс қимылды қайталау, орындаудың маңыздылығын біледі, жаттығуларды тиісінше кешенді, ретімен орындайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы

10 мин


(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу. 2. Сапқа тұрғызу.Сынып санын түгендеу. Себепсіз оқушыларды анықтау. Сабақ барысын түсіндіру.

3. Қауіпсіздік және тәртіп ережелерін еске түсіру.

Сапқа арналған жаттығулары
Дене қыздыру жаттығулары
Жүру түрлері
Аяқтың өкшесімен
Сыртқы қырымен
Аяқтың ұшымен
Жартылай, толық отырып жүру
Жүгіру
Арнаулы жүгіру жаттығулары.
Тынықтыру жаттығулары
Орнында жасалатын жаттығулар.
1. Б. Қ екі қол белде
1 - 4 басты оңға айналдыру
1 - 4 басты солға айналдыру
2. Б. Қ екі қол иық үстінде, аяқ иық кеңдігінде алшақ
1 - 2 иықты алға айналдыру
3 - 4 артқа айналдыру
3. Б. Қ. екі қол кеуде тұсында
1 - артқа керілу
2 - оңға бұрыла шынтақты жазу
3 - б. қ.
4 - солға бұрыла шынтақты жазу
4. Б. Қ. сол қол белде, оң қол жоғары
1 - 3 солға иілу
3 - 4 оңға иілу
5. Б. Қ. аяқ иық кеңдігінде алшақ
1 - оң қолдың ұшын сол аяққа
2 - сол қолдың ұшын оң аяққа
6. Б. Қ. екі қол тізеде
1 - 2 тізені оңға айналдыру
3 - 4 солға айналдыру
Тынықтыру жаттығулары

Дескриптор:

- дене қыздыру жаттығуларын жасай алады;

- жүгіру жаттығуларын жасайды;

- орнында жасалатын жаттығуларды жас ай алады;

Оқушылар амандасады





































Оқушылар жаттығуларды орындайды.



















2 балл













































Сабақтың ортасы

30 мин






























Бұл суретте көрсетілгендей гимнастикаға арнайы жаттығуларды орындау қажет. Қауіпсіздік ережені сақтау біледі. Бастапқы тұрысқа дұрыс тұрады.

Дескриптор:

- жалпы дамытатын жаттығуларды орындай алады;

- дұрыс жасайды және көрсетеді;

«Кім жылдам » әдісі

Акрабатикалық жаттығулар:

1- жаттығу

*Аяқты алшақ қойып тұру қалпынан алға домалап түсу.

2- жаттығу

*Алға қарай домалап түсіп, түрегелу.

3- жаттығу

* Қолды тіреп отыру және төмен басылып отыру қалпынан артқа қарай домалап түсу.

4- жаттығу

Артқа домалап, жаурынға тұру.

5- жаттығу

Қарылғаш бинесін салу


6- жаттығу

Көпір салу

7- жаттығу

Аяқты кеуде тұсқа құшақтай отырып алға қарай домалап түсу.

Дескриптор:

- акрабатикалық жаттығуларды жасай алады:

«Алтын балық» ойыны

Ойыншылар балық және аулаушылар болып екіге бөлінеді. Балық болып ойнайтындар аулаушылардан қашуы тиіс. Ал аулаушылар болса оларды ұстауы қажет. Аулаушылар балық ұстаған сайын тізбек бойы ұзара береді. Солай балық саны екіге жеткенше жалғаса береді.



Оқушылар қауіпсіздік ережені сақтау біледі. Бастапқы тұрысқа дұрыс тұрады.






















Оқушылар екі топқа бөлініп жарысады.






Оқушылар акрабатикалық жаттығуларды орындайды.






































































Өз орыныңды тап ойынын оқушылар ойнайды.


ҚБ:

3 балл




























2 балл






























3 балл










































































Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.



Оқушылар сабаққа кері байланыс береді.

ҚБ балын қояды.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2021
514
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі