Педагогтің
аты-жөні
|
Нұртазаева М.Т Пәні:
математика
|
Күні:
|
11.05.2021
ж
|
Сынып:
|
Қатысушылар саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың тақырыбы
|
Қозғалыс
бағыты.
Орманға
саяхат.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
2.3.1.4 - фигураның белгісіз
қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы
табу
2.3.1.5 - берілген периметрі
бойынша жазық фигуралар сазайту, олардың пішіндері өзгеруіне қарай
периметрдің қалай өзгеретінін
түсіндіру
|
Сабақтың
барысы.
|
|
Сабақтың кезең
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Ойнаушылар үлкен шеңбердің
қатарына тұрады. Шеңбердің ортасына «Қамал», яғни мосы немесе
орындық қояды да, бір ойыншы қорғаушы болады. Шеңбер бойында тұрған
ойыншылар доппен қамалды атқылай бастайды, ал қорғаушы болса допты
қамалға тигізбеуге тырысады. Кімде кім допты қамалға (орындыққа)
тигізсе, сол бала қорғаушымен орнын алмастырады. Ойын осылайша
жалғаса береді.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру
(ұжымда)
|
Психологиялық ахуалға берілген
тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа
назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: Балмұздықтар арқылы
бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Сабақтың
ортасы
|
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта, ұжымда) А,В,С
-деңгей
№1.
Қарауылдың үйіне қалай баруға
болатынын түсіндір.Биік қарағайға дейін қалай баруға
болады.
Дескриптор:
Өз түсініктерін
ортаға салды. Жолда кездескен кедергілерді
атады.
№2
Фигуралардың қабырларын
өлшеп, периметрін
тап
Дескриптор:
Фигуралардың
перимерін
табады.
«Көз
жаттығу»
№ 3 .Әр суретте неше үшбұрыш,
тіктөртбұрыш бар? С- деңгей
Дескриптор:
Фугуралардың периметрін
табады
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
|
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
|
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін
бағалау.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Топтық
жұмыс. «Галлерияда ой
шарлау»
Берілген тақырыпта топтық
жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар
жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын
беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған
топтың жұмысы
қаралады.
|
Сабақты пысықтау тапсырмаларын
орындау..
|
ҚБ: Жұлдыздар арқылы
бір-бірін
бағалау.
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Оқушыларға «Білім
сандығы» кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
Оқушыларға «Білім сандығы»
кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
«Білім
сандығы»
|
Кері байланыс
парағы.
|