Қ.Сауғабаев. Нан туралы өлең.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қ.Сауғабаев. Нан туралы өлең.

Материал туралы қысқаша түсінік
Нанның қадірін білуге үйрету, нан туралы білім беру. Өлеңді ырғағына келтіріп оқыту, мәнерлеп оқу дағдыларын жетілдіру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: әдебиеттік оқу




Сабақтың атауы

К. Сауғабаев. Нан туралы өлең.

Мақсаты

Өлеңнің мазмұнын түсіну, идеясын ашу. Нанның қадірін білуге үйрету, нан туралы білім беру.

Өлеңді ырғағына келтіріп оқыту, мәнерлеп оқу дағдыларын жетілдіру. Ой-өрісін, сөздік қорын, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Нанды қадірлеуге, қастерлеуге, үлкендердің еңбегін ардақтап, бағалай білуге дағдыландыру.

Күтілетін нәтиже

Оқушылар мәтіндегі негізгі ойды, идеяны ашады.

Нанның дастарханға қалай келетіні туралы беледі. Оқушылардың мәтінді талдай білу дағдысы дамиды

Сабақтың әдіс-тәсілдері

оқыту, сұрақ –жауап, талдау, шығарм. жұмыс

Сабақтың жабыдығы

Тақырыптық суреттер. Маркер, плакат 

Психологиялық ахуал

2минут

Күнге қолымды созамын,

Күн жылуын аламын.

Жүрегіме басамын

Айналама шашамын

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

7 минут

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

Қайталау.

  Еріншек туралы мақал-мәтел

Адамның қасиеттері

Төрт түлік туралы мақал айт.

Мағынаны тану

18 минут








Сауғабаев Кәрім (1941–2002) 20 қазанда Қарағанды облысы, Егіндібұлақ (бұрынғы Қу) ауданының Едірей ауылдық кеңесінде туған. 1964 жылы Қарағанды педагогикалық институтын, 1972 жылы Қазақ мемлекеттік университетінің журналистика факультетін сырттай оқып бітіреді. Балаларға арналған алғашқы өлеңдері 1972 жылы кітап болып шығады. 1973 жылдан Егіндібұлақ аудандық «Ленин туы» газетінің редакторы болып істеді.

Шығармалары: «Жазушы», 1972; Көктем келді, алақай. «Жалын», 1977; Ақшақар. 1980; Балқантаудың басында. 1982; Үлкендерден үлгі аламыз. 1983; Үшқара оттары. 1985;

2.«Нан туралы өлең»

Өлеңді мәнерлеп оқу.

Бір шумақтан тізбектеп оқыту.

«Нан туралы өлең» Кәрім Сауғабаев

О, адамдар, айтарым бар,

... Нанды баспаңдар!

Онда қол жетпейтін аспан бар,

Әлі ешкім жазбаған дастан бар.

Өтініп сұраймын,

Ана бол, дана бол, бала бол,

Нанды баспаңдар!

1 .Сұрақтар:

- Осы өлеңдегі негізгі ой не?

- Өлеңде қандай сөз жиі қайталанады?

- Нанның қандай пайдасы бар?

2.Сөздіктермен жұмыс:

Зәмзәмсу- «Әлемдегі ең жақсы су – зәмзәм суы. Оның жағымды дәмі бар, әрі ауруларға ем»

Пірім – пір деген сөздің сөздіктегі мағынасы ақсақал, қарт кісі деген мағынаны білдіреді.

Далбаса –құр, босқа, т.б

Нан –дастархан құты. Нан – тоқтық , нан-байлық. Дастархан басындағы әрбір түйір нан қаншама адамның еңбегі, маңдай тері, аялы алақаны арқылы ғана алдымызға келетінін еш уақытта ұмытпауымыз керек. Нанды шашуға, тастауға, басуға болмайды. Жерде нан жатса,алып адам баспайтын жерге қою керек. « Егер менен Әлемдегі ең асыл не?-дей қалса «Нан»деп жауап берер едім. Себебі нан –әлемнің жарығы. Күннен нұр алады, адамға Күннің нұрын құяды, оның өмірін күндей жарқыратады»деген екен Ыбырай Жақаев.

Сергіту сәті

2 минут

Қоныс көркі – там,

Дастархан көркі- ... (нан- хлеб-bread)

Дастарханында наны жоқтың

Тамағының ... жоқ (дәмі-вкус-tastl)

Нан болса ... болады.

(ән –музык-muzik)

Нан қиқымын шашпаңдар,

Жерде жатса ...

( баспаңдар- ненаступать-donotvalk )


Ой толғаныс

10 минут

Нанның түрлерін білесің бе?

(Табанан, бауырсақ-Қазақстан

Каравай -Россия, Украина, Беларусь

Лаваш –Кавказ

Бейгл –США

Брецель -Германия

Юха –Азербайджан)

Нанның дастарханға келуі.

2.Тыйым сөздер:

1.Нанды бір қолмен үзуге болмайды.

2.Нанды төңкеріп қоюға болмайды.

3.Нанды аяқ астына тастама.

Есіңде болсын! Әдептілікке әуестен!

Тамақты шашпай-төкпей іш.

Дастарқан басында керіліп, созылып, қисаймай, кітап оқымай отыр.

Жерде жатқан нанды баспай, еңкейіп алып, жинап қой!

Тамақ ішкен кезде сөйлеме!

Басқаларға мені сыйла деме, өзің өзгелерді құрметте. Сонда жұрт сені де сыйлайды.

Ата-анаңды, үлкен адамдарды сыйлап, кішкентайларға қамқорлық жасасаң, өзіңнің қадіріңді арттырғаның.

Үйге тапсырма

5 минут

«Ас атасы - нан» (шығарма)

Күнделіктеріне жазып алады

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

- Бүгін қандай тақырып өттік?

- Әңгіме не жайлы екен?









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.06.2018
1080
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі