Материалдар / Құжатты баспаға дайындау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Құжатты баспаға дайындау

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 5 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
1164
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.4 А


Күні: 09.06.2017 ж.

Сыныбы: 5

Мектеп: №278

Мұғалімнің аты-жөні: Ильясова Г.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:


Құжатты басып шығаруға дайындау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасы

на сілтеме)

5.2.2.1 Құжатты баспаға дайындау (парақ параметрлерін өзгерту, бет параметрлерін қою, алдын ала көру, және т.б.)


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Құжатпен жұмыс жасауды және оны баспаға дайындауды біледі

  1. Оқушылардың басым бөлігі: Құжатты баспаға дайындаудың қосымша параметрлерін орната алады.

Кейбір оқушылар: баспа құралдарының қасиеттерін пайдаланып баспа құралын өзгерте алады, баспа құрылғысын орната алады.

Бағалау критерийі


Құжат параметрлерін орнатады;

Алдын ала көреді, параметрлерді өзгертеді



Тілдік мақсаттары





Баспаға жіберу, алдын-ала қарау, баспа құралындағы қателерді табу, баспа құралдарының түрлері (сия бүріккіш, лазерлік, матрицалық) терминдерін тиімді әрі дұрыс қолдану

Диалог құру:

  1. Құжатты баспаға жіберу үшін пернетақтадан ... пернелер комбинациясын басады.

  2. Баспа құрылғыларының ... деп аталатын түрлері болады.


Құндылықтарға баулу

Қарым –қатынас жасау қабілеттілік, жауапкершілік,

рухани құндылықтарды сақтау,

шығармашылыққа баулу (тапсырмаларды орындау барысында)


Пәнаралық байланыс

орыс тілі (термин сөздер) 5 сынып

Алдыңғы білім

Компьютердің қосымша құрылғыларын біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы











Сәлемдесу. Сынып оқушыларының назарын сабаққа аудару. Шаттық шеңберін құрып, сабаққа сәттілік тілеу.

Топқа бөлу: Қорапшадан таңдалған түрлі-түсті конфет түcі бойынша үш топқа (еncryption, password, key) бөлінеді. Конфеттердің ішінде топ аттары жазылады.


Үй тапсырмасына шолу

«Ыстық орындық» әдісі


Басбармақ әдіс арқылы бағалау






Сабақтың ортасы









Топтық жұмыс







Ой қозғау. Сауалнама «Құпия сөз туралы не білеміз?»

Жаңа тақырып пен мақсатын айқындау

Жаңа тақырыпты түсіндіру

Bilimland.kz сайтынан бейнеақпаратты көріп, өз пікірлерін айтады, талдайды. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. Бейнеақпаратты түсінгенін білу мақсатындағы сұрақтар:

1) Құжатты баспаға жіберу әрекетінің реттілігін айтып беріңдер.

2) Құжатты баспаға жіберер алдында алдын-ала қарау не үшін қажет?


Топтық жұмыс: Постер қорғау

Оқулықпен жұмыс

1 топ: Құпиясөз маңыздылығы

2 топ:Сақтық шаралары

3 топ: Құжатқа құпия сөз орнату жолдары

Топтар өз жұмыстарын қорғап болған соң, бір-бірін «үш шапалақ» әдісі арқылы бағалайды.

Жұптық жұмыс

«Пилот және новигатор» әдісі


  1. Құжатты баспаға дайындау үшін төмендегі параметрлерді орнатыңыз.




Оқушылар бір –бірін жұлдызшалар арқылы бағалайды



http://bilimland.kz/kkинтербелсенді тақта, колонкалар


























DrawObject1

Сабақтың соңы








































Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары.

Ойлау дағдыларының деңгейі Білу

Бағалау критерийі

  • Құжатты баспаға жіберер алдында хабарламаға мән береді.

  • Құжатты баспаға жібере алады.

Тапсырма

Асхат құжатын принтерде баспаға шығармақшы болды, бірақ хабарлама пайда болды.

1.Құжатты баспаға жібергенде бұл хабарламаның пайда болуының бір себебін түсіндіріңіз.

2.Құжатты баспаға жіберу үшін қандай әрекеттер орындау керек?

Дескриптор

  • Хабарламаның пайда болу себебін түсіндіреді.

  • Дұрыс батырмасын басады.


Ойлау дағдыларының деңгейі Білу

Бағалау критерийі

  • Құжат параметрлерін орнатады;

  • Алдын ала көреді және параметрлерді өзгертеді

Тапсырма


1.Құжатты алдын-ала көруді орындаңыз.

Дескриптор

  • Құжат жиектерінің өлшемдерін орнатады;

  • Құжат бағытының типін белгілейді;

  • Бет өлшемдерін орнатады;

  • Құжатты алдын ала көру қызметін қолданылады.


Ойлау дағдыларының деңгейі Білу

Бағалау критерийі

  • Құжатты дайындап, керекті баспа құралын таңдай алады.


Тапсырма

3. Сіз құжатты дайындап, әдеттегі шығарып жүрген баспа құралынан емес, екінші баспа құралынан шығаруыңыз керек болды.

1. Қандай әрекеттер орындайсыз?

Дескриптор

  • Баспа құралын таңдай алады;

  • Баспа құралының параметрлерімен жұмыс істей алады;

  • Кез-келген баспа құралымен құжатты баспадан шығара алады.


Кері байланыс: Тапсырма орындағанына байланысты ауызша кері байланыс беремін.


Үйге тапсырма беру.

Жаңа сабақты оқу. Өзіне ұнайтын жануардың суретін параққа шығарып алып келу.




Рефлексия

Плакатқа ұялы телефондарға оқушыларсабақтың қалай өткенін және қаншалықты

жемісті болғанын стикер жабыстыру арқылы білдіреді.



Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық



















































































Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бере сіз?

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Оқушының қажеттілігіне

қарай тапсырмаларды деңгейлеп беруді және тапсырмалар орындау кезінде кейбір оқушыларға диалог арқылы қолдау көрсетемін.



Оқушылар конфет түсімен, «ыстық орындық" әдісін пайдаланып, үй тапсырмасын пысықтайды. Өздері алған білімдерін нақтылау үшін «балық қаңқасы» әдісін қолданады. Жұптықтық жұмыста оқушылар тапсырмаларына қарай бір-бірін жұлдызшалар арқылы бағалайды.

Негізгі бөлімде топпен жұмыс жасап, ынтымақтаса нәтижеге жетуге тырысады. Топпен жұмыстың барысын «смайликтер» арқылы өзара бағалайды. Өз ойларын ашық айтып, критерилерді басшылыққа алады.




Оқушылар жұптаса немесе топтық жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас мәдениеті нығая түсті. Біріне- бірі көмектесіп, қиындықты ұжымдаса жеңіп, жеке тұлғалық құндылықтары дамиды.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!